abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88818861
Hee guys,

De mensen met een iphone/ipad/android telefoon kennen vast wel het spel Ancient Frog (zo niet, download hem dan ff want hij is bestwel tof), puzzelspel waarin je een kikker bent en in de juiste positie moet komen om een vlieg te eten. Maarrrrrrrrrrr je kan je voetjes alleen maar zetten op de regendruppels, en je bent gelimiteerd door de fysieke eigenschappen van de kikker (dus je kunt niet je achterpoot ineens over je schouder heengooien ofzo)

Maargoed, leuk spel, ik vermaak me er prima mee, maar ik zit vast in level 8... Ja, dan al... Iemand die me kan helpen? Ik kom echt niet op de juiste plek uit....
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_88818912
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de Android-versie speel, misschien dat de levelindeling op de iphone anders is maar ik verwacht van niet. Level is in ieder geval dat je links begint met je kikker naar rechts en dat je rechts moet eindigen terwijl je naar boven kijkt.
pi_88819599
Ok wacht, de beschrijving die ik net gaf is echt te slecht, kijk maar plaatjes dan worden jullie vast meer geïnteresseerd in het spel en krijg ik sneller hulp (hopelijk...)

pi_88819827
Je weet dat je je bericht kan editten? Scheelt weer triple-posts..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_88820008
Heb je ook een plaatje van de betreffende puzzel?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_88820900
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef Bombvis het volgende:
Je weet dat je je bericht kan editten? Scheelt weer triple-posts..
Triple posts zijn awesome :D

En Nebo, ik zal ff kijken of ik een pica kan maken van de puzzel...!
pi_88822332
kutspel !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Redactie Frontpage zaterdag 27 november 2010 @ 12:46:19 #8
4530 crew  Crazy Harry
pi_89221242
Naar aanleiding van dit topic gedownload maar ik kom niet voorbij level 5 omdat het gewoon doodsaai is.
Misschien is level 8 moeilijk maar vooralsnog heb ik niets moeilijks aan het spel kunnen ontdekken. Je kan ook gewoon blijven proberen tot je het goed hebt...

Gelukkig heb ik de gratis LE versie gedownload, ik zou hier niet voor willen betalen.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_89230147
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:46 schreef Crazy Harry het volgende:
Naar aanleiding van dit topic gedownload maar ik kom niet voorbij level 5 omdat het gewoon doodsaai is.
Misschien is level 8 moeilijk maar vooralsnog heb ik niets moeilijks aan het spel kunnen ontdekken. Je kan ook gewoon blijven proberen tot je het goed hebt...

Gelukkig heb ik de gratis LE versie gedownload, ik zou hier niet voor willen betalen.
Doodsaai :N rustgevend man! En het zou ook wel gek zijn als je in de eerste 5 levels al helemaal vast komt te zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')