Klotemistquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
Mijn kip is bijna klaar. Belt hubbie dat het wel een hele poos gaat duren voor hij thuis is.
Vanaf Den Haag tot Utrecht ongeveer file vanwege de mist.
Hopelijk is hij om 19:00 uur thuisEn anders ga ik vast snoepen van mijn kip
Wie is Donna?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou een voorbeeld aan Donna moeten nemen! Die verliet haar post nooit!![]()
Dan snoepen we samen van een andere chickquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En als hubbie wel thuis is mag ie snoepen van een andere chick.
Totaal 433 km. Hoera voor op loopafstand van je werk wonen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
Mijn kip is bijna klaar. Belt hubbie dat het wel een hele poos gaat duren voor hij thuis is.
Vanaf Den Haag tot Utrecht ongeveer file vanwege de mist.
Hopelijk is hij om 19:00 uur thuisEn anders ga ik vast snoepen van mijn kip
Dan is het goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar niet als het ook over sterillisatie gaat of however je het spelt.
Voor de rest wel hoor
Iedereen woont op loopafstand van het werk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef Q. het volgende:
Totaal 433 km. Hoera voor op loopafstand van je werk wonen..
Alles is uiteraard relatief.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen woont op loopafstand van het werk.
Ik vind ook dat ze het hoofdkantoor moeten verhuizen naar IJsselsteinquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Totaal 433 km. Hoera voor op loopafstand van je werk wonen..
En je bent pas 19!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel. Dat krijg je op mijn leeftijd.
Scherpquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
En is dezedan wel te vertrouwen ?
Ja joh, hoe moet ik er anders ooit achter komen hoevaak ik je wel niet heb misgelopen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Wil flippie zich laten sterilliseren?
Dwing ze! Een pistool tegen het hoofd doet wonderen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze het hoofdkantoor moeten verhuizen naar IJsselstein
32 is veel meer Arcee proof. 19 is beide oneven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als ik zometeen, ik zeg maar wat, 32 ben.
Dan ben je te oud voor sexquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als ik zometeen, ik zeg maar wat, 32 ben.
Gelukkig, dan hoef ik dat niet meer te doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scherp![]()
Ja deze wel want ik ben lief
[..]
Ja joh, hoe moet ik er anders ooit achter komen hoevaak ik je wel niet heb misgelopen.
[..]
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |