abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88785299
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef mikoxx het volgende:
Huup, en toch vind ik dat soms lastig hoor, ene oor en andere oor uit. Ik trekt het me dan toch aan (afhankelijk van wie het zegt natuurlijk). Ik wou dat ik daar een beetje beter in was....
oh ja natuurlijk!
ik doe wel tof maar ik ben een kneus hoor hahaha, ik schiet ten eerste nog vaker dan me lief is in de verdediging. Want eigenlijk vind ik dat ik niemand verder een verklaring schuldig ben over hoe wij iets doen (uitleggen vnid ik geen punt maar ik vind niet dat ik erover hoef te discussieren zeg maar); maar puntje bij paaltje...

En die meningen zijn ook lastig.
Soms scheelt het als je weet van wie t komt. Familie van B. heeft ontzettend zitten mieren over jeetje dat is wel héél erg snel, waarom dóe je zoiets, waarom zou je dat willen en dat kán niet goed gaan blabla, over de tweede zwangerschap.
Tot ze terug gingen tellen en toen bleek dat er maar liefst 13 maanden tussen hun eerste en tweede zit :D zeker vergeten ofzo :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88785349
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef mikoxx het volgende:
En Xenia, een tweeling ís heel leuk :Y O+ dat kan ik nú zeggen, het is écht leuk, een tweeling
Ik zou wel willen O+
Al was het maar om een tweelingzwangerschap mee te maken enzo.

Hoewel een tweelingzwangerschap lijkt me "practischer" als eerste zw.schap dan wanneer je al 2 kindjes hebt lopen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:11:09 #103
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88785429
En wat dan nog he? Al was je binnen 3 mnd na de geboorte van Amélie zwanger geworden, dan nog is dat jullie keuze (of niet :P ). Niemand hoeft zich daarmee te bemoeien vind ik. En zelf zou ik daar dus ook nooit ongevraagd mijn mening over geven. Waarom anderen dat niet snappen... :?
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:12:50 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88785488
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]



Ik zou wel willen O+
Al was het maar om een tweelingzwangerschap mee te maken enzo.

Hoewel een tweelingzwangerschap lijkt me "practischer" als eerste zw.schap dan wanneer je al 2 kindjes hebt lopen.
O+ je bent echt de eerste die zoiets zegt. Geloof mij, bij een tweelingzwangerschap kunnen mensen echt alleen maar negatieve dingen zeggen. Ik ben er serieus wel eens kwaad over geworden toen ik weeeeeer 'dat zal zeker druk worden, bereid je voor' of 'jij liever dan ik' oid naar mijn hoofd kreeg. Zeg dan niks :(
pi_88785505
Pvoes Linde was 2 jaar en 2 maanden toen Esmee geboren werd :)

Innepin Esmee kan ook soms heel lang "putjeputjepotjepitje"-en :D

Sorbootje beterschap voor jullie allebei!
pi_88785608
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef mikoxx het volgende:
En wat dan nog he? Al was je binnen 3 mnd na de geboorte van Amélie zwanger geworden, dan nog is dat jullie keuze (of niet :P ). Niemand hoeft zich daarmee te bemoeien vind ik. En zelf zou ik daar dus ook nooit ongevraagd mijn mening over geven. Waarom anderen dat niet snappen... :?
Ja nouja precies dat dus. Wat je ervan vindt moet je verder zelf weten en iemand mag het heus wel te snel vinden, maar om dat nou te gaan mededelen, tsja. Nouja, ik zou het zelf niet doen idd.

En het lijkt me serieus leuk, ik word altijd mushy van die foto's van tweelingen die vlak na de geboorte dan zo nog naar elkaar toe kruipen enzo. Echt O+ O+ O+
De kans dat het hier gebeurt ooit is erg klein natuurlijk maar het lijkt me leuk. En natuurlijk wordt het druk maarja je moet roeien met de riemen die je hebt dus daar vind je heus wel een weg in.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:38 #107
5428 crew  miss_sly
pi_88785910
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef mikoxx het volgende:

[..]



O+ je bent echt de eerste die zoiets zegt. Geloof mij, bij een tweelingzwangerschap kunnen mensen echt alleen maar negatieve dingen zeggen. Ik ben er serieus wel eens kwaad over geworden toen ik weeeeeer 'dat zal zeker druk worden, bereid je voor' of 'jij liever dan ik' oid naar mijn hoofd kreeg. Zeg dan niks :(
Ow maar mikoxx, ze vinden altijd wel iets, hoor. Tegen mij werd heel vaak gezegd: hopelijk krijg je een tweeling/wat jammer dat je geen tweeling krijgt, dan was je meteen klaar (in het kader van moeilijk zwanger worden icm mijn leeftijd).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:42:55 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88786610
Miss, dat heb ik toen ik zwanger was van Devin ook meer dan eens te horen gekregen, zelfs een keer van een verpleegkundige toen ik in het ziekenhuis lag :o
Mijn kamergenote was zwanger van een tweeling "had ik jou ook wel gegund hoor, straks moet je dit allemaal nog 'n keer meemaken als je weer een kind wil"

Ik was in shock! En mijn buuf ook.

En heb er nog vaak aan terug moeten denken toen de volgende zwangerschap nog rotter bleek te verlopen :{
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:44:18 #109
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88786671
Beterschap voor Sorbo en Isabeau :*
Wij zijn ook ziek, Toby en ik leken de dans te ontspringen maar zijn vandaag toch nog gepakt door een gemeen buikgriep-virus :(
.... met gevoel voor drama....
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 17:44:55 #110
5428 crew  miss_sly
pi_88786696
http://www.nu.nl/wetensch(...)blijf-vaker-dik.html

Ik vind dat een heel rare conclusie, kan me er niet zoveel bij voorstellen, eigenlijk. Er wordt toch juist vaak veel bewogen op het kdv, en gezond gegeten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88786717
Beterschap voor alle zieken! :*

Wij hebben weer dramanachten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:50:29 #112
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88786925
Miss_Sly, je zal er vast wel peuters tussen hebben zitten die 4x in de week naar het kdv gaan en elke keer hagelslag of chocopasta ofzo op hun brood willen/krijgen. En dan 4 boterhammen. Of abnormaal veel traktaties cq. snoepgoed? Suiker in de thee?
Maar ik vind het ook een vreemd bericht, hier letten ze op het kdv goed op gezonde voeding en doen ze veel aan lichaamsbeweging. Ik weet niet of dat bij alle kdv's even goed geregeld is.
.... met gevoel voor drama....
pi_88787126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Kersjes het volgende:
Miss, dat heb ik toen ik zwanger was van Devin ook meer dan eens te horen gekregen, zelfs een keer van een verpleegkundige toen ik in het ziekenhuis lag :o
Mijn kamergenote was zwanger van een tweeling "had ik jou ook wel gegund hoor, straks moet je dit allemaal nog 'n keer meemaken als je weer een kind wil"

Ik was in shock! En mijn buuf ook.

En heb er nog vaak aan terug moeten denken toen de volgende zwangerschap nog rotter bleek te verlopen :{
Huh wat een rare opmerking zeg. Zeker van verplegend personeel.

Ach, we hebben nu straks 2 dochters, we hebben al half opmerkingen gekregen met een soort zo... nou dat wordt een derde nemen dan als je nog een zoon wilt!
En dan vooral tegen B. ook zo lekker stereotype :P Nou is het gelukkig wel redelijk bekend dat wij er sowieso wel 3 of 4 zouden willen maar t is niet alsof een 4e er definitief niet komt als de 3e een jongen is zeg maar. En omgekeerd ook, het is niet zo dat we zeker weten voor een vierde gaan als we hierna weer een dochter zouden krijgen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88787684
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef mikoxx het volgende:
En Xenia, een tweeling ís heel leuk :Y O+ dat kan ik nú zeggen, het is écht leuk, een tweeling
:Y Het lijkt me ook echt super leuk. Een collega van me heeft een tweeling, twee meisjes. Ze zijn vorige week twee geworden. En ze zijn zo compleet verschillend van elkaar, echt als dag en nacht. Ik kan zo genieten van haar verhalen over die twee kleine meisjes.

Beterschap Toby en Kersjes :*

Vicky, naar die moeilijke nachten. Tandjes?
pi_88787954
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef Xenia het volgende:

[..]


:Y Het lijkt me ook echt super leuk. Een collega van me heeft een tweeling, twee meisjes. Ze zijn vorige week twee geworden. En ze zijn zo compleet verschillend van elkaar, echt als dag en nacht. Ik kan zo genieten van haar verhalen over die twee kleine meisjes.

Beterschap Toby en Kersjes :*

Vicky, naar die moeilijke nachten. Tandjes?
:N verlatingsangst..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:22:26 #116
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88788066
Ai Vicky, dat verhelp je niet zo makkelijk met een smeerseltje of zetpil -O-
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:36:55 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88788646
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef miss_sly het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)blijf-vaker-dik.html

Ik vind dat een heel rare conclusie, kan me er niet zoveel bij voorstellen, eigenlijk. Er wordt toch juist vaak veel bewogen op het kdv, en gezond gegeten?
Hmmm maar ik heb dat sowieso snel bij dat soort berichten. Dan ga je promotieonderzoek van vier jaar in één bericht samenvatten. Ik ben wel benieuwd naar het proefschrift.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88788675
Ons meisje ook eerder opgehaald op de kdv, 39.5 Ze is een beetje zeurderig en voelt als een kacheltje, maar voor de rest merk je niet veel. Ze eet en drinkt ook gewoon goed. Ze heeft wel intens rode wangen.

Wij zijn vrij makkelijk met haar slapen en zijzelf ook. We hebben zo'n tentje en dat werkt perfect. We doen het niet vaak, een paar keer per maand. Vooral naar vrienden, gewoon hapje eten enzo. Ook gaan wij vaak naar mijn ouders en blijven dan altijd daar slapen, ze heeft daar haar eigen bedje die altijd op dezelfde plek staat. Bij mijn schoonouders heeft ze zelfs haar eigen kamertje, maar die passen ook om de week op haar. Logeren doet ze niet vaak, heel af en toe en dan alleen bij mijn schoonouders.

De verlatingsangst begint hier weer af te nemen trouwens. Dat was van korte duur.

Oh daar komt m'n eten aan. Vriendlief heeft lekker visje gemaakt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88789451
Mette, Isabeau en Sorbo, allemaal beterschap! :*

Vicky -O- succes, lijkt me erg lastig zeg, zulke verlatingsangst.

Mijn dochter is de hele tijd rondjes aan het rennen door het huis, en dan na elk rondje rent ze op mij af om zich vol in mijn armen te storten voor een knuffel :D O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88789577
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef Kersjes het volgende:
Ai Vicky, dat verhelp je niet zo makkelijk met een smeerseltje of zetpil -O-
nee helaas niet!

Willow O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88789934
Wij hebben echt heel bewust gekozen voor het terugplaatsen van 1 embryo. We wilden het risico op een tweeling echt tot een minimum beperken.
Toen we de eerste keer probeerden zwanger te worden werden er wel 2 teruggeplaatst, daar is alleen jen van blijven hangen. De eerste keer een 2ling had ik heel leuk gevonden, maar de 2e keer liever niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:00:19 #122
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88792596
Beterschapsknuffel voor alle zieke kindjes en mama's. Hier ook een gevalletje koorts, maar er is een heel veneinig hoektandje aan het doorkomen.
Jorja is al regelmatig bij de grootouders gaan logeren maar eigenlijk altijd met een reden. In onze vriendenkring zijn wij de enige met kinderen en ik merk dat het voor sommigen nogal moeilijk te snappen is dat we niet zomaar alles meer kunnen. Een vriendin houdt binnenkort haar verjaardag op zaterdagavond vanaf half 9. Krijg je de vraag of jorja dan ook meekomt? Uhm nee.... Maar waarom dan niet? Tjah en dan heb ik eigenlijk al geen zin meer om te gaan.
Maar ik wil eigenlijk wel haar gaan laten wennen om bij anderen in het 'grote' bed te gaan slapen. Bij mijn ouders slaapt ze ook altijd in hun bed en met flink wat kussens op alle randen gaat dat prima.
Pffff beetje egopost geworden
oh ja bij ons zit er strax 21 maanden tussen en mij werd gevraagd of het een ongelukje was :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88792820
Hallo! Ik kom hier meeposten! Thomas is vandaag 1 geworden. Mag ik in de OP?

ik zag net dat jullie het hadden over cake op het kdv, bij deze: (is trouwens niet de normale gang van zaken hoor)
pi_88793242
Thomas gefeliciteerd *O* *O*
En welkom! Wat een leuke foto O+

Mevrouwtje ligt inmiddels lekker te slapen, ik had tijdens het tanden poetsen mijn vinger achter in haar mond gepropt en voelde een puntje of iniedergevl wat hards. Dat zou dan een kies moeten zijn volgens mij.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:17:13 #125
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88793450
Thomas gefeliciteerd!!! Sorry ben mobiel bezig dus geen smileys van mij x
wickie dan zal dat ook de koorts verklaren denk je niet?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88793729
Ja dat dacht ik toen ook, daarom ging ik ook voelen. :@ Ze was er niet van gediend.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88793877
Oja nog een O+ O+ voor Willow.
Ik zag ook de foto's in het fototopic.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88794221
Tess, wat kan je al veel woordjes! ^O^

Thomas, welkom! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. *O*
Wat een grote cake! :o

Willow, knuffelkontje. O+ O+

Beterschap Sorbo, Isabeau, Mette, Toby en Kersjes. En de zieken die ik nu gemist heb!
:*

Wat een hoop opmerkingen kun je naar je hoofd krijgen zeg. :N
Hier gelukkig nog geen vragen naar wanneer er een tweede komt. Misschien zijn ze er wel geweest, maar ik kan erg Oost-indisch doof zijn heb ik gemerkt. :D
Behalve die ene keer dat mijn tante dacht dat ik zwanger was. }:|

Wij doen het eigenlijk zoals Sorboo, Ko heeft al op veel verschillende plekken geslapen. We zeulen hem behoorlijk rond. :)
Maar hij is makkelijk, slaapt goed en overal, is gewend aan geluid en dat vind ik fijn.

Mijn zwager was nog vrijer met zijn kind. Toen ik P. leerde kennen op een festival waar ik werkte, werkten zijn broers daar ook.
En een daarvan had zijn vrouw en kindje van 3 jaar mee. Die sliep 's nachts in een lekker bedje in de bolderkar. Naast de doorzaktent, waar de artiesten aan het eind van de avond biertjes dronken.
Wauw, daar heb ik wel met verbazing naar gekeken. :D
Als ze naar hun tent gingen reden ze de bolderkar met zich mee en hevelden het jongetje zo in bed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88794419
Ik herken dat ook helemaal niet hoor oeke, die vele opmerkingen heb ik ook nooit gekregen volgens mij of altijd ongemerkt naast me neer gelegd. :+
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 20:37:25 #130
5428 crew  miss_sly
pi_88794427
Welkom Aoraki en Thomas *O* Lekkere cake :S

Beterschap voor alle zieken :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 20:40:04 #131
5428 crew  miss_sly
pi_88794567
Het eerste wat mijn dochter, die me vast vreselijk gemist had, zei toen ik binnenkwam, was: eten!
Dus we moesten meteen aan tafel, knuffelen kwam later pas :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88794589
Jaa, Thomas is één! Gefeliciteerd, Aoraki! En welkom hier. Is Ivan al meteen niet meer de jongste.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88794641
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herken dat ook helemaal niet hoor oeke, die vele opmerkingen heb ik ook nooit gekregen volgens mij of altijd ongemerkt naast me neer gelegd. :+
Ik denk dus echt dat ik doof ben op bepaalde gebieden.
Was een tijd terug op bezoek bij mijn opa en mijn zus en ik gingen wandelen en ze vroeg of ik een bepaalde opmerking van mijn opa niet naar vond. Het ging over eindelijk eens een normale baan zoeken. Ik heb die opmerking dus echt echt niet gehoord en ik zat naast hem. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88794648
Hey Thomas! gefeliciteerd!!! Welkom hier, en wat had je een lekkere cake man!

Tess is een lekkere kletser zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88794710
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Het eerste wat mijn dochter, die me vast vreselijk gemist had, zei toen ik binnenkwam, was: eten!
Dus we moesten meteen aan tafel, knuffelen kwam later pas :')
Prioriteiten, he Miss. :Y)
Ik was vandaag de hele dag weg. Ko heeft wel een kwartier naar me gekeken vanaf papa's arm voor hij bij mij wilde. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:51:58 #136
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88795167
Zou het daardoor komen dat ik ook nooit opmerkingen heb gekregen? Doordat ik er gewoon Oost-Indisch doof voor ben? :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88795351
Haha, ja misschien Oost-Indisch doof oO< .

Ik krijg gewoon volgens mij echt nauwelijks negatieve reacties. En de leuke reacties vind ik alleen maar leuk.

Vandaag was de timmerman aan het vissen of ik verlaten was door mijn man. Toen ik maar gewoon zei dat de kinderen van een donor zijn, hadden we vervolgens een heel leuk gesprek daarover. Ik heb soms zelfs het gevoel dat mensen soms losser worden door zoiets, of juist minder oordelend, of meer openminded. Ik weet het niet.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:57:06 #138
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88795393
Blegh, ik weet nu al dat ik er vannacht uit kan met een hongerig jongentje. Bram en J. hebben bij de schoonouders gegeten omdat ik avonddienst had en Bram heeft geen hap gegeten. De bedoeling was dan om hem thuis nog een boterham te geven en dan naar bed. Maar hij is in de auto al in slaap gevallen.

Hem wakker maken heeft geen zin, hij wordt dan niet goed wakker of juist te wakker waardoor hij voor 12 uur niet meer slaapt. Gelukkig kan ik morgen uitslapen...

Bram zal trouwens om en nabij de 22 maanden zijn als zijn brusje wordt geboren. We hebben wel opmerkingen erover gehad, maar als we uitlegden dat we dit ook niet hadden verwacht (bij Bram heeft het 15 maanden geduurd voordat ik zwanger was en nu maar 2) hebben ze er ook wel begrip voor. Verder hoor ik vaak de opmerking 'Jij zult het druk krijgen...)
pi_88795394
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vandaag was de timmerman aan het vissen of ik verlaten was door mijn man. Toen ik maar gewoon zei dat de kinderen van een donor zijn, hadden we vervolgens een heel leuk gesprek daarover. Ik heb soms zelfs het gevoel dat mensen soms losser worden door zoiets, of juist minder oordelend, of meer openminded. Ik weet het niet.
Die leuke timmerman? :9
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88795447
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef oeke het volgende:
Die leuke timmerman? :9
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:01:13 #141
5428 crew  miss_sly
pi_88795548
groofs, ik geloof ook zeker wel dat dat zo werkt. Je kunt over iets waar je in werkelijkheid nooit mee te maken hebt gehad, best een mening hebben, of misschien nooit echt over nagedacht hebben. En als je dan iemand ontmoet die je uit de praktijk iets kan vertellen, kun je er zomaar anders tegenaan kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88795617
Ja precies. En oprechte openheid kan heel ontwapenend werken. Mensen gooien gewoon hun wapens af, dat merk ik wel vaker.
pi_88795897
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.
Oh. -O-
En wat je zegt over oprechtheid, ik vind het mooi! Fijn dat je een leuke ontmoeting had daardoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:13:02 #144
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88796164
Welkom mede-Thomas!

Xenia, het gaat heel goed met Thomas. Hij loopt aan een handje naast ons en staat regelmatig even los te spelen. Als we ergens heen lopen en ik laat hem een stap of twee voor de bestemming los dan zet hij die laatste twee stappen zelf nog, maar echt los lopen is nog een beetje eng. Maar goed, dat komt wel!
De spalkjes heeft hij al tijden niet meer om gehad. Zijn knieën trekt hij (zelf) alleen nog uit de kom als er iets is. Een ziekte die eraan zit te komen, algehele malaise. Een tijdje terug had hij regelmatig oorontsteking, en dat herkende ik op een gegeven moment aan zijn knieën ;)
Maar over het algemeen gaat het gewoon heel goed. We genieten.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88796169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef miss_sly het volgende:
groofs, ik geloof ook zeker wel dat dat zo werkt. Je kunt over iets waar je in werkelijkheid nooit mee te maken hebt gehad, best een mening hebben, of misschien nooit echt over nagedacht hebben. En als je dan iemand ontmoet die je uit de praktijk iets kan vertellen, kun je er zomaar anders tegenaan kijken.
Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!" :P

Thomas en Aoraki, gefeliciteerd en welkom! *O*

Ik heb ook trouwens nog nooit vragen gehad over een tweede. Ook niet over een eerste overigens :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:14:30 #146
5428 crew  miss_sly
pi_88796250
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef innepin het volgende:

[..]



Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!" :P
"ow, en in het echt zijn het net gewone mensen...dat had ik nou nooit gedacht :o "

:')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88796277
Weet je dat ik er zelf ook nog nooit een heb ontmoet :o .
pi_88796293
Ik ben eigenlijk wel benieuwd :D .
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:18:04 #149
5428 crew  miss_sly
pi_88796453
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs :D
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88796598
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs :D
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
Ik ook :Y . Ik vermoed van een vrouw hier in de buurt dat ze wellicht BAM is. Het lijkt me een leuk mens, maar ik durf haar toch niet goed aan te spreken. Ze woont net te ver en ik kom haar net te weinig tegen. Maar het is een stoere vrouw om te zien met een leuk dochtertje. O+

Toen ik tijdens de zwangerschap meedeed aan een onderzoek van de uni, bleken er op de 300 proefpersonen 5 BAM te zijn :o . Ik was echt in shock toen ik dat hoorde. Dat is toch veel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')