Tieten, prima. Seks...doe maar wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef Bolletje... het volgende:
Goed..hier verder..tieten, wel of geen sex en steralisatie
Tieten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef Bolletje... het volgende:
Goed..hier verder..tieten, wel of geen sex en steralisatie
Ja, bevalt welquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, voel je je al helemaal thuis hier?
Zonder sterillisatie ik normaal gesproken ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, voel je je al helemaal thuis hier?
neuh joh, die laat je 8 weken wegrotten in je voortuin voor er een gek komt en verliefd is en m uit medelijden gelijk meeneemtquote:
Snap ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:55 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja, lang verhaal Tal, niet voor hier!
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef STING het volgende:
Culinaire activiteiten ontplooien & eten
Je voelt je hier niet thuis bij ons?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonder sterillisatie ik normaal gesproken ook
kom je hier opa's macaroni maken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef STING het volgende:
En je forum dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef STING het volgende:
Hmm, lastig. M'n eigen spaghetti of jouw opa's macaroni.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom je hier opa's macaroni maken?
ik wil niet meer staan
Jawel maar niet als het ook over sterillisatie gaat of however je het spelt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je voelt je hier niet thuis bij ons?
maar opa's macaroniquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, lastig. M'n eigen spaghetti of jouw opa's macaroni.
Ook moderators moeten eten. Machtsvertoon kost calorieënquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Godtje het volgende:
En je forum dan?Je kan niet eten als je mod bent.
Deugniet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar niet als het ook over sterillisatie gaat of however je het spelt.
Voor de rest wel hoor
Je zou een voorbeeld aan Donna moeten nemen! Die verliet haar post nooit!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ook moderators moeten eten. Machtsvertoon kost calorieën
En als hubbie wel thuis is mag ie snoepen van een andere chick.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
Mijn kip is bijna klaar. Belt hubbie dat het wel een hele poos gaat duren voor hij thuis is.
Vanaf Den Haag tot Utrecht ongeveer file vanwege de mist.
Hopelijk is hij om 19:00 uur thuisEn anders ga ik vast snoepen van mijn kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |