abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88793729
Ja dat dacht ik toen ook, daarom ging ik ook voelen. :@ Ze was er niet van gediend.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88793877
Oja nog een O+ O+ voor Willow.
Ik zag ook de foto's in het fototopic.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88794221
Tess, wat kan je al veel woordjes! ^O^

Thomas, welkom! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. *O*
Wat een grote cake! :o

Willow, knuffelkontje. O+ O+

Beterschap Sorbo, Isabeau, Mette, Toby en Kersjes. En de zieken die ik nu gemist heb!
:*

Wat een hoop opmerkingen kun je naar je hoofd krijgen zeg. :N
Hier gelukkig nog geen vragen naar wanneer er een tweede komt. Misschien zijn ze er wel geweest, maar ik kan erg Oost-indisch doof zijn heb ik gemerkt. :D
Behalve die ene keer dat mijn tante dacht dat ik zwanger was. }:|

Wij doen het eigenlijk zoals Sorboo, Ko heeft al op veel verschillende plekken geslapen. We zeulen hem behoorlijk rond. :)
Maar hij is makkelijk, slaapt goed en overal, is gewend aan geluid en dat vind ik fijn.

Mijn zwager was nog vrijer met zijn kind. Toen ik P. leerde kennen op een festival waar ik werkte, werkten zijn broers daar ook.
En een daarvan had zijn vrouw en kindje van 3 jaar mee. Die sliep 's nachts in een lekker bedje in de bolderkar. Naast de doorzaktent, waar de artiesten aan het eind van de avond biertjes dronken.
Wauw, daar heb ik wel met verbazing naar gekeken. :D
Als ze naar hun tent gingen reden ze de bolderkar met zich mee en hevelden het jongetje zo in bed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88794419
Ik herken dat ook helemaal niet hoor oeke, die vele opmerkingen heb ik ook nooit gekregen volgens mij of altijd ongemerkt naast me neer gelegd. :+
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 20:37:25 #130
5428 crew  miss_sly
pi_88794427
Welkom Aoraki en Thomas *O* Lekkere cake :S

Beterschap voor alle zieken :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 20:40:04 #131
5428 crew  miss_sly
pi_88794567
Het eerste wat mijn dochter, die me vast vreselijk gemist had, zei toen ik binnenkwam, was: eten!
Dus we moesten meteen aan tafel, knuffelen kwam later pas :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88794589
Jaa, Thomas is één! Gefeliciteerd, Aoraki! En welkom hier. Is Ivan al meteen niet meer de jongste.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88794641
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herken dat ook helemaal niet hoor oeke, die vele opmerkingen heb ik ook nooit gekregen volgens mij of altijd ongemerkt naast me neer gelegd. :+
Ik denk dus echt dat ik doof ben op bepaalde gebieden.
Was een tijd terug op bezoek bij mijn opa en mijn zus en ik gingen wandelen en ze vroeg of ik een bepaalde opmerking van mijn opa niet naar vond. Het ging over eindelijk eens een normale baan zoeken. Ik heb die opmerking dus echt echt niet gehoord en ik zat naast hem. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88794648
Hey Thomas! gefeliciteerd!!! Welkom hier, en wat had je een lekkere cake man!

Tess is een lekkere kletser zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88794710
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Het eerste wat mijn dochter, die me vast vreselijk gemist had, zei toen ik binnenkwam, was: eten!
Dus we moesten meteen aan tafel, knuffelen kwam later pas :')
Prioriteiten, he Miss. :Y)
Ik was vandaag de hele dag weg. Ko heeft wel een kwartier naar me gekeken vanaf papa's arm voor hij bij mij wilde. :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:51:58 #136
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88795167
Zou het daardoor komen dat ik ook nooit opmerkingen heb gekregen? Doordat ik er gewoon Oost-Indisch doof voor ben? :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88795351
Haha, ja misschien Oost-Indisch doof oO< .

Ik krijg gewoon volgens mij echt nauwelijks negatieve reacties. En de leuke reacties vind ik alleen maar leuk.

Vandaag was de timmerman aan het vissen of ik verlaten was door mijn man. Toen ik maar gewoon zei dat de kinderen van een donor zijn, hadden we vervolgens een heel leuk gesprek daarover. Ik heb soms zelfs het gevoel dat mensen soms losser worden door zoiets, of juist minder oordelend, of meer openminded. Ik weet het niet.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:57:06 #138
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88795393
Blegh, ik weet nu al dat ik er vannacht uit kan met een hongerig jongentje. Bram en J. hebben bij de schoonouders gegeten omdat ik avonddienst had en Bram heeft geen hap gegeten. De bedoeling was dan om hem thuis nog een boterham te geven en dan naar bed. Maar hij is in de auto al in slaap gevallen.

Hem wakker maken heeft geen zin, hij wordt dan niet goed wakker of juist te wakker waardoor hij voor 12 uur niet meer slaapt. Gelukkig kan ik morgen uitslapen...

Bram zal trouwens om en nabij de 22 maanden zijn als zijn brusje wordt geboren. We hebben wel opmerkingen erover gehad, maar als we uitlegden dat we dit ook niet hadden verwacht (bij Bram heeft het 15 maanden geduurd voordat ik zwanger was en nu maar 2) hebben ze er ook wel begrip voor. Verder hoor ik vaak de opmerking 'Jij zult het druk krijgen...)
pi_88795394
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vandaag was de timmerman aan het vissen of ik verlaten was door mijn man. Toen ik maar gewoon zei dat de kinderen van een donor zijn, hadden we vervolgens een heel leuk gesprek daarover. Ik heb soms zelfs het gevoel dat mensen soms losser worden door zoiets, of juist minder oordelend, of meer openminded. Ik weet het niet.
Die leuke timmerman? :9
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88795447
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef oeke het volgende:
Die leuke timmerman? :9
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:01:13 #141
5428 crew  miss_sly
pi_88795548
groofs, ik geloof ook zeker wel dat dat zo werkt. Je kunt over iets waar je in werkelijkheid nooit mee te maken hebt gehad, best een mening hebben, of misschien nooit echt over nagedacht hebben. En als je dan iemand ontmoet die je uit de praktijk iets kan vertellen, kun je er zomaar anders tegenaan kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88795617
Ja precies. En oprechte openheid kan heel ontwapenend werken. Mensen gooien gewoon hun wapens af, dat merk ik wel vaker.
pi_88795897
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.
Oh. -O-
En wat je zegt over oprechtheid, ik vind het mooi! Fijn dat je een leuke ontmoeting had daardoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:13:02 #144
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88796164
Welkom mede-Thomas!

Xenia, het gaat heel goed met Thomas. Hij loopt aan een handje naast ons en staat regelmatig even los te spelen. Als we ergens heen lopen en ik laat hem een stap of twee voor de bestemming los dan zet hij die laatste twee stappen zelf nog, maar echt los lopen is nog een beetje eng. Maar goed, dat komt wel!
De spalkjes heeft hij al tijden niet meer om gehad. Zijn knieën trekt hij (zelf) alleen nog uit de kom als er iets is. Een ziekte die eraan zit te komen, algehele malaise. Een tijdje terug had hij regelmatig oorontsteking, en dat herkende ik op een gegeven moment aan zijn knieën ;)
Maar over het algemeen gaat het gewoon heel goed. We genieten.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88796169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef miss_sly het volgende:
groofs, ik geloof ook zeker wel dat dat zo werkt. Je kunt over iets waar je in werkelijkheid nooit mee te maken hebt gehad, best een mening hebben, of misschien nooit echt over nagedacht hebben. En als je dan iemand ontmoet die je uit de praktijk iets kan vertellen, kun je er zomaar anders tegenaan kijken.
Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!" :P

Thomas en Aoraki, gefeliciteerd en welkom! *O*

Ik heb ook trouwens nog nooit vragen gehad over een tweede. Ook niet over een eerste overigens :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:14:30 #146
5428 crew  miss_sly
pi_88796250
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef innepin het volgende:

[..]



Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!" :P
"ow, en in het echt zijn het net gewone mensen...dat had ik nou nooit gedacht :o "

:')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88796277
Weet je dat ik er zelf ook nog nooit een heb ontmoet :o .
pi_88796293
Ik ben eigenlijk wel benieuwd :D .
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:18:04 #149
5428 crew  miss_sly
pi_88796453
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs :D
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88796598
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs :D
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
Ik ook :Y . Ik vermoed van een vrouw hier in de buurt dat ze wellicht BAM is. Het lijkt me een leuk mens, maar ik durf haar toch niet goed aan te spreken. Ze woont net te ver en ik kom haar net te weinig tegen. Maar het is een stoere vrouw om te zien met een leuk dochtertje. O+

Toen ik tijdens de zwangerschap meedeed aan een onderzoek van de uni, bleken er op de 300 proefpersonen 5 BAM te zijn :o . Ik was echt in shock toen ik dat hoorde. Dat is toch veel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')