Dus jij bent een verzuurde veertiger?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah inderdaad, linksmens(ch). Nog zo jong en onervaren, maar dat komt nog wel. Hoewel je dat wel weer aan het denken zet waarom of Gretta links is, vast een chronische aandoening.
Nee, jij hoort dan te handelen met je eigen idealen? Dus als de PVV de NSDAP was geweest dan zou je ook hun standpunt gebruiken om je eigen gelijk aan te tonen? Dan heb je wel een hele slappe rug. Kom toch op man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Hanteren? Ik confronteer ze alleen maar met hun eigen standpunt en duid ze op hun hypocrisie.
Ik was er al op tegen geweest dat een links kabinet met een dergelijke kleine marge zou worden gevormd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat ook Geert dit niet wil, alleen hij kan niet anders. Maar stel dat de PvdA een links kabinet kon vormen met GL en D66 met 76 zetels, er zit een rotte appel in. Zou jij dan ook willen dat de PvdA dan het kabinet liet klappen om zo'n futiliteit?
Goed gerijpt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij bent een verzuurde veertiger?
Ja en dat kan je ook zeggen over hun immigratiebeleid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit zijn beleidskwesties waar je het wel of niet mee eens kan zijn. Maar ik zie nog steeds geen PvdA-ers met een strafblad rondlopen.
De pvda heeft een stuk minder mensen die als eenmansfractie verder gaan, dan rechtse partijen zoals de vvd (verdonk,wilders) of de lpf toentertijd hebben wel zo'n historie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat ook Geert dit niet wil, alleen hij kan niet anders. Maar stel dat de PvdA een links kabinet kon vormen met GL en D66 met 76 zetels, er zit een rotte appel in. Zou jij dan ook willen dat de PvdA dan het kabinet liet klappen om zo'n futiliteit?
Ja. Maar dat zou niet snel gebeuren omdat het bij normale democratische partijen die in alle lagen van het bestuur in Nederland vertegenwoordigd zijn de rotte appels er al op een veel lager niveau uitrollen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was er al op tegen geweest dat een links kabinet met een dergelijke kleine marge zou worden gevormd.
In het vorige deel gaf je nog te kennen een grondige hekel aan Nederland te hebben. Verzuurd lijkt mij dus eerder op zn plaatsquote:
Nu ben ik je kwijt, ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Ga even een luchtje scheppen ofzo, is goed voor je rustquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij hoort dan te handelen met je eigen idealen? Dus als de PVV de NSDAP was geweest dan zou je ook hun standpunt gebruiken om je eigen gelijk aan te tonen? Dan heb je wel een hele slappe rug. Kom toch op man.
Ja, dus bij deze geef je aan dat het de PVV te vergeven is omdat ze nog een beginnende partij zijn? Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou niet snel gebeuren omdat het bij normale democratische partijen die in alle lagen van het bestuur in Nederland vertegenwoordigd zijn de rotte appels er al op een veel lager niveau uitrollen.
Elke partij begint op zo'n manier. Maar allicht dat je geschiedkundig niet zo sterk bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
de pvda heeft een stuk minder mensen die als eenmansfractie verder gaan, dan rechtste partijen zoals de vvd (verdonk,wilders) of de lpf toentertijd.
Daar komt bij dat dergelijke figuren wat mij betreft niet thuishoren in de Kamer en dus moeten oprotten.quote:
Nederland is mooi, Nederlanders zijn mooi, maar niet langer dan een kort bezoek of verblijf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het vorige deel gaf je nog te kennen een grondige hekel aan Nederland te hebben. Verzuurd lijkt mij dus eerder op zn plaats
Dat ik het nogal hypocriet vind dat jij PVV-standpunten hanteert terwijl jij die fascistisch vindt. Of ben jij ...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu ben ik je kwijt, ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Ga even een luchtje scheppen ofzo, is goed voor je rust
Daar heb je gelijk in. Maar je kunt geen kabinet laten vallen door 1 klootzak.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar komt bij dat dergelijke figuren wat mij betreft niet thuishoren in de Kamer en dus moeten oprotten.
Vind het landschap zo sombertjes. En dan heb ik het als Veluwenaar nog getroffen. Geef mij maar een van de Alpenlanden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland is mooi, Nederlanders zijn mooi, maar niet langer dan een kort bezoek of verblijf.
Dan los je dit soort dingen nooit op, want dan blijven machtsgeile tokkies nieuwe partijen opzoeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gaat niet voor een kut mongool een heel kabinet laten struikelen.
Twentequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het landschap zo sombertjes. En dan heb ik het als Veluwenaar nog getroffen. Geef mij maar een van de Alpenlanden.
Het landschap is prachtig, het weer maakt het echter bagger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het landschap zo sombertjes. En dan heb ik het als Veluwenaar nog getroffen. Geef mij maar een van de Alpenlanden.
Het toont mijns inziens juist het fascistische van de PVV aan. Want hard straffen is dus kennelijk niet van toepassing op PVV-fractieleden maar wel op adolescenten van noordafrikaanse afkomst die zich misdragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik het nogal hypocriet vind dat jij PVV-standpunten hanteert terwijl jij die fascistisch vindt. Of ben jij ...
Jawel, bij de volgende verkiezingen kun je hem er gewoon aftrappen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan los je dit soort dingen nooit op, want dan blijven machtsgeile tokkies nieuwe partijen opzoeken.
..dan is het geld al binnen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, bij de volgende verkiezingen kun je hem er gewoon aftrappen.
Het weer is dan zo nu en dan weer een pluspunt. Een strenge winter kan ik bijvoorbeeld erg waarderen. Sneeuw en ijs. Heer-lijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het landschap is prachtig, het weer maakt het echter bagger.
Wanneer precies heeft de PvdA de controle gehad over het ministerie van Justitie, die direct verantwoordelijk is voor het schrijven van, en de uitvoer van het immigratiebeleid?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ja en dat kan je ook zeggen over hun immigratiebeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |