Met het aanbod van de dames hier, no chance.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet naar bed en wel zoenen.
Pas met 1 voet uit de kast?
Meestal in de badkamer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
maar waar plaatsen we hem dan?
Je zit hier al een tijdje en zo te zien heb je toch het meeste succes bij de heren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met het aanbod van de dames hier, no chance.
En JM is er gewoon stil vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit hier al een tijdje en zo te zien heb je toch het meeste succes bij de heren.
Ik heb je nog nooit zo ver zien komen.
Ik zat aardig in de buurt: net ten noorden van Vinkeveen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens halverwege hè? Eens kijken waar dat zou zijn... ik gok een weiland bij Vinkeveen.
Haarlem is altijd de beste optiequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
jaaahaa maar in utrecht of haarlem..
Mattie ging mis op een nick en zelfs Angel heeft mij geen onzedelijke voorstellen gedaan, dat zal dus wel meevallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit hier al een tijdje en zo te zien heb je toch het meeste succes bij de heren.
Ik heb je nog nooit zo ver zien komen.
Veel te nat. Daar zit niemand op te wachten in een bad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hoor je dat Q??. Vinkeveen is niet tof.
Vooruit, dan moet ik maar vaak naar Haarlem komen om gebruik te maken van dat bad dan. Hij moet wel groot zijn he? Tweepersoons.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Doe dan maar in Utrecht zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooruit, dan moet ik maar vaak naar Haarlem
Ze hebben daar al genoeg water van zichzelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, wel zo groot dat je me niet kan aanraken graagquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooruit, dan moet ik maar vaak naar Haarlem komen om gebruik te maken van dat bad dan. Hij moet wel groot zijn he? Tweepersoons.
Dat durf ik heul niet, jij bent een meisje en meisjes zijn eng.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, wel zo groot dat je me niet kan aanraken graag.
Ja, en de Haarlemse plassen bestaan nog nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel te nat. Daar zit niemand op te wachten in een bad.
Meisjes zijn zeker engquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat durf ik heul niet, jij bent een meisje en meisjes zijn eng.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat durf ik heul niet, jij bent een meisje en meisjes zijn eng.
Het spaarne is ook veel water.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, en de Haarlemse plassen bestaan nog niet
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
toppunt van scheel: een half uur op zoek zijn naar de zak macaroni, om dan ineens te zien dat je m al op het aanrecht had gelegt
altijd fijn, de dag van te voren al bedenken wat je wilt gaan etenquote:
Is eerder toppunt van vergeetachtigheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
toppunt van scheel: een half uur op zoek zijn naar de zak macaroni, om dan ineens te zien dat je m al op het aanrecht had gelegt
Maar via het Spaarne zit je zo op de mooie nelquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Het spaarne is daarentegen natuurlijk geen plas.
Je had beter kunnen bedenken dat je een bril nodig hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd fijn, de dag van te voren al bedenken wat je wilt gaan eten
ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is eerder toppunt van vergeetachtigheid
ik weet het, ik moet mn lens weer bestellen, mja, centjes enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je had beter kunnen bedenken dat je een bril nodig hebt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het, ik moet mn lens weer bestellen, mja, centjes enzo
Ieeeeeeeuw, seks is zooooo vies brrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
gaan we het nu weer over sex hebben?
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
ik heb zelfs een sigarettendraai machientje gehaaldquote:
Okee. Seks is vies.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Ieeeeks, dat mensen dat doen!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ieeeeeeeuw, seks is zooooo vies brrrrrrrrrr
Ik draai ze gewoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zelfs een sigarettendraai machientje gehaald
het goede soort welquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ieeeeeeeuw, seks is zooooo vies brrrrrrrrrr
Ik begrijp er de ballen van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ieeeeks, dat mensen dat doen!!!
ja, dat had ook gekund, maar dit is gewoon beter.. ik krijg altijd shag in mn smoelquote:
iiiiiieeuwwwquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat had ook gekund, maar dit is gewoon beter.. ik krijg altijd shag in mn smoel
Jawel, met jou?quote:
Jawel hoor mede-eindhovenaarquote:
Ik vind dat het verboden moet worden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begrijp er de ballen van!
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?quote:
Ja primaquote:
Nee juist niet, alles wat verboden is is leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet worden!
Super! Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja primaVroeg weekend deze week, morgen jarig (dat boeit me dan weer niet, maar goed, ma en oma en zo herinneren me er wel aan), in het weekend nog een uitje, dus ja, prima ja.
Bij Sam-x net zo goed?
Oh, een uitje? Spannendquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja primaVroeg weekend deze week, morgen jarig (dat boeit me dan weer niet, maar goed, ma en oma en zo herinneren me er wel aan), in het weekend nog een uitje, dus ja, prima ja.
Bij Sam-x net zo goed?
Dan wil ik wel gaan controleren of men zich houdt aan dat verbodquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet worden!
Ja, ik gebruik dat ook nooit. Ik kom dan ook oorspronkelijk uit Geldrop.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?
Dank je wel en mooie dag....quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Super! Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
Het is toch gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?
Eindhoven is ook helemaal niet gek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik dat ook nooit. Kom ook oorspronkelijk uit Geldrop.
Eindhoven niet, maar de mensen die er wonenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Eindhoven is ook helemaal niet gek.
Helemaal niemand? Aaahquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank je wel en mooie dag....Er komt niemand want ben toch overdag te werk en in het weekend kan ik niet, dus zal volgende week pas ergens worden en dan houd het op bij wat koffie en gebak.
Nee, preceis, ik woon er wel naar tevredenheid hoor daar niet van. Maar om nou die woorden te gebruiekn nee, dat zeker nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Eindhoven is ook helemaal niet gek.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef justmattie het volgende:
Onschuldig
Ik ga Gloeimuis PM'en dat er op de mobiele versie een M/V voor de username moet komen, verdomme
Haha, mn Alfa meeting. Is wel lachen, hebben oa een loterij met een flinke berg prijzen, nog wat leuks voor kinderen (oa kleurwedstrijd), tis bijna een soort familiefeest.quote:
Ben ik gek dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eindhoven niet, maar de mensen die er wonen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ken idd leukere steden. Als ik door Eindhoven loop heb ik het gevoel erg goed op m'n tas te moeten letten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, preceis, ik woon er wel naar tevredenheid hoor daar niet van. Maar om nou die woorden te gebruiekn nee, dat zeker niet
Ja. Maar ik ben ook nieuw, fokte mobiel dus kon geen fobo/profiel bekijken.quote:
daarom dusquote:
QFTquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een retorische vraag?quote:
Wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar!
Och, je kan hier voor ergere dingen worden uitgemaakt dan homo hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben ook nieuw, fokte mobiel dus kon geen fobo/profiel bekijken.
Onschuldig dus
Hey vriendjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben ook nieuw, fokte mobiel dus kon geen fobo/profiel bekijken.
Onschuldig dus
Utrecht is wel ver weg..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgen, ontbijt voor mij!
OK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kom je zometeen al, ben je iig op tijd voor morgen ochtend.
Nou ik weet niet wat erger zou kunnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, je kan hier voor ergere dingen worden uitgemaakt dan homo hoor.
Kijk, een zinnig antwoord. Ik neem zo een jupilerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey vriendje![]()
Sorry, zal er nu mee stoppen![]()
Bier?
Jij krijgt nooit meer bier of cola van mijquote:
oh...dan moet het niet verboden worden!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee juist niet, alles wat verboden is is leuk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat erger zou kunnen
[..]
Kijk, een zinnig antwoord. Ik neem zo een jupiler
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
oh...dan moet het niet verboden worden!!!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit meer bier of cola van mij
Ik moet niet heul veel van ze hebbenquote:
Ik zou liegen als ik wat anders dan Fok! zou zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?
Verwachte antwoorden: FOK!
Morgen weer werken dus die kans is groot ja, maar daarna toch lekker vrij dus dan sporten en ontspannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet niet heul veel van ze hebbenLeuk dat ze er zijn, maar mij niet lastig vallen enzulks
Utrecht nog even in, het is zo een leuke stad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Morgen weer werken dus die kans is groot ja, maar daarna toch lekker vrij dus dan sporten en ontspannen
Ik snapte hem al hoorquote:
Kun je er lekker ontbijten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht nog even in, het is zo een leuke stad.
Neukenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
Beetje lastig uit te leggen, maar heel kort registratie van gebouwen en adressen in A'dam, die hebben er nogal watquote:
Dropjequote:
Leuke baan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje lastig uit te leggen, maar heel kort registratie van gebouwen en adressen in A'dam, die hebben er nogal wat(en wisselt ook steeds door splitsingen, verbouwingen, samenvoegingen, sloop, nieuwbouw etc)
quote:
Mietjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet niet heul veel van ze hebbenLeuk dat ze er zijn, maar mij niet lastig vallen enzulks
Valt te overwegen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uitstekend. met verse jus, oven broodjes en een eitje
Kettingzaag?quote:
Ja.. da's neem ik aan bij iedereen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm ja, hoewel het weekend toch leuker blijft
Dat mag ik hopen van welquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja.. da's neem ik aan bij iedereen?
Agressief typje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Houtzaagje.. decoupeerzaag of circelzaag
Ja maar die zaagt alleen de week in half..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen komt je zaag vanzelf langs. rond een uur of 12
En hij slingert zo lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tarzan is wel een koning natuurlijk. Niet iemand om te vergeten.
heb er nog wel 1 liggen hier?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Uitgekleed!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van wel![]()
*voelt zich tevens wat uitgekleed na zo'n ondervraging*
Echte liefdequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
Net toch maar ff gebeld. Was fijn toch even fatsoenlijk te praten enzo en was ook beetje bang dat ik maybe verkeerd overgekomen was.
En hij vond ook fijn gebeld te hebben. Gaan we vaker doen.
Wie of wat wil je zagen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:
Hey jullie, van dat vakantietopicquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb er nog wel 1 liggen hier?!
O jee, de draak is wel echt los he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van wel![]()
*voelt zich tevens wat uitgekleed na zo'n ondervraging*
Dat kan met een zaagquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O jee, de draak is wel echt los he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |