quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
oh...dan moet het niet verboden worden!!!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit meer bier of cola van mij
Ik moet niet heul veel van ze hebbenquote:
Ik zou liegen als ik wat anders dan Fok! zou zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vanavond?
Verwachte antwoorden: FOK!
Morgen weer werken dus die kans is groot ja, maar daarna toch lekker vrij dus dan sporten en ontspannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet niet heul veel van ze hebbenLeuk dat ze er zijn, maar mij niet lastig vallen enzulks
Utrecht nog even in, het is zo een leuke stad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Morgen weer werken dus die kans is groot ja, maar daarna toch lekker vrij dus dan sporten en ontspannen
Ik snapte hem al hoorquote:
Kun je er lekker ontbijten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht nog even in, het is zo een leuke stad.
Neukenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Sam-x het volgende:
Beetje lastig uit te leggen, maar heel kort registratie van gebouwen en adressen in A'dam, die hebben er nogal watquote:
Dropjequote:
Leuke baan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje lastig uit te leggen, maar heel kort registratie van gebouwen en adressen in A'dam, die hebben er nogal wat(en wisselt ook steeds door splitsingen, verbouwingen, samenvoegingen, sloop, nieuwbouw etc)
quote:
Mietjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet niet heul veel van ze hebbenLeuk dat ze er zijn, maar mij niet lastig vallen enzulks
Valt te overwegen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uitstekend. met verse jus, oven broodjes en een eitje
Kettingzaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |