abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88796794
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Nu je het zegt, je bent ook de enige die ik ken, groofs :D
ik ken dan wel weer meerdere lesbische stellen die mbv een donor kinderen hebben, maar geen vrouw alleen.
Vergeet Angel_eyez van hier niet met Jari ;)

Maar ze zijn dun gezaaid ja. ("ze" _O- alsof je het over een uitgestorven dinosaurus hebt :D )

Groofs hahaha wat is dat met jou en klusjesmannen? :+

Ik krijg heus niet dagelijks opmerkingen hoor! En ik lig zeker niet van alles wakker haha t zou wat zijn. Met name de opvoedadviezen gaan over t algemeen het ene oor in en het andere weer uit. Maar met de tweede zwangerschap heb ik wel opmerkingen gehad dat mensen het allemaal wel snel vonden enzo. Ook positieve opmerkingen in de zin van oh wat leuk! dan groeien ze op als een tweeling! Daar moet ik altijd zo om lachen okay er zit weinig tijd tussen maar een tweeling... haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:28:53 #152
5428 crew  miss_sly
pi_88797001
Angel-Eyez ja, maar die kende ik neit echt. Groofs heb ik ontmoet en haar twee leuke kinderen ook O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88797045
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Angel-Eyez ja, maar die kende ik neit echt. Groofs heb ik ontmoet en haar twee leuke kinderen ook O+
Jammer wel dat ze niet meer meeschrijft eigenlijk. Ik ben benieuwd hoe het met haar en haar kleine man gaat.
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:32:44 #154
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88797226
Ik heb een collega'tje met een dochtertje van bijna 6 maanden. Ze is iemand waar ik echt op een bepaalde manier naar op kijk. Wetenschappelijk een kei in haar veld maar ook met goede leiderschapskwaliteiten en empathie voor mensen. Een paar maanden geleden ben ik naar haar bureau verhuisd toen ze met zwangerschapsverlof ging, en nu ze terug is zijn we een beetje ingeschikt en zitten we met zijn drietjes op een kantoor. Ook in het dagelijks leven is ze een leuke, gezellige collega. En nou is het frappante dat ze nu al een paar keer met vragen bij mij komt, hoe ik dat 'als ervaren moeder' aanpak, of wat ik over zus-en-zo denk. Dat voelt zo raar, de omgekeerde wereld. Alsof ik wel weet wat ik doe :P
Maar wel tof dat ik zo weer een rapley-fan heb 'gekweekt'.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88797321
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Angel-Eyez ja, maar die kende ik neit echt. Groofs heb ik ontmoet en haar twee leuke kinderen ook O+
Maar true, ik snap wel wat je bedoelt, maar je hoort uberhaupt ook weinig van alleenstaande vrouwen die voor een donor optie kiezen dus in die zin vond ik het wel bijzonder om dat zo hier van 2 personen te lezen.

Als ontmoeten telt dan ken ik helemaal geen donor-mama's, of 40+-mama's :P
wordt mn sociale cirkel ineens een stuk kleiner zeg :') :D haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:34:58 #156
5428 crew  miss_sly
pi_88797331
Ca.ra, wat fijn dat het zo goed gaat met Thomas' knietjes! En dat hij aan de wandel is, wat moet dat heerlijk zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 21:35:34 #157
5428 crew  miss_sly
pi_88797371
Dan moet je eens meeten met groofs en mij, dan zijn de leemten meteen opgevuld :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88797524
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Dan moet je eens meeten met groofs en mij, dan zijn de leemten meteen opgevuld :P
ja psies.
Misschien moet ik eens een lijstje maken met bijzonderheden van mensen enzo.
Kan ik daarna overal op zeggen "oh ik ken iemand...!"

:D

Ca.ra fijn dat het goed gaat!
En das een gek gevoel ja als iemand die je zo hoog hebt zitten dan ineens aan je vraagt hoe jij dat toch doet enzo :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:39:16 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88797546
Nouja ik heb van mezelf altijd het gevoel dat ik maar wat aanmodder. Ik zoek, lees, probeer en als het lijkt te werken dan ga ik ermee door. Echt veel methode zit er niet achter zeg maar ;)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:14:34 #160
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88799705
Zo, ben terug van twee dagen 'in het groen'. Morris stond te springen toen ie me weer zag!

Over tweelingen...toen we een paar maanden terug in Disneyland waren, zat ik op een bankje met Anna en Morris. Vraagt iemand mij: Is dat een tweeling?
Echt, wtf? Heb je soep in je ogen ofzo?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88800174
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef Memmel het volgende:
Zo, ben terug van twee dagen 'in het groen'. Morris stond te springen toen ie me weer zag!

Over tweelingen...toen we een paar maanden terug in Disneyland waren, zat ik op een bankje met Anna en Morris. Vraagt iemand mij: Is dat een tweeling?
Echt, wtf? Heb je soep in je ogen ofzo?
je hebt toch wel ja gezegd? :D

Het is mijn moeder ook wel eens gevraagd als ze met mij aan de hand liep en mn babybroertje in de wandelwagen :')
okay er zit maar 15 maanden tussen ons maar het verschil tussen een heule verse baby en een 15 maanden dreumes is best groot :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88800844
ik was vandaag aan het wandelen met 5 dreumesen in de bolderkar.
Een gemengd gezelschap, blond en donker en rood bij mekaar.
Vraagt er iemand onderweg of dat allemaal mijn kinderen waren....
8)7
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88800866
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]



je hebt toch wel ja gezegd? :D

Het is mijn moeder ook wel eens gevraagd als ze met mij aan de hand liep en mn babybroertje in de wandelwagen :')
okay er zit maar 15 maanden tussen ons maar het verschil tussen een heule verse baby en een 15 maanden dreumes is best groot :D
Het is mijn moeder ook eens gevraagd over mijn zusje en broertje, die schelen minder dan 9 maanden (ter info: broertje = zwart, zusje = wit). Mijn moeder zei gewoon dat het inderdaad een tweeling was.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88801007
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Fuente het volgende:

[..]

Het is mijn moeder ook eens gevraagd over mijn zusje en broertje, die schelen minder dan 9 maanden (ter info: broertje = zwart, zusje = wit). Mijn moeder zei gewoon dat het inderdaad een tweeling was.
:D
Het is nog mogelijk ook!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88801069
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D
Het is nog mogelijk ook!
Ja echt he? Het zou je maar gebeuren!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88801133
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Fuente het volgende:

[..]



Ja echt he? Het zou je maar gebeuren!
Je hebt in elk geval wat uit te leggen:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:40:18 #167
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88801531
Tuurlijk heb ik ja gezegd. Je kent me toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88802773
Memmel, ging jij niet weer op vakantie binnenkort?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:03:05 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88803061
Ja nou vakantie/werk.
Zoals het er nu naar uitziet rond of met de kerst. Dus kan zijn dat de plannen nog wijzigen. Zou balen zijn, maarja.
Heb iig al wel de cadeautjes binnen! Morris krijgt dingetjes van Little People! Bij opa en oma onder de boom dan!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88803189
Oh werk... Ik dacht dat je even een weekje ertussenuit zou gaan.
Wel balen dat het misschien met kerst is. Hoe zeker is dat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:07:16 #171
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88803318
Kan nog alle kanten op. Balen als het met Kerst is. Maar een paar dagen met z'n tweeen is ook leuk. I'll let you know!

Hoe ist met Jen eigenlijk? Zo'n leuke dondersteen!
Jij en M. nog plannen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88803502
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Memmel het volgende:
Kan nog alle kanten op. Balen als het met Kerst is. Maar een paar dagen met z'n tweeen is ook leuk. I'll let you know!

Hoe ist met Jen eigenlijk? Zo'n leuke dondersteen!
Jij en M. nog plannen?
We gaan meestal tussen kerst en oud en nieuw weg. Dan moet 1 van ons wel vrij zijn want voorheen was het kdv dan dicht. Nu niet meer dus we moeten even zien. Ik kan m'n uurtjes goed gebruiken.
Ik vind het ook niet zo heel belangrijk om perse dan thuis te zijn met de kindjes. Ik bedoel ze weten toch niet dat het feestdagen zijn. Daar zijn ze nog te klein voor, dus kan ik net zo goed gaan werken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ticootje op 16-11-2010 23:20:22 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:18:11 #173
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88803898
Hoe doen anderen dat eigenlijk? Als ik vrij ben en de kinderen hebben kdv dagen, dan gaan ze gewoon hoor! Heerlijk rustig! En ze vinden het gewoon leuk daar.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88804113
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Memmel het volgende:
Hoe doen anderen dat eigenlijk? Als ik vrij ben en de kinderen hebben kdv dagen, dan gaan ze gewoon hoor! Heerlijk rustig! En ze vinden het gewoon leuk daar.
Jen gaat gewoon naar het kdv terwijl ik verlof heb. Ze gaat wat later, maar ik heb graag m'n handen vrij voor Leyla. Die slaapt gelukkig het grootste deel, zo heb ik tijd voor het huishouden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88804845
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Memmel het volgende:
Hoe doen anderen dat eigenlijk? Als ik vrij ben en de kinderen hebben kdv dagen, dan gaan ze gewoon hoor! Heerlijk rustig! En ze vinden het gewoon leuk daar.
Toen ik een jaar thuis was (verlof, genieten en nieuwe baan zoeken) zijn de meisjes gewoon naar de opvang gegaan. Heerlijk even iets in huis kunnen doen, iets kunnen bellen/regelen, sollicitatiebrief kunnen schrijven etc. En ik was anders ook te bang dat ik de plekken bij de opvang anders kwijt was :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')