Ik begrijp er de ballen van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ieeeeks, dat mensen dat doen!!!
ja, dat had ook gekund, maar dit is gewoon beter.. ik krijg altijd shag in mn smoelquote:
iiiiiieeuwwwquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat had ook gekund, maar dit is gewoon beter.. ik krijg altijd shag in mn smoel
Jawel, met jou?quote:
Jawel hoor mede-eindhovenaarquote:
Ik vind dat het verboden moet worden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik begrijp er de ballen van!
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?quote:
Ja primaquote:
Nee juist niet, alles wat verboden is is leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet worden!
Super! Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja primaVroeg weekend deze week, morgen jarig (dat boeit me dan weer niet, maar goed, ma en oma en zo herinneren me er wel aan), in het weekend nog een uitje, dus ja, prima ja.
Bij Sam-x net zo goed?
Oh, een uitje? Spannendquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja primaVroeg weekend deze week, morgen jarig (dat boeit me dan weer niet, maar goed, ma en oma en zo herinneren me er wel aan), in het weekend nog een uitje, dus ja, prima ja.
Bij Sam-x net zo goed?
Dan wil ik wel gaan controleren of men zich houdt aan dat verbodquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind dat het verboden moet worden!
Ja, ik gebruik dat ook nooit. Ik kom dan ook oorspronkelijk uit Geldrop.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?
Dank je wel en mooie dag....quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Super! Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
Het is toch gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mooi! Eindhoven de gekste! ....dat klinkt erg?
Eindhoven is ook helemaal niet gek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik dat ook nooit. Kom ook oorspronkelijk uit Geldrop.
Eindhoven niet, maar de mensen die er wonenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Eindhoven is ook helemaal niet gek.
Helemaal niemand? Aaahquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dank je wel en mooie dag....Er komt niemand want ben toch overdag te werk en in het weekend kan ik niet, dus zal volgende week pas ergens worden en dan houd het op bij wat koffie en gebak.
Nee, preceis, ik woon er wel naar tevredenheid hoor daar niet van. Maar om nou die woorden te gebruiekn nee, dat zeker nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Eindhoven is ook helemaal niet gek.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef justmattie het volgende:
Onschuldig
Ik ga Gloeimuis PM'en dat er op de mobiele versie een M/V voor de username moet komen, verdomme
Haha, mn Alfa meeting. Is wel lachen, hebben oa een loterij met een flinke berg prijzen, nog wat leuks voor kinderen (oa kleurwedstrijd), tis bijna een soort familiefeest.quote:
Ben ik gek dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eindhoven niet, maar de mensen die er wonen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ken idd leukere steden. Als ik door Eindhoven loop heb ik het gevoel erg goed op m'n tas te moeten letten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, preceis, ik woon er wel naar tevredenheid hoor daar niet van. Maar om nou die woorden te gebruiekn nee, dat zeker niet
Ja. Maar ik ben ook nieuw, fokte mobiel dus kon geen fobo/profiel bekijken.quote:
daarom dusquote:
QFTquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een retorische vraag?quote:
Wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar!
Och, je kan hier voor ergere dingen worden uitgemaakt dan homo hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben ook nieuw, fokte mobiel dus kon geen fobo/profiel bekijken.
Onschuldig dus
Hey vriendjequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben ook nieuw, fokte mobiel dus kon geen fobo/profiel bekijken.
Onschuldig dus
Utrecht is wel ver weg..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgen, ontbijt voor mij!
OK.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kom je zometeen al, ben je iig op tijd voor morgen ochtend.
Nou ik weet niet wat erger zou kunnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, je kan hier voor ergere dingen worden uitgemaakt dan homo hoor.
Kijk, een zinnig antwoord. Ik neem zo een jupilerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hey vriendje![]()
Sorry, zal er nu mee stoppen![]()
Bier?
Jij krijgt nooit meer bier of cola van mijquote:
oh...dan moet het niet verboden worden!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee juist niet, alles wat verboden is is leuk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat erger zou kunnen
[..]
Kijk, een zinnig antwoord. Ik neem zo een jupiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |