Deadset was inderdaad goed te pruimen, vooral de humor was echt tof.quote:Op maandag 15 november 2010 12:39 schreef B-FliP het volgende:
Heel erg vet en zeker de moeite waard voor de liefhebbers van het zombiegenre..
Heb laatst ook de miniserie Dead set gezien uit de UK. Ook erg tof!
Er is al een derdequote:Op maandag 15 november 2010 12:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond deze 2e episode een beetje minder dat de premiere
Lees de comics. Ze proberen die een beetje aan te houden.quote:Op maandag 15 november 2010 12:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond deze 2e episode een beetje minder dat de premiere, vooral de scene met dat in stukken hakken van de dode zombie was een beetje B-film, maar misschien hoort dat ook wel erbij.
Had alleen gehoopt dat ze meer de richting van de premiere bleven volgen, een absurd thema maar wel serieus vertolkt.
Maar over algemeen zeer goed te kijken serie
Geloof ik best maar ik ga mijn mening niet op comics baseren die ik nog nooit gelezen heb. Het doel van een serie op tv lijkt me ook om een grotere doelgroep aan te spreken, dus waarschijnlijk niet alleen diehard fans van de comic.quote:Op maandag 15 november 2010 13:11 schreef AureliusM het volgende:
[..]
Lees de comics. Ze proberen die een beetje aan te houden.
Merle was de vorige dag al vertrokken. De geeks zullen het wel opgegeven hebben toen ze begonnen te ruiken dat het dak leeg was.quote:Op maandag 15 november 2010 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
I miss my vibrator.
Waar waren al die zombies gebleven die tegen die deur aan het hengsten waren?
Een geek is natuurlijk van origine iemand die in freakshows de meest smerige dingen eet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef Symer het volgende:
Raar woord eigenlijk voor zombies, 'geeks'.
heb het nog nooit geprobeerd (en het leek toch of een ijzerzaag), kan je handboeien doorzagen? (lijkt me toch een slimmer plan)quote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef s0k het volgende:
Beetje cliche om je eigen hand eraf te zagen
Gezien die sleutel die viel, kan iedere simpele ep die handboeien open krijgen met een paperclip oid. Het pinnetje van zn riem zou mss nog kunnen, mits dun genoeg. Het plastic van je veters zou mss nog werken.quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef catfish het volgende:
[..]
heb het nog nooit geprobeerd (en het leek toch of een ijzerzaag), kan je handboeien doorzagen? (lijkt me toch een slimmer plan)
www.eztv.itquote:Op maandag 15 november 2010 17:22 schreef Baalhaar het volgende:
waar kan je hem volgen? Had t al geprobeerd maar kon niks vinden...
+1quote:
Kap nou eens met dat 'illegaal'quote:Op maandag 15 november 2010 17:38 schreef s0k het volgende:
[..]
'Vermelden illegale downloads verboden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandtrap of helikopter of hij is gewoon naar beneden gesprongen. Beter dan levend opgegeten worden.quote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef bijdehand het volgende:
Hoe kan die redneck eigenlijk van het dak ontsnapt zijn?
Ben benieuwd!!quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Brandtrap of helikopter of hij is gewoon naar beneden gesprongen. Beter dan levend opgegeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Preview van ep 4 "Vatos"
Ik heb nog nooit een film of serie gezien waar dezelfde situatie als in deze serie voorkwam, en waar dat toen is gebeurd. Lekker Hollywoods; meteen zo'n hele hand eraf denk ikquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat een mongool om zijn hand eraf te zagen. Breek dan gewoon je duim. Of zaag 'alleen' je duim eraf.
Fucking rednecks.
Each day, we will spill their blood till it rains down from the skies.quote:Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef Blaxje het volgende:
Én een Boondock Saint die met boog op zombies jaagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 03:06 schreef jayb0n het volgende:
ja hij was weer tof, maar spoiler vraag:Hoeft volgens mij niet in een spoiler hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat vroeg ik mij ook af inderdaad. Enige wat ik mij kon bedenken is dat de boeien te sterk zijn voor die zaag.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
De eerste aflevering had nog het voordeel van het verrassingseffect, wat natuurlijk meteen plaatsmaakt voor hoge verwachtingen die uiteraard nooit ingelost kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is nog altijd een aardige serie, maar naar mijn idee wordt het per aflevering steeds iets minder.
Mis ook echt het camerawerk uit de pilot.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef Mirel het volgende:
Wat was de request van die andere dude bij de trailer?
Hun wagen doet het niet meer dus wilden ze geloof ik een onderdeel van de wagen van Grimes zodat hij het weer zou doen. En dat mocht, ze mochten de hele wagen uit elkaar halen en gebruiken wat ze wilden.quote:
Niet genoeg tijd? Die zombies konden niet langs die deur en zo snel zal hij nou ook weer niet verhongeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:52 schreef dapluiz het volgende:
Of hij had niet genoeg tijd om de handboeien door te zagen. Bot gaat dan denk ik sneller
En nog even een vraagje : Ik weet dat het na 3 afleveringen pas moeilijk te zeggen is, maar zijn de comics een beetje anders als de serie ? Ik wil namelijk ook wel de comics gaan lezen maar ik heb geen zin dat het een de ander spoilt
Dat wist hij zelf niet, natuurlijk. Hij dacht dat ze binnen een paar minuten bij hem zouden zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd? Die zombies konden niet langs die deur en zo snel zal hij nou ook weer niet verhongeren.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij zombievoer was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wist hij zelf niet, natuurlijk. Hij dacht dat ze binnen een paar minuten bij hem zouden zijn.
Ze zullen er dan ook wel een zeer creatieve draai aan geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij zombievoer was.
Denk ik nog steeds eigenlijk. Ontsnappen tijdens een zombie-uitbraak in een dichtbevolkte stad met een hand afgezaagd (misschien niet eens verbonden?). Dat is alsof je met een flinke snijwond tussen haaien gaat zwemmen.
Ik vond het een prima aflevering, maar ik hoop wel dat er niet veel van dit soort afleveringen komen. Ik heb ook het gevoel dat ik een hele korte aflevering heb gekeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vond het wel een mindere aflevering.
denk dat ze hem als zombie terugzien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze zullen er dan ook wel een zeer creatieve draai aan geven.
Ik denk niet dat ze met een drama-aflevering het seizoen eindigen. Dus dat zal eerder actie-drama-actie worden. Met in de laatste 5 minuten een dramatische cliffhanger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
denk dat ze hem als zombie terugzien.
goeie episode! minder actie maar meer verdieping in de personages, prima gedaan en als ze het zo volhouden (2 actie, 1 drama) dan word het een hele goeie serie![]()
dat wijf is niet zo een slet als ik dacht, en shane niet echt een best friendwat een klootzak
wel gave acteur erbij die ik ergens van herken...maar waar?
it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totnutoe vind ik het iig een gave serie en ik hoop dat ze het niveau kunnen vasthouden.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
oja 6 afleveringen maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met een drama-aflevering het seizoen eindigen. Dus dat zal eerder actie-drama-actie worden. Met in de laatste 5 minuten een dramatische cliffhanger.
Dat wijf vind ik nog steeds een domme en irritante kop hebben net zoals in Prison Break en als je The Pacific hebt gekeken herken je die klootzak daarvanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
dat wijf is niet zo een slet als ik dacht, en shane niet echt een best friendwat een klootzak
it
Jep, volgend jaar. En die word ook wat langer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
oja 6 afleveringen maar![]()
een 2e seizoen was toch al bevestigd?
Ik denk trouwens niet dat ze hem als zombie terug vinden. Ik denk dat als ze hem vinden net als..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
denk dat ze hem als zombie terugzien.
goeie episode! minder actie maar meer verdieping in de personages, prima gedaan en als ze het zo volhouden (2 actie, 1 drama) dan word het een hele goeie serie![]()
it
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
had ik toch gelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 03:06 schreef jayb0n het volgende:
ja hij was weer tof, maar spoiler vraag:Nog sterker... ik weet niet meer bij wat maar op TV hadden ze het er een keer over: het is voor een redelijk sterk persoon niet al te moeilijk om de boeien kapot te krijgen. Door spanning te zetten op 1 van de sluitingen is het mogelijk een handboei te laten open gaan en hij had genoeg ruimte om dat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het dus net even opgezocht en,... hhttp://en.wikipedia.org/wiki/Handcuffs#EscapingLastig maar onze gevangene had denk ik genoeg woede in zich om dit voor elkaar te krijgen (bovenstaande gaat ook nog eens er van uit dat beide handen geboeid zijn dus 1 hand maar het simpeler: je zet de kracht dus op de boei aan het staal).quote:It is also technically possible to break free[2] from handcuffs by applying massive amounts of force from one's arms to cause the device to split open or loosen enough to squeeze one's hands through; however this takes exceptional strength (especially with handcuffs made of steel). This also puts an immense amount of pressure on the biceps and triceps muscles, and when tried by suspects (even unsuccessfully) can lead to injury, including bruising around the wrists, or tearing the muscles used (including pulling them off their attachments to the bones).Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
"massive amounts of force, takes exceptional strength, can lead to tearing the muscles used", daar lees ik niet uit dat het "niet al te moeilijk is voor een redelijk sterk persoon".quote:Op woensdag 17 november 2010 08:43 schreef wdn het volgende:
Heb het dus net even opgezocht en,... hhttp://en.wikipedia.org/wiki/Handcuffs#Escaping
[..]
[ Bericht 63% gewijzigd door SuperHarregarre op 17-11-2010 11:20:13 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
the pacific heb ik nog niet gezien, ik bedoel die gozer met die kruisboog.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat wijf vind ik nog steeds een domme en irritante kop hebben net zoals in Prison Break en als je The Pacific hebt gekeken herken je die klootzak daarvan
zo slecht dat er toch een glimlach kwamquote:Op woensdag 17 november 2010 00:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat ze hem als zombie terug vinden. Ik denk dat als ze hem vinden net als..
[ afbeelding ]
hij een handje nodig zal hebben.
[ afbeelding ]
YEEEEEEEAAAAAAAAH!!!!!
Echt een slechte actrice inderdaad. Kan me net zo aan haar ergeren als aan die blonde muts in Lost, Juliet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat wijf vind ik nog steeds een domme en irritante kop hebben net zoals in Prison Break en als je The Pacific hebt gekeken herken je die klootzak daarvan
er is niets mis met juliet!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Echt een slechte actrice inderdaad. Kan me net zo aan haar ergeren als aan die blonde muts in Lost, Juliet.
Lori toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:40 schreef Dulk het volgende:
[..]
er is niets mis met juliet!![]()
die sara (hoe heet ze hier?)
Dat einde lag wel een beetje voor de hand iddquote:Op woensdag 17 november 2010 13:45 schreef -Mo- het volgende:
Een hele aflevering besteden aan het redden van Redneck, terwijl je weet dat de aflevering eindigt met een afgezaagde hand was een beetje overbodig.
Dit vond ik wel een geslaagde post eigenlijk, Symer.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat einde lag wel een beetje voor de hand idd [ afbeelding ]
Ik vond het zelfs een beetje afgezaagd [ afbeelding ]
Verder vond ik het wel boeiend [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het had zo uit die recente knightrider serie kunnen komen idd. Begrijp zelf ook echt niet dat opvallend veel mensen hier enthousiaster zijn over de 2e dan de 3e aflevering.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:39 schreef 16meter het volgende:
Aflevering 2 vond ik lang niet zo goed als de 1e. De sfeer vond ik minder en al die personages kunnen me niet boeien. Dat die Chinees als een volleerd coureur in die Challenger (?) rondscheurde vond ik ook een beetje... tja. Dit zou toch een realistische weergave worden van een zombie apocalypse?
Dat is denk ik vooral vanwege de scene waarin ze tussen de geeks door gaan, packed in zombie guts. Toen zat ik ook echt op het puntje van mijn stoel en dat blijft je dan toch het meest bijquote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het had zo uit die recente knightrider serie kunnen komen idd. Begrijp zelf ook echt niet dat opvallend veel mensen hier enthousiaster zijn over de 2e dan de 3e aflevering.
Qua spanning was 2 gewoon beter dan 3. Episode 3 had 't spanningsniveau van een gemiddelde aflevering van Desperate Housewives. Daarnaast met het gezeur over die driehoeksrelatie en het hele feminisme-gedoe had 't eigenlijk inderdaad net zo goed een aflevering van Desperate kunnen zijn. Hoop echt dat ze er meer survival en actie in gaan stoppen de komende aflevering. Ik wil survival zien! Maar dan wel survival tegen zombies, niet survival tegen kortharige mutsen en huwelijksbeslommeringen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef NotYou het volgende:
Het had zo uit die recente knightrider serie kunnen komen idd. Begrijp zelf ook echt niet dat opvallend veel mensen hier enthousiaster zijn over de 2e dan de 3e aflevering.
Feminisme? Abuse bedoel je? Lijkt me geheel iets anders. Daarbij lijkt onenigheid binnen een groep overlevenden - helemaal als ze zo bij elkaar geraapt lijken als deze groep - me onvermijdelijk. Ik zelf kijk liever naar geloofwaardige personages met wat diepgang en ook de 1e aflevering gaf me de indruk dat deze serie een serieuzere benadering van het zombie genre zou gaan worden. Aflevering 2 paste toch niet helemaal in dat beeld, hoewel er inderdaad erg spannende scenes in zaten.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Qua spanning was 2 gewoon beter dan 3. Episode 3 had 't spanningsniveau van een gemiddelde aflevering van Desperate Housewives. Daarnaast met het gezeur over die driehoeksrelatie en het hele feminisme-gedoe had 't eigenlijk inderdaad net zo goed een aflevering van Desperate kunnen zijn. Hoop echt dat ze er meer survival en actie in gaan stoppen de komende aflevering. Ik wil survival zien! Maar dan wel survival tegen zombies, niet survival tegen kortharige mutsen en huwelijksbeslommeringen.
Het begon met feministisch gelul over de taakverdeling. En dan komt heel stereotype die man een beetje met een sigaret in z'n bakkes zeiken. Ik vond 't echt zo ongelofelijk vergezocht dat 't de helft van de episode gewoon gelijk verneukte. Ik bedoel, bij het kapotslaan van die zombies moeten de mannen 't oplossen en staan de vrouwen in een hoekje te trillen. Als er dan een andere taak is waarbij 't de vrouwen niet gelijk dun door de broek loopt, is 't gelijk oneerlijk? Triest. En dan moet er maar een abusive husband zijn om 't verhaal credibility te geven. Wat een dikke peop.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:34 schreef NotYou het volgende:
Feminisme? Abuse bedoel je? Lijkt me geheel iets anders. Daarbij lijkt onenigheid binnen een groep overlevenden - helemaal als ze zo bij elkaar geraapt lijken als deze groep - me onvermijdelijk. Ik zelf kijk liever naar geloofwaardige personages met wat diepgang en ook de 1e aflevering gaf me de indruk dat deze serie een serieuzere benadering van het zombie genre zou gaan worden. Aflevering 2 paste toch niet helemaal in dat beeld, hoewel er inderdaad erg spannende scenes in zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |