quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
toppunt van scheel: een half uur op zoek zijn naar de zak macaroni, om dan ineens te zien dat je m al op het aanrecht had gelegt
altijd fijn, de dag van te voren al bedenken wat je wilt gaan etenquote:
Is eerder toppunt van vergeetachtigheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
toppunt van scheel: een half uur op zoek zijn naar de zak macaroni, om dan ineens te zien dat je m al op het aanrecht had gelegt
Maar via het Spaarne zit je zo op de mooie nelquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Het spaarne is daarentegen natuurlijk geen plas.
Je had beter kunnen bedenken dat je een bril nodig hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd fijn, de dag van te voren al bedenken wat je wilt gaan eten
ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is eerder toppunt van vergeetachtigheid
ik weet het, ik moet mn lens weer bestellen, mja, centjes enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je had beter kunnen bedenken dat je een bril nodig hebt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het, ik moet mn lens weer bestellen, mja, centjes enzo
Ieeeeeeeuw, seks is zooooo vies brrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
gaan we het nu weer over sex hebben?
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
ik heb zelfs een sigarettendraai machientje gehaaldquote:
Okee. Seks is vies.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Ieeeeks, dat mensen dat doen!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ieeeeeeeuw, seks is zooooo vies brrrrrrrrrr
Ik draai ze gewoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zelfs een sigarettendraai machientje gehaald
het goede soort welquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ieeeeeeeuw, seks is zooooo vies brrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |