Ik zou wel willenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef mikoxx het volgende:
En Xenia, een tweeling ís heel leuk![]()
dat kan ik nú zeggen, het is écht leuk, een tweeling
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik zou wel willen![]()
Al was het maar om een tweelingzwangerschap mee te maken enzo.
Hoewel een tweelingzwangerschap lijkt me "practischer" als eerste zw.schap dan wanneer je al 2 kindjes hebt lopen.
Ja nouja precies dat dus. Wat je ervan vindt moet je verder zelf weten en iemand mag het heus wel te snel vinden, maar om dat nou te gaan mededelen, tsja. Nouja, ik zou het zelf niet doen idd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef mikoxx het volgende:
En wat dan nog he? Al was je binnen 3 mnd na de geboorte van Amélie zwanger geworden, dan nog is dat jullie keuze (of niet). Niemand hoeft zich daarmee te bemoeien vind ik. En zelf zou ik daar dus ook nooit ongevraagd mijn mening over geven. Waarom anderen dat niet snappen...
Ow maar mikoxx, ze vinden altijd wel iets, hoor. Tegen mij werd heel vaak gezegd: hopelijk krijg je een tweeling/wat jammer dat je geen tweeling krijgt, dan was je meteen klaar (in het kader van moeilijk zwanger worden icm mijn leeftijd).quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef mikoxx het volgende:
[..]
je bent echt de eerste die zoiets zegt. Geloof mij, bij een tweelingzwangerschap kunnen mensen echt alleen maar negatieve dingen zeggen. Ik ben er serieus wel eens kwaad over geworden toen ik weeeeeer 'dat zal zeker druk worden, bereid je voor' of 'jij liever dan ik' oid naar mijn hoofd kreeg. Zeg dan niks
Huh wat een rare opmerking zeg. Zeker van verplegend personeel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Kersjes het volgende:
Miss, dat heb ik toen ik zwanger was van Devin ook meer dan eens te horen gekregen, zelfs een keer van een verpleegkundige toen ik in het ziekenhuis lag![]()
Mijn kamergenote was zwanger van een tweeling "had ik jou ook wel gegund hoor, straks moet je dit allemaal nog 'n keer meemaken als je weer een kind wil"
Ik was in shock! En mijn buuf ook.
En heb er nog vaak aan terug moeten denken toen de volgende zwangerschap nog rotter bleek te verlopen![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef mikoxx het volgende:
En Xenia, een tweeling ís heel leuk![]()
dat kan ik nú zeggen, het is écht leuk, een tweeling
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt super leuk. Een collega van me heeft een tweeling, twee meisjes. Ze zijn vorige week twee geworden. En ze zijn zo compleet verschillend van elkaar, echt als dag en nacht. Ik kan zo genieten van haar verhalen over die twee kleine meisjes.
Beterschap Toby en Kersjes
Vicky, naar die moeilijke nachten. Tandjes?
Hmmm maar ik heb dat sowieso snel bij dat soort berichten. Dan ga je promotieonderzoek van vier jaar in één bericht samenvatten. Ik ben wel benieuwd naar het proefschrift.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef miss_sly het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)blijf-vaker-dik.html
Ik vind dat een heel rare conclusie, kan me er niet zoveel bij voorstellen, eigenlijk. Er wordt toch juist vaak veel bewogen op het kdv, en gezond gegeten?
nee helaas niet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef Kersjes het volgende:
Ai Vicky, dat verhelp je niet zo makkelijk met een smeerseltje of zetpil
Ik denk dus echt dat ik doof ben op bepaalde gebieden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herken dat ook helemaal niet hoor oeke, die vele opmerkingen heb ik ook nooit gekregen volgens mij of altijd ongemerkt naast me neer gelegd.
Prioriteiten, he Miss.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Het eerste wat mijn dochter, die me vast vreselijk gemist had, zei toen ik binnenkwam, was: eten!
Dus we moesten meteen aan tafel, knuffelen kwam later pas
Die leuke timmerman?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vandaag was de timmerman aan het vissen of ik verlaten was door mijn man. Toen ik maar gewoon zei dat de kinderen van een donor zijn, hadden we vervolgens een heel leuk gesprek daarover. Ik heb soms zelfs het gevoel dat mensen soms losser worden door zoiets, of juist minder oordelend, of meer openminded. Ik weet het niet.
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.
Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef miss_sly het volgende:
groofs, ik geloof ook zeker wel dat dat zo werkt. Je kunt over iets waar je in werkelijkheid nooit mee te maken hebt gehad, best een mening hebben, of misschien nooit echt over nagedacht hebben. En als je dan iemand ontmoet die je uit de praktijk iets kan vertellen, kun je er zomaar anders tegenaan kijken.
"ow, en in het echt zijn het net gewone mensen...dat had ik nou nooit gedachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!"
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
Vergeet Angel_eyez van hier niet met Jariquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
Jammer wel dat ze niet meer meeschrijft eigenlijk. Ik ben benieuwd hoe het met haar en haar kleine man gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Angel-Eyez ja, maar die kende ik neit echt. Groofs heb ik ontmoet en haar twee leuke kinderen ook
Maar true, ik snap wel wat je bedoelt, maar je hoort uberhaupt ook weinig van alleenstaande vrouwen die voor een donor optie kiezen dus in die zin vond ik het wel bijzonder om dat zo hier van 2 personen te lezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Angel-Eyez ja, maar die kende ik neit echt. Groofs heb ik ontmoet en haar twee leuke kinderen ook
ja psies.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Dan moet je eens meeten met groofs en mij, dan zijn de leemten meteen opgevuld
je hebt toch wel ja gezegd?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef Memmel het volgende:
Zo, ben terug van twee dagen 'in het groen'. Morris stond te springen toen ie me weer zag!
Over tweelingen...toen we een paar maanden terug in Disneyland waren, zat ik op een bankje met Anna en Morris. Vraagt iemand mij: Is dat een tweeling?
Echt, wtf? Heb je soep in je ogen ofzo?
Het is mijn moeder ook eens gevraagd over mijn zusje en broertje, die schelen minder dan 9 maanden (ter info: broertje = zwart, zusje = wit). Mijn moeder zei gewoon dat het inderdaad een tweeling was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je hebt toch wel ja gezegd?![]()
Het is mijn moeder ook wel eens gevraagd als ze met mij aan de hand liep en mn babybroertje in de wandelwagen![]()
okay er zit maar 15 maanden tussen ons maar het verschil tussen een heule verse baby en een 15 maanden dreumes is best groot
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Fuente het volgende:
[..]
Het is mijn moeder ook eens gevraagd over mijn zusje en broertje, die schelen minder dan 9 maanden (ter info: broertje = zwart, zusje = wit). Mijn moeder zei gewoon dat het inderdaad een tweeling was.
Je hebt in elk geval wat uit te leggen:Dquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja echt he? Het zou je maar gebeuren!
We gaan meestal tussen kerst en oud en nieuw weg. Dan moet 1 van ons wel vrij zijn want voorheen was het kdv dan dicht. Nu niet meer dus we moeten even zien. Ik kan m'n uurtjes goed gebruiken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Memmel het volgende:
Kan nog alle kanten op. Balen als het met Kerst is. Maar een paar dagen met z'n tweeen is ook leuk. I'll let you know!
Hoe ist met Jen eigenlijk? Zo'n leuke dondersteen!
Jij en M. nog plannen?
Jen gaat gewoon naar het kdv terwijl ik verlof heb. Ze gaat wat later, maar ik heb graag m'n handen vrij voor Leyla. Die slaapt gelukkig het grootste deel, zo heb ik tijd voor het huishouden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Memmel het volgende:
Hoe doen anderen dat eigenlijk? Als ik vrij ben en de kinderen hebben kdv dagen, dan gaan ze gewoon hoor! Heerlijk rustig! En ze vinden het gewoon leuk daar.
Toen ik een jaar thuis was (verlof, genieten en nieuwe baan zoeken) zijn de meisjes gewoon naar de opvang gegaan. Heerlijk even iets in huis kunnen doen, iets kunnen bellen/regelen, sollicitatiebrief kunnen schrijven etc. En ik was anders ook te bang dat ik de plekken bij de opvang anders kwijt wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Memmel het volgende:
Hoe doen anderen dat eigenlijk? Als ik vrij ben en de kinderen hebben kdv dagen, dan gaan ze gewoon hoor! Heerlijk rustig! En ze vinden het gewoon leuk daar.
Hier ook hoor! Ik ben sinds 2 weken werkloos, maar Merel gaat gewoon haar 2 dagen naar de opvang. Op die manier kan ik ook echt actief solliciteren, anders wordt het avonden werk. En daarnaast vind ik het zelf ook prettig, handen vrij enzo. En voor het ritme dat er is, is het ook fijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Memmel het volgende:
Mn beste vriendinnetje is ook BAM. Een hele stap, maar het past wel bij haar, ik vind het stoer hoor om het besluit te maken om toch voor je eigen kinderwens te gaan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vermoed van een vrouw hier in de buurt dat ze wellicht BAM is. Het lijkt me een leuk mens, maar ik durf haar toch niet goed aan te spreken. Ze woont net te ver en ik kom haar net te weinig tegen. Maar het is een stoere vrouw om te zien met een leuk dochtertje.
![]()
Toen ik tijdens de zwangerschap meedeed aan een onderzoek van de uni, bleken er op de 300 proefpersonen 5 BAM te zijn. Ik was echt in shock toen ik dat hoorde. Dat is toch veel!
ja absoluut.. Ik ben dat gekloot in ons bed zo zat. Ons bed is maar 1.40 en Tess ligt totaal niet stil. Dit gaan we dus ff doorzetten...quote:Op woensdag 17 november 2010 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Wat goed! Dus het is de moeite waard om dit te proberen voor jullie!
Ik neem weleens een dag vrij op een kdv dag. Heerlijk, even lekker in huis rommelen, voor mezelf winkelen etc.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Memmel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |