D66 heeft al meerdere keren in een kabinet gezeten, de PVV 0. Ik noem een Paars I&II, een Balkenende II. Dus wie heeft er nou meer te vertellen dan wie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sterk onderbouwd! Feit is wel dat de PVV meer te vertellen heeft dat GL en D66 ooit bij elkaar zouden kunnen hebben.
Check de TTquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.telegraaf.nl/b(...)pspraak__.html?p=1,1
ga eens verder ontopic of open je eigen topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat hadden ze allemaal gerealiseerd? Niets, geen democratische vernieuwing, noch ander onderwijs, noch een gekozen burgemeester. Als ik nu al zie hoe gefrustreerd links is op de kunst en cultuur bezuinigingen..
Ik probeer al een tijdje een onderbouwing uit je te krijgen dat er bij linkse partijen ook mensen zouden rondlopen met een strafblad.quote:
Leer (wederom) even je geschiedenis. D'66 heeft deelname gehad in 3 regeringen, en heeft in die 3 regeringen zowel Ministers als Staatssecretarissen geleverd, en daarmee heeft die partij sowieso meer te vertellen gehad dan de PVV die nog steeds op 0 regeringen, en 1 gedoogakkoord staat.quote:Feit is wel dat de PVV meer te vertellen heeft dat GL en D66 ooit bij elkaar zouden kunnen hebben.
Voorlopig gaat het wat mij betreft ook nog enkel over Lucassen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef Toad het volgende:
Ik vind het ook goed van de NOS dat ze eerst zelf het e.e.a. uitzoeken. BNR kwam trouwens met de 'primeur' over het vonnis. GS kwam met de sites aanzetten. Voor zover ik weet.
Je bent nog steeds aan het slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.telegraaf.nl/b(...)pspraak__.html?p=1,1
http://www.nu.nl/politiek/2380543/opnieuw-pvver-in-opspraak.html
Owh, ok! Maar aangezien dat grapje al eerder werd gemaakt (maar dan tov van criminaliteit verdachte Marokkanen) was het niet direct een aanwijzing voor me..quote:
21.00 blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat begrint het spoeddebat over de "affaire Lucassen"?
9 uurquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe laat begrint het spoeddebat over de "affaire Lucassen"?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bent nog steeds aan het slapenwaarom denk je dat we in deel 13 zitten
Ik heb medelijden met jequote:
Bedanktquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jeIk denk dat er ook nog maar heel weinig over te zeggen is, deze kwestie.
Wat doen we met het spoeddebat? eigen topic of ook hier?
Kom nou alsjeblieft eens een keer met een inhoudelijke discussie. Waarin je je beweringen duidelijk maakt dmv feiten. Dan hoef je niet elke keer zo weg te gaan. Dat mensen kritiek op de PVV hebben is toch niet zo maar. Daar zit ook wat achter hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stop ermee, er worden allemaal irrelevante dingen bijgehaald om de PVV maar zwart te maken, ook heb ik geen zin om met 5/6 man te moeten discussiëren/debatteren. Veel plezier verder met elkaar, jullie zijn het vast en zeker eens met elkaar.
Mjah.... het zou natuurlijk kunnen..... zomaar daadwerkelijk kunnen..... dat je zo verheerlijkte PVV toch enkele fouten heeft gemaakt met betrekking tot het aanstellen van enkele Kamerleden die een crimineel verleden blijken gehad te hebben?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik stop ermee, er worden allemaal irrelevante dingen bijgehaald om de PVV maar zwart te maken, ook heb ik geen zin om met 5/6 man te moeten discussiëren/debatteren. Veel plezier verder met elkaar, jullie zijn het vast en zeker eens met elkaar.
Kan wel hier lijkt me...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jeIk denk dat er ook nog maar heel weinig over te zeggen is, deze kwestie.
Wat doen we met het spoeddebat? eigen topic of ook hier?
Let op: Remlof gaat een nieuw topic openenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedankt.
Kan wel door in deze reeks lijkt me.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien omdat er vanavond ook nog een debat over de kwestie is...
Je mist nog een afsplitsing: Groep Eerdmans/Van Schijndel, afgescheiden van respectievelijk de LPF en de VVD eind 2006quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:57 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Ik zet ze even op een rijtje van de afgelopen 20 jaar
[..]
Als ik de AOV er even uitgooi (want om eerlijk te zijn heb ik geen flauw benul of ze nou bij links of rechts hoorden die bejaarden) dan stapten er links 2 uit hun partij en rechts 6.....
Awww, slachtoffertje toch....quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
Smakelijk en tot straks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Let op: Remlof gaat een nieuw topic openen![]()
Ik ga nu eten en zie jullie rond 9en weer hier![]()
![]()
[..]
Of op de site van de TK..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef maartena het volgende:
Spoed-debat.... ik neem aan op Politiek24 te volgen?
Met de kanttekening, dat al velen die zich in politieke kwesties verdiepen hebben geconcludeerd dat een debat eigenlijk geen directe gevolgen kan hebben voor de persoon Lucassen, zijn zetel is 'legitiem', hoe onterecht ook. Ik ben daar ook bang voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef maartena het volgende:
Het gaat toch ook niet om de zetel van Lucassen, maar om de stabiliteit van het kabinet??quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met de kanttekening, dat al velen die zich in politieke kwesties verdiepen hebben geconcludeerd dat een debat eigenlijk geen directe gevolgen kan hebben voor de persoon Lucassen, zijn zetel is 'legitiem', hoe onterecht ook. Ik ben daar ook bang voor.
yepquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de zetel van Lucassen, maar om de stabiliteit van het kabinet??
Of heb ik iets gemist?
Yep op de eerste of op de tweede vraag?quote:
Als zijn zetel legitiem is is het kabinet ook nog gewoon stabiel, aangezien CDA en VVD dit beschouwen als een interne kwestie binnen de PVV.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de zetel van Lucassen, maar om de stabiliteit van het kabinet??
Of heb ik iets gemist?
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of op de site van de TK..
Iemand is straks vast wel zo lief om ff wat links te posten (moet altijd weer zoeken, kan ze beter in mijn Favorieten gaan zetten)
http://www.nederland24.nl/#P24quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef maartena het volgende:
21.00 uurquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als zijn zetel legitiem is is het kabinet ook nog gewoon stabiel, aangezien CDA en VVD dit beschouwen als een interne kwestie binnen de PVV.
Dank!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Toad het volgende:
@Whiskers: 1ste vraag
http://www.tweedekamer.nl(...)en/vandaag/index.jsp
..maar het feit blijft hetzelfde..Lucassen blijft zitten, dus er is geen verandering in het minderheidskabinet, met gedoog partner.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef Toad het volgende:
@Whiskers: 1ste vraag
http://www.tweedekamer.nl(...)en/vandaag/index.jsp
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef freako het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Beiden dank!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://www.nederland24.nl/#P24
Het is ook niet echt spannend, maar ik vind het gewoon leuk om te kijken!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
..maar het feit blijft hetzelfde..Lucassen blijft zitten, dus er is geen verandering in het minderheidskabinet, met gedoog partner.
Hier nog 1!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is ook niet echt spannend, maar ik vind het gewoon leuk om te kijken!
Oh, ik ook hoor. Maar ik meen het echt, als ik zeg dat ik een man als Lucassen van die zetel af wil zien, en dat feest gaat niet door, want meneer houdt niet van idealen, maar van geld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is ook niet echt spannend, maar ik vind het gewoon leuk om te kijken!
Maak je maar geen illusies over de loyaliteit van Henk & Ingrid. Die overigens met name door de VVD overal gepakt worden, zeker niet door de PvdA.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach de PvdA heeft Henk en Ingrid gepakt waar ze hen konden pakken. Die komen NOOIT meer terug bij de PvdA.
Nou ik ben anders steeds linkser gaan stemmen!!!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
mariannethieme Cartoonisten dreigen met staking wegens tempo PVV schandalen http://bit.ly/bWcHfY #hoofddoekjevoorhetbloeden
12 minutes ago via web
quote:
Als je je gedraagt als crimineel moet je niet zeuren als je zo wordt weggezet door de media.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Links grijpt het aan om de PVV weg te zetten als zijnde crimineel.
Nee, sorry..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:41 schreef betyar het volgende:
iemand de henk in ingrid gezien bij rtl nieuws?
En wat er links is aan (zelfbenoemde) "rechtse" media ontgaat me ten ene male..quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je je gedraagt als crimineel moet je niet zeuren als je zo wordt weggezet door de media.
Hij IS een crimineel. Enne...Links doet helemaal niets, de media hebben het onthuld (wat hun taak is) en de slappe hap daarna komt van Grote Leider Wilders.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
Links grijpt het aan om de PVV weg te zetten als zijnde crimineel.
Dit youtube kanaal is een soort van soap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik pleit voor een realitysoap a la De Veerkampjes over de PVV-fractie, lijkt mij mooie tv
die had je moeten zien sorry, maar mijn vooroordeel klopte wel zoals deze henk/ingrid deed. Wat een manwijf zegquote:
Nee, het is de schuld van links. Smerige linkse ex-buurtgenoten van Lucassen hebben allerlei gemene, linkse leugens in de oren van linkse politici gefluisterd. Die hebben deze verzinsels vervolgens doorgespeeld naar die vuige slinkse journalisten. Uiteraard hebben die slinkse verslaggevers, met hun diepgewortelde PVV-haat, een of ander links verhaal geschreven waarin die linkse leugens op linkse, leugenachtige wijze uiteen werden gezet. Vervolgens werd dit leugenachtige linkse nieuws overgenomen door linkse FOK!kers die, slinks als zij zijn, gemene linkse dingen gingen roepen over uber-Geert en zijn alles behalve linkse PVV.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij IS een crimineel. Enne...Links doet helemaal niets, de media hebben het onthuld (wat hun taak is) en de slappe hap daarna komt van Grote Leider Wilders.
Daar ligt de schuld en ja, wij 'linksen' lachen ons helemaal gek, ja, maar doe nou effe niet zo enorm triest, de schuld ligt bij de schuldigen, Lucassen en Wilders.
Jij snapt hem Koos.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van links. Smerige linkse ex-buurtgenoten van Lucassen hebben allerlei gemene, linkse leugens in de oren van linkse politici gefluisterd. Die hebben deze verzinsels vervolgens doorgespeeld naar die vuige slinkse journalisten. Uiteraard hebben die slinkse verslaggevers, met hun diepgewortelde PVV-haat, een of ander links verhaal geschreven waarin die linkse leugens op linkse, leugenachtige wijze uiteen werden gezet. Vervolgens werd dit leugenachtige linkse nieuws overgenomen door linkse FOK!kers die, slinks als zij zijn, gemene linkse dingen gingen roepen over uber-Geert en zijn alles behalve linkse PVV.
We noemen een noord-zuid lijn, een falende bestuurster die 30 miljoen door de plee spoelt en weer op haar plek mag komen zitten, het falende 1012 project ("schoon"vegen van de wallen, in werkelijkheid onder het tapijt vegen want het verdwijnt in de illegaliteit) en zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar het gaat niet bepaald prima in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Het gaat prima met Amsterdam, in ieder geval helemaal niet slechter dan met andere grote westerse steden.
[..]
En bejaarden in zijn buurt terroriseerde en niet zei dat ie daar voor beboet was toen ie woordvoerder voor "wijken" werd gemaakt bij de PVV
thanks, dat is waar ook (lekkere volledige wikiquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef freako het volgende:
[..]
Je mist nog een afsplitsing: Groep Eerdmans/Van Schijndel, afgescheiden van respectievelijk de LPF en de VVD eind 2006
Ach, dat zijn toch normale zaken in Amsterdam?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Harlon het volgende:
We noemen een noord-zuid lijn, een falende bestuurster die 30 miljoen door de plee spoelt en weer op haar plek mag komen zitten, het falende 1012 project ("schoon"vegen van de wallen, in werkelijkheid onder het tapijt vegen want het verdwijnt in de illegaliteit) en zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar het gaat niet bepaald prima in Amsterdam.
Toch voelt het er altijd beter dan in Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Harlon het volgende:
[..]
We noemen een noord-zuid lijn, een falende bestuurster die 30 miljoen door de plee spoelt en weer op haar plek mag komen zitten, het falende 1012 project ("schoon"vegen van de wallen, in werkelijkheid onder het tapijt vegen want het verdwijnt in de illegaliteit) en zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar het gaat niet bepaald prima in Amsterdam.
oh. Ik zie ze anders nogal hard op het pluche blijven zitten tenzij ze het echt slecht doen, dan worden ze naar bijvoorbeeld de wereldbank gestuurd om daar voor straf maar te gaan werken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou niet snel gebeuren omdat het bij normale democratische partijen die in alle lagen van het bestuur in Nederland vertegenwoordigd zijn de rotte appels er al op een veel lager niveau uitrollen.
Uh, da's dan hoogst subjectief, ik voel dat nooit in Amsterdam namelijk maar ik dan ook een geboren Rotterdammerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch voelt het er altijd beter dan in Rotterdam.
Da's niet heel moeilijk. Fucking haven gehucht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch voelt het er altijd beter dan in Rotterdam.
Dat het de normaalste zaak van de wereld is geworden geeft wel aan wat voor puinhoop ze er van hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch normale zaken in Amsterdam?
Maar wat heeft dit nou te maken met dhr. Lucassen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Harlon het volgende:
[..]
oh. Ik zie ze anders nogal hard op het pluche blijven zitten tenzij ze het echt slecht doen, dan worden ze naar bijvoorbeeld de wereldbank gestuurd om daar voor straf maar te gaan werken.
Inderdaad. On-topic mensen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit nou te maken met dhr. Lucassen?
Ach man, Amsterdam is al eeuwen zo, doe toch niet zo zielig. De stad draait altijd verder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Harlon het volgende:
Dat het de normaalste zaak van de wereld is geworden geeft wel aan wat voor puinhoop ze er van hebben gemaakt.
Wederom beleid. Heeft weinig te doen met Tweede Kamerleden met een criminele geschiedenis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Harlon het volgende:
Fatima Elatik is uit haar functie gezet, door per slot van rekening de PvdA zelf. Ze zit nu nog niet op haar plek. Het besluit daarover is nog niet genomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ook als een partij in alle bestuurslagen vertegenwoordigt is het niet wilt zeggen dat de rotte appels er tussen uitgevist worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit nou te maken met dhr. Lucassen?
Dat ze überhaupt op haar plek terug mag komen, dat dat überhaupt wordt overwogen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Fatima Elatik is uit haar functie gezet, door per slot van rekening de PvdA zelf. Ze zit nu nog niet op haar plek. Het besluit daarover is nog niet genomen.
Lucassen, Brinkman, van Klaveren, Sharpe, Graus ed hebben zichzelf toch echt zelf misdragen... dat dat naar boven komt, tja, dat is het risico als je in de landelijke politiek gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij IS een crimineel. Enne...Links doet helemaal niets, de media hebben het onthuld (wat hun taak is) en de slappe hap daarna komt van Grote Leider Wilders.
Daar ligt de schuld en ja, wij 'linksen' lachen ons helemaal gek, ja, maar doe nou effe niet zo enorm triest, de schuld ligt bij de schuldigen, Lucassen en Wilders.
Luctor et arbortus. Ik dacht dat het alleen gold voor onze Ella. Maar schijnbaar geld het (letterlijk) ook voor deze PVV'ers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Lucassen, Brinkman, van Klaveren, Sharpe, Graus ed hebben zichzelf toch echt zelf misdragen... dat dat naar boven komt, tja, dat is het risico als je in de landelijke politiek gaat.
Volgens mij hebben we het hier over de kwestie Lucassen en Sharpe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt op haar plek terug mag komen, dat dat überhaupt wordt overwogen.
Ze was zelf niet de verantwoordelijke voor die portefuille dat was een ander persoon. Elatik is weggestuurd omdat ze de stadsdeelraad niet goed had ingelicht. Ik vind het ook een rare zaak maar het wordt overdreven in de media.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt op haar plek terug mag komen, dat dat überhaupt wordt overwogen.
Ik denk ook inderdaad dat crimesite.nl, geenstijl.nl, rtl nieuws en BNR de meest linkse media zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van links. Smerige linkse ex-buurtgenoten van Lucassen hebben allerlei gemene, linkse leugens in de oren van linkse politici gefluisterd. Die hebben deze verzinsels vervolgens doorgespeeld naar die vuige slinkse journalisten. Uiteraard hebben die slinkse verslaggevers, met hun diepgewortelde PVV-haat, een of ander links verhaal geschreven waarin die linkse leugens op linkse, leugenachtige wijze uiteen werden gezet. Vervolgens werd dit leugenachtige linkse nieuws overgenomen door linkse FOK!kers die, slinks als zij zijn, gemene linkse dingen gingen roepen over uber-Geert en zijn alles behalve linkse PVV.
Tja, veel PvdAers zijn ook niet veel beter, maar die pakken het op een andere manier aan. Ik denk niet dat Ella heeft gedreigd om brievenbussen vol te pissenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Luctor et arbortus. Ik dacht dat het alleen gold voor onze Ella. Maar schijnbaar geld het (letterlijk) ook voor deze PVV'ers.
Grappig, die zijn allemaal (behalve crimesite?) gelieerd aan de Telegraaf, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef aloe_vera het volgende:
Ik denk ook inderdaad dat crimesite.nl, geenstijl.nl, rtl nieuws en BNR de meest linkse media zijn
RTL ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, die zijn allemaal (behalve crimesite?) gelieerd aan de Telegraaf, toch?
En zeker niet over links/rechts, kun je die discussie niet gewoon weghalen ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier over de kwestie Lucassen en Sharpe.
Nee, dat schijn ik te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij bent een verzuurde veertiger?
21 uur:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat schijn ik te zijn.
Wanneer begint het debat?
V.
Ik voel met je mee hoor. Ben ook een Democraat. En ben niet perse tegen alles van de PVV.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ook als een partij in alle bestuurslagen vertegenwoordigt is het niet wilt zeggen dat de rotte appels er tussen uitgevist worden.
ff disclaimer tussendoor: 't is meer dat ik de tunnelvisie van sommige hier niet kan uitstaan dan dat ik de PVV probeer te verdedigen. Ben een D'66 stemmer die werkt op een zwarte school
Niet zo snel zijn jij....quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef capricia het volgende:
Zo op 2: Buren Lucassen nog steeds boos.
Ben benieuwd.
shit vrouw kijkt gtst met een kwartier vertraging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Zolcon het volgende:
Bij Uitgesproken (EO Nederland 2) zometeen stukje over de buren van Lucassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |