Ik begrijp er de ballen van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ieeeeks, dat mensen dat doen!!!
ja, dat had ook gekund, maar dit is gewoon beter.. ik krijg altijd shag in mn smoelquote:
iiiiiieeuwwwquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat had ook gekund, maar dit is gewoon beter.. ik krijg altijd shag in mn smoel
Jawel, met jou?quote:
Jawel hoor mede-eindhovenaarquote:
Ik vind dat het verboden moet worden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begrijp er de ballen van!
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?quote:
Ja primaquote:
Nee juist niet, alles wat verboden is is leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet worden!
Super! Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja primaVroeg weekend deze week, morgen jarig (dat boeit me dan weer niet, maar goed, ma en oma en zo herinneren me er wel aan), in het weekend nog een uitje, dus ja, prima ja.
Bij Sam-x net zo goed?
Oh, een uitje? Spannendquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja primaVroeg weekend deze week, morgen jarig (dat boeit me dan weer niet, maar goed, ma en oma en zo herinneren me er wel aan), in het weekend nog een uitje, dus ja, prima ja.
Bij Sam-x net zo goed?
Dan wil ik wel gaan controleren of men zich houdt aan dat verbodquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet worden!
Ja, ik gebruik dat ook nooit. Ik kom dan ook oorspronkelijk uit Geldrop.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?
Dank je wel en mooie dag....quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Super! Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
Het is toch gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?
Eindhoven is ook helemaal niet gek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik dat ook nooit. Kom ook oorspronkelijk uit Geldrop.
Eindhoven niet, maar de mensen die er wonenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Eindhoven is ook helemaal niet gek.
Helemaal niemand? Aaahquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank je wel en mooie dag....Er komt niemand want ben toch overdag te werk en in het weekend kan ik niet, dus zal volgende week pas ergens worden en dan houd het op bij wat koffie en gebak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |