moet je je leesbril er even bijpakken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tsja,op mijn leeftijd weet je dat allemaal niet meer te vinden
quote:
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk, jullie vinden mij lief en zouden niet slecht over mij spreken
Heeft geen nut met mn staarquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je je leesbril er even bijpakken.
Hoe oneerlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef xFriendx het volgende:
Nice, donderdag en vrijdag vrij, vroeg weekendDonderdag moet ik nog wel even zien of het meeste werk weg is, maar een akkoord heb ik sowieso al dus hoef niet per se
Verschil moet er zijn. Jij lag immers tussen 2 oudere dames in als ik het me goed herinner en ik niet. Dan is het weer in balans.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe oneerlijkIk heb vrijdag 19:00 pas weekend
Ik denk eerder dat het de plumeau wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wat voor wonderen een stofdoekje al niet kan doen.
*proest*quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
wat voor wonderen een stofdoekje al niet kan doen.
Dat was Graseterquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn. Jij lag immers tussen 2 oudere dames in als ik het me goed herinner en ik niet. Dan is het weer in balans.
Als in? Ook tussen 2 oudere (doch op te eten) dames gaan liggen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat was GraseterDus nu is het niet in balans... Ga jij dat compenseren
?
Angel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat was GraseterDus nu is het niet in balans... Ga jij dat compenseren
?
Je gaat toch niet badderen met kleren aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het bad is niet zo groot dat we elkaar niet hoeven aan te raken, dus tsja.. en dat is dan niet alleen je vinger op mijn bovenarm of zo... en dan zijn we naakt. Is dat een probleem?
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat toch niet badderen met kleren aan
Als in naast mij liggen? Nog een vrouw erbij is niet nodig danquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als in? Ook tussen 2 oudere (doch op te eten) dames gaan liggen?
Je weet dat Xfriend een jochie isquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als in naast mij liggen? Nog een vrouw erbij is niet nodig dan
Ehm nee. Misschien ben je vast een aardige gast, maar ik hou slapen met een ander toch bij de dames als je het niet erg vindquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als in naast mij liggen? Nog een vrouw erbij is niet nodig dan
Ik denk dat ie dat niet weetquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Xfriend een jochie is
Dat idee kreeg ik ook jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat niet weetDie checkt ook geen profiel natuurlijk maar laat direct de geilheid de boventoon voeren
Nee uiteraard niet, maar ik wil het wel even heel duidelijk hebben. Aangezien je mij gewoon aanraken met je vinger al eng vindt enzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat toch niet badderen met kleren aan
Ja maar ik ga jou niet aanrakenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet, maar ik wil het wel even heel duidelijk hebben. Aangezien je mij gewoon aanraken met je vinger al eng vindt enzo
The other gay in the topicquote:
Onze knuffelhomoquote:
quote:
Ik kan jou wel rakenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik ga jou niet aanraken![]()
Ik word liever aangeraakt
Faaaaaaack. Ik fok! mobielquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Xfriend een jochie is
* xFriendx betast Huppel stiekem doch teder en verstopt zich dan weer onder het bedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik ga jou niet aanraken![]()
Ik word liever aangeraakt
Die ga ik even twitteren en biekeejen en msnen enzquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Faaaaaaack. Ik fok! mobieldus check geen fobo's. De nick leek me vrouwelijk
Ahw geeft niets hoor lieverd, kussiequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Faaaaaaack. Ik fok! mobieldus check geen fobo's. De nick leek me vrouwelijk
FOK! punquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan jou wel raken(<<< hele foute FOK! pun, sorry daarvoor)
Klinkt als een goede deal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we er samen eentje kopen?
Wat? een knuffelhomo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we er samen eentje kopen?
Niet naar bed en wel zoenen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ahw geeft niets hoor lieverd, kussie
Angel krijgt hem er vast wel helemaal uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet naar bed en wel zoenen.
Pas met 1 voet uit de kast?
Ergens halverwege hè? Eens kijken waar dat zou zijn... ik gok een weiland bij Vinkeveen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
maar waar plaatsen we hem dan?
Kan je die kopen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |