Wederom beleid. Heeft weinig te doen met Tweede Kamerleden met een criminele geschiedenis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Harlon het volgende:
We noemen een noord-zuid lijn, een falende bestuurster die 30 miljoen door de plee spoelt en weer op haar plek mag komen zitten, het falende 1012 project ("schoon"vegen van de wallen, in werkelijkheid onder het tapijt vegen want het verdwijnt in de illegaliteit) en zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar het gaat niet bepaald prima in Amsterdam.
Fatima Elatik is uit haar functie gezet, door per slot van rekening de PvdA zelf. Ze zit nu nog niet op haar plek. Het besluit daarover is nog niet genomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Harlon het volgende:
[..]
We noemen een noord-zuid lijn, een falende bestuurster die 30 miljoen door de plee spoelt en weer op haar plek mag komen zitten, het falende 1012 project ("schoon"vegen van de wallen, in werkelijkheid onder het tapijt vegen want het verdwijnt in de illegaliteit) en zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar het gaat niet bepaald prima in Amsterdam.
Dat ook als een partij in alle bestuurslagen vertegenwoordigt is het niet wilt zeggen dat de rotte appels er tussen uitgevist worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit nou te maken met dhr. Lucassen?
Dat ze überhaupt op haar plek terug mag komen, dat dat überhaupt wordt overwogen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Fatima Elatik is uit haar functie gezet, door per slot van rekening de PvdA zelf. Ze zit nu nog niet op haar plek. Het besluit daarover is nog niet genomen.
Lucassen, Brinkman, van Klaveren, Sharpe, Graus ed hebben zichzelf toch echt zelf misdragen... dat dat naar boven komt, tja, dat is het risico als je in de landelijke politiek gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij IS een crimineel. Enne...Links doet helemaal niets, de media hebben het onthuld (wat hun taak is) en de slappe hap daarna komt van Grote Leider Wilders.
Daar ligt de schuld en ja, wij 'linksen' lachen ons helemaal gek, ja, maar doe nou effe niet zo enorm triest, de schuld ligt bij de schuldigen, Lucassen en Wilders.
Luctor et arbortus. Ik dacht dat het alleen gold voor onze Ella. Maar schijnbaar geld het (letterlijk) ook voor deze PVV'ers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Lucassen, Brinkman, van Klaveren, Sharpe, Graus ed hebben zichzelf toch echt zelf misdragen... dat dat naar boven komt, tja, dat is het risico als je in de landelijke politiek gaat.
Volgens mij hebben we het hier over de kwestie Lucassen en Sharpe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt op haar plek terug mag komen, dat dat überhaupt wordt overwogen.
Ze was zelf niet de verantwoordelijke voor die portefuille dat was een ander persoon. Elatik is weggestuurd omdat ze de stadsdeelraad niet goed had ingelicht. Ik vind het ook een rare zaak maar het wordt overdreven in de media.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt op haar plek terug mag komen, dat dat überhaupt wordt overwogen.
Ik denk ook inderdaad dat crimesite.nl, geenstijl.nl, rtl nieuws en BNR de meest linkse media zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van links. Smerige linkse ex-buurtgenoten van Lucassen hebben allerlei gemene, linkse leugens in de oren van linkse politici gefluisterd. Die hebben deze verzinsels vervolgens doorgespeeld naar die vuige slinkse journalisten. Uiteraard hebben die slinkse verslaggevers, met hun diepgewortelde PVV-haat, een of ander links verhaal geschreven waarin die linkse leugens op linkse, leugenachtige wijze uiteen werden gezet. Vervolgens werd dit leugenachtige linkse nieuws overgenomen door linkse FOK!kers die, slinks als zij zijn, gemene linkse dingen gingen roepen over uber-Geert en zijn alles behalve linkse PVV.
Tja, veel PvdAers zijn ook niet veel beter, maar die pakken het op een andere manier aan. Ik denk niet dat Ella heeft gedreigd om brievenbussen vol te pissenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Luctor et arbortus. Ik dacht dat het alleen gold voor onze Ella. Maar schijnbaar geld het (letterlijk) ook voor deze PVV'ers.
Grappig, die zijn allemaal (behalve crimesite?) gelieerd aan de Telegraaf, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef aloe_vera het volgende:
Ik denk ook inderdaad dat crimesite.nl, geenstijl.nl, rtl nieuws en BNR de meest linkse media zijn
RTL ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, die zijn allemaal (behalve crimesite?) gelieerd aan de Telegraaf, toch?
En zeker niet over links/rechts, kun je die discussie niet gewoon weghalen ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier over de kwestie Lucassen en Sharpe.
Nee, dat schijn ik te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij bent een verzuurde veertiger?
21 uur:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat schijn ik te zijn.
Wanneer begint het debat?
V.
Ik voel met je mee hoor. Ben ook een Democraat. En ben niet perse tegen alles van de PVV.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat ook als een partij in alle bestuurslagen vertegenwoordigt is het niet wilt zeggen dat de rotte appels er tussen uitgevist worden.
ff disclaimer tussendoor: 't is meer dat ik de tunnelvisie van sommige hier niet kan uitstaan dan dat ik de PVV probeer te verdedigen. Ben een D'66 stemmer die werkt op een zwarte school
Niet zo snel zijn jij....quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef capricia het volgende:
Zo op 2: Buren Lucassen nog steeds boos.
Ben benieuwd.
shit vrouw kijkt gtst met een kwartier vertraging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Zolcon het volgende:
Bij Uitgesproken (EO Nederland 2) zometeen stukje over de buren van Lucassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |