Each day, we will spill their blood till it rains down from the skies.quote:Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef Blaxje het volgende:
Én een Boondock Saint die met boog op zombies jaagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 03:06 schreef jayb0n het volgende:
ja hij was weer tof, maar spoiler vraag:Hoeft volgens mij niet in een spoiler hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat vroeg ik mij ook af inderdaad. Enige wat ik mij kon bedenken is dat de boeien te sterk zijn voor die zaag.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
De eerste aflevering had nog het voordeel van het verrassingseffect, wat natuurlijk meteen plaatsmaakt voor hoge verwachtingen die uiteraard nooit ingelost kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is nog altijd een aardige serie, maar naar mijn idee wordt het per aflevering steeds iets minder.
Mis ook echt het camerawerk uit de pilot.
quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef Mirel het volgende:
Wat was de request van die andere dude bij de trailer?
Hun wagen doet het niet meer dus wilden ze geloof ik een onderdeel van de wagen van Grimes zodat hij het weer zou doen. En dat mocht, ze mochten de hele wagen uit elkaar halen en gebruiken wat ze wilden.quote:
Niet genoeg tijd? Die zombies konden niet langs die deur en zo snel zal hij nou ook weer niet verhongeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:52 schreef dapluiz het volgende:
Of hij had niet genoeg tijd om de handboeien door te zagen. Bot gaat dan denk ik sneller
En nog even een vraagje : Ik weet dat het na 3 afleveringen pas moeilijk te zeggen is, maar zijn de comics een beetje anders als de serie ? Ik wil namelijk ook wel de comics gaan lezen maar ik heb geen zin dat het een de ander spoilt
Dat wist hij zelf niet, natuurlijk. Hij dacht dat ze binnen een paar minuten bij hem zouden zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd? Die zombies konden niet langs die deur en zo snel zal hij nou ook weer niet verhongeren.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij zombievoer was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wist hij zelf niet, natuurlijk. Hij dacht dat ze binnen een paar minuten bij hem zouden zijn.
Ze zullen er dan ook wel een zeer creatieve draai aan geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij zombievoer was.
Denk ik nog steeds eigenlijk. Ontsnappen tijdens een zombie-uitbraak in een dichtbevolkte stad met een hand afgezaagd (misschien niet eens verbonden?). Dat is alsof je met een flinke snijwond tussen haaien gaat zwemmen.
Ik vond het een prima aflevering, maar ik hoop wel dat er niet veel van dit soort afleveringen komen. Ik heb ook het gevoel dat ik een hele korte aflevering heb gekeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vond het wel een mindere aflevering.
denk dat ze hem als zombie terugzien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze zullen er dan ook wel een zeer creatieve draai aan geven.
Ik denk niet dat ze met een drama-aflevering het seizoen eindigen. Dus dat zal eerder actie-drama-actie worden. Met in de laatste 5 minuten een dramatische cliffhanger.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
denk dat ze hem als zombie terugzien.
goeie episode! minder actie maar meer verdieping in de personages, prima gedaan en als ze het zo volhouden (2 actie, 1 drama) dan word het een hele goeie serie![]()
dat wijf is niet zo een slet als ik dacht, en shane niet echt een best friendwat een klootzak
wel gave acteur erbij die ik ergens van herken...maar waar?
it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totnutoe vind ik het iig een gave serie en ik hoop dat ze het niveau kunnen vasthouden.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |