Ik denk dus echt dat ik doof ben op bepaalde gebieden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herken dat ook helemaal niet hoor oeke, die vele opmerkingen heb ik ook nooit gekregen volgens mij of altijd ongemerkt naast me neer gelegd.
Prioriteiten, he Miss.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Het eerste wat mijn dochter, die me vast vreselijk gemist had, zei toen ik binnenkwam, was: eten!
Dus we moesten meteen aan tafel, knuffelen kwam later pas
Die leuke timmerman?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vandaag was de timmerman aan het vissen of ik verlaten was door mijn man. Toen ik maar gewoon zei dat de kinderen van een donor zijn, hadden we vervolgens een heel leuk gesprek daarover. Ik heb soms zelfs het gevoel dat mensen soms losser worden door zoiets, of juist minder oordelend, of meer openminded. Ik weet het niet.
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, gewoon een oude timmerman, wiens vader en opa ook al timmerman waren. Die leuke timmerman waar jij het over hebt was een leuke badkamerman met een leuk gezin.
Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!"quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef miss_sly het volgende:
groofs, ik geloof ook zeker wel dat dat zo werkt. Je kunt over iets waar je in werkelijkheid nooit mee te maken hebt gehad, best een mening hebben, of misschien nooit echt over nagedacht hebben. En als je dan iemand ontmoet die je uit de praktijk iets kan vertellen, kun je er zomaar anders tegenaan kijken.
"ow, en in het echt zijn het net gewone mensen...dat had ik nou nooit gedachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Hihi ik zie ineens voor me wat er dan in het hoofd van zo iemand om kan gaan. "Wow! Een echte! Die heb ik nou nog nóóit ontmoet!"
Ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |