En vandaag weer het steunen van marktwerking in de zorg. Dat zal door de affaire Lucassen wel worden ondergesneeuwd, maar heel veel verplegend personeel heeft op de PVV gestemd, mede vanwege hun speerpunten voor een betere zorg, waaronder anti-marktwerking.quote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat er werkelijk een toch nog vrij grote écht harde kern is die het écht niet kan schelen wat Wilders doet en niet doet, alzou hij babylijkjes in een satanisch ritueel offeren bij maanlicht, ze stemmen toch wel op hem, denk ik idd dat het tij een beetje aan het keren is. Hele grote groepen raken keer op keer toch teleurgesteld (pas nog het buschauffeurs debacle).
REgeren, REAgeren, het is op dat nivo 1 en het zelfde. Als ze niet afkeuren, zijn ze automatisch voor hem en tegen de 'slachtoffers', laten deze 'regering' mede afhangen van iets dat volgens alle aanhang, dus zeg maar de ruime meerderheid van het NL volk niet kan.quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik begin me serieus af te vragen of die überhaupt gaan reageren...
Ik weet niet of de kiezer daar in trapt, maar dat is de stelling die ze van het begin hebben aangenomen en waar ze aan zullen blijven vasthouden. Formeel klopt het ook, de PVV is geen regeringspartij. Rutte en Verhagen hebben andere zorgen, de uitvoering van het regeerakkoord/gedoogakkoord, en Lucassen is daar ook een onderdeel van, dus ik begrijp natuurlijk wat je zegt. Materieel is er natuurlijk wel wat aan de hand.quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En daar tuint de NLse kiezer in? dat het zo simpel ligt zo met deze 'regering, dat gedoog vehicle'?
Oh ja, dat is ook zo, rutte en verhagen vinden het wel best, dUs keuren ze het goedOh daar had nog niemand aan gedacht en de media durven het niet te zeggen? Goh...
Kun je al je posts in deze topicserie niet in boekvorm uitbrengenquote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja daar weten die allesslikkers van de pvda ook alles (niet-)van.
Ze hebben niet alleen formeel gelijk, ook materieel. Het is toch ook gewoon een interne aangelegenheid van de PVV? Zie niet in waarom een vroegere veroordeling van een kamerlid opeens de gedoogconstructie onhoudbaar zou maken...quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik weet niet of de kiezer daar in trapt, maar dat is de stelling die ze van het begin hebben aangenomen en waar ze aan zullen blijven vasthouden. Formeel klopt het ook, de PVV is geen regeringspartij. Rutte en Verhagen hebben andere zorgen, de uitvoering van het regeerakkoord/gedoogakkoord, en Lucassen is daar ook een onderdeel van, dus ik begrijp natuurlijk wat je zegt. Materieel is er natuurlijk wel wat aan de hand.
De regering gedoogt dat de PVV gedoogt dat ze een veroordeelde in de partij hebben opdat ze de regering kunnen gedogen. Daar komt het eigenlijk op neer.
Whehehe, de tokkies maken zelfs spelfouten in de naam van hun eigen Blonde Leider:quote:Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Pool het volgende:
Zelfs op Telegraaf.nl maken ze Geert af vanwege zijn laffe beslissing en de schijt aan zijn eigen kiezers.
quote:geerd ik blijf je steunen,maar je kan hem beter losen denk aan je partij
Ja, who's gonna be next?quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef capricia het volgende:
Het is natuurlijk wel slim van Geert om door middel van deze zaak alvast een precedent te scheppen, mochten er ook andere veroordeelden in de kamer namens de PVV zitten.
Natuurlijk, maar in de praktijk is Lucassen een spil in het gedoogakkoord, een spil die volgens peilingen onder mensen daar niet hoort te zijn, en dat haalt wel het fundament van de meerderheid onderuit. Verder ben ik het natuurlijk met je eens.quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze hebben niet alleen formeel gelijk, ook materieel. Het is toch ook gewoon een interne aangelegenheid van de PVV? Zie niet in waarom een vroegere veroordeling van een kamerlid opeens de gedoogconstructie onhoudbaar zou maken...
De enige hypocriete is Wilders in dit verhaal, vanwege zijn keiharde lijn t.o.v. andere veroordeelden. Alle partijen die vinden dat mensen een tweede kans verdienen kunnen gewoon doorgaan waarmee ze bezig waren.
Dat klopt helaas.quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Arglist het volgende:
De regering gedoogt dat de PVV gedoogt dat ze een veroordeelde in de partij hebben opdat ze de regering kunnen gedogen. Daar komt het eigenlijk op neer.
Ja, who's next?quote:
Het is zo makkelijk. De meeste van z'n fractieleden hebben niet eens een afgeronde opleidingquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed het hek is sowieso van de dam nu.
Nu blijkt dat de screening van Wilders een wassen neus is kan de media eens lekker gaan wroeten in de verledens van alle PVV'ers. Dat gaat vast nog een hoop interessante feiten opleveren.
Ach er zijn wel meer voorbeelden te bedenken in deze relatief korte periode. Maar kennelijk is het moslimpje pesten mensen een hoop waard (of iig het gevoel dat ze gepest worden want concreet zijn het allemaal zinloze maatregelen).quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Pool het volgende:
[..]
En vandaag weer het steunen van marktwerking in de zorg. Dat zal door de affaire Lucassen wel worden ondergesneeuwd, maar heel veel verplegend personeel heeft op de PVV gestemd, mede vanwege hun speerpunten voor een betere zorg, waaronder anti-marktwerking.
Ik ben wel benieuwd of Geert ook een 'softdrugs beleid' heeft voor zijn eigen kamerleden ....quote:
Wie wil er geen seks met twee gewillige girls van zeventien?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef OllieA het volgende:
Wat er is gebeurd is niet wat de meeste Nederlanders onder ontucht verstaan.
Waarom willen de meeste Nederlanders (90%) hem dan wel verwijderd zien worden uit de fractie?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef OllieA het volgende:
Ahhhhh nuance. Verfrissend! Vreemd genoeg hoor je nooit geluiden als:quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef OllieA het volgende:
of,quote:Wat er is gebeurd is niet wat we onder terrorisme verstaan.
quote:Dat is niet wat we onder de Islam verstaan.
Gouda ligt in een deukquote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, who's next?
Zelfs met een veroordeling wegens ontucht is er geen vuiltje in de lucht...
Dat zei Wilders, dus: 'Wat er is gebeurd is niet wat de meeste Nederlanders onder ontucht verstaan.'quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom willen de meeste Nederlanders (90%) hem dan wel verwijderd zien worden uit de fractie?
Gezien die Lucassen een coffeeshophouder heeft mishandeld denk ik dat hij daar wel klant wasquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of Geert ook een 'softdrugs beleid' heeft voor zijn eigen kamerleden ....
Ja, Geert Wilders is enorm hypocriet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Hexagon het volgende:
En dan te bedenken dat Wijnand Duyvendak voor minder moest wieberen
quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat zei Wilders, dus: 'Wat er is gebeurd is niet wat de meeste Nederlanders onder ontucht verstaan.'
Gematigde ontucht bestaat niet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ahhhhh nuance. Verfrissend! Vreemd genoeg hoor je nooit geluiden als:
[..]
of,
[..]
Maar niet in het woordenboek van Henk en Ingrid volgens Wildersquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef betyar het volgende:
betekenis van ontucht: verboden seksuele handelingen. dus Lucassen heeft ontucht gepleegd.
Tja dat is al 50 jaar zo he, politici hen hoogste verantwoording is 'opstappen, met geld mee'.quote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef MrBadGuy het volgende:
"Ik heb hem een forse sanctie opgelegd, hij hoeft nu minder werk te doen."
Typisch rechtse media ook altijd!quote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Fucking "journalisten": vraag eens hoe het kan dat Wilders geen verklaring van goed gedrag heeft gevraagd bij de selectie?
Dat vroeg ik me ook af, ik dacht dat zoiets wel standaard was bij elke partij.quote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Fucking "journalisten": vraag eens hoe het kan dat Wilders geen verklaring van goed gedrag heeft gevraagd bij de selectie?
Ingrid heeft ook wel eens hoofdpijn en daar heeft Henk dan ook schijt aanquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar niet in het woordenboek van Henk en Ingrid volgens Wilders
quote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar niet in het woordenboek van Henk en Ingrid volgens Wilders
Tja zo lang het geen k#t pijn is, waarom niet. ingrid wil ook zo graag dat henk bij de pashokjes blijft hangen van de m&s, koppijn of nietquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ingrid heeft ook wel eens hoofdpijn en daar heeft Henk dan ook schijt aan
Nooit geweest, ik snap niet dat mensen überhaupt dingen denken als ze de politiek _niet echt zelf ook_ volgen en overdenken.quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat vroeg ik me ook af, ik dacht dat zoiets wel standaard was bij elke partij.
Wat er is gebeurd is machtsmisbruik en dat, mijn beste, is aftekening van karakter en professionaliteit dan wel het gebrek daaraan.quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef OllieA het volgende:
Met wie voer je liever oorlog als dat zou gebeuren, met rutte, verhage of lucassen als aanvaller/dekking?quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het wel consequent van Wilders. Hij zegt altijd dat het maar eens afgelopen moet zijn met die politieke correctheid, deze beslissing past goed bij die opvatting.
Geen van drieen? En dat zeg ik als voormalig beroeps zonder veroordeling door de militaire rechtbank.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met wie voer je liever oorlog als dat zou gebeuren, met rutte, verhage of lucassen als aanvaller/dekking?
Nog een keertje dan maar, om misverstanden te voorkomen. Ik citeerde zo letterlijk mogelijk wat Wilders tijdens de persconferentie zei.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd is machtsmisbruik en dat, mijn beste, is aftekening van karakter en professionaliteit dan wel het gebrek daaraan.
Belangrijke toevoeging tegenwoordig.quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Tijger_m het volgende:
zonder veroordeling door de militaire rechtbank.
Ik heb het ook niet over verplichten of wetgeving, ik heb het er over hoe partijen hun toekomstige Kamerleden screenen, wat natuurlijk per partij verschilt. Vragen om een verklaring van goed gedrag leek mij vrij standaard voor een partij, vreemd dat de PVV daar niet om vraagt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nooit geweest, ik snap niet dat mensen überhaupt dingen denken als ze de politiek _niet echt zelf ook_ volgen en overdenken.
Dus komt die wet er nu wel, een antecedenten onderzoek voor mogelijk kamerleden? vast niet, politici he.......
Aldus Henk.quote:Waar maken jullie je nou druk om,deze man heeft zijn straf uitgezeten,en het waren geen minderjarigen,het is 10 jaar geleden,komt deze aanval toevallig wel goed uit voor links he. dacht je dat de rest van de kamer zo schoon was,groen links was het ook altijd een zooitje en nog,nee ik blijf wilders trouw.ik laat me niet besotemieteren door R.T.L. nieuws.
Is dit een bonusvraag?quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met wie voer je liever oorlog als dat zou gebeuren, met rutte, verhage of lucassen als aanvaller/dekking?
Ah ok...wat een triestigheid weer en daar loopt een groot deel van Nederland achteraan, ongelofelijk wat een kutvolk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nog een keertje dan maar, om misverstanden te voorkomen. Ik citeerde zo letterlijk mogelijk wat Wilders tijdens de persconferentie zei.
Lucassen heeft mijn vertrouwen beschaamd.quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat zegt die loser? Korte samenvatting?
Dat zeg ik, er is gewoon een kern die het moslimpje bashen zo lief is dat ze zich over dit soort zaken liever niet druk maken. Doet hun snappertje pijn waarschijnlijk.quote:
HEEJ!quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand met een drankverbod, iemand met een gebiedsverbod en nu dus ook nog eens iemand met een spreekverbod. En dat allemaal binnen één partij; de Partij voor de Vrijheid
Iets van 'bedreiging' of zo?quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar goed, die Lucassen is dus ook veroordeeld voor de "overtreding" "met een man meelopen op straat ofzo", maar het mocht niet stalken heten. Iemand een idee wat dan wel?
Zijn vriendin werkte daar en werd door een medewerker onzedelijk betast. De vriendin werd ontslagen en heel wijs werd er door de medewerker geen aangifte gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien die Lucassen een coffeeshophouder heeft mishandeld denk ik dat hij daar wel klant was
Klote voor de pvda, daarvan is wel al vooraf bekend dat er een fraudeur hoog op de lijst staat...quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Denk dat alle kandidaten voor de Provinciale Staten als een gek nog eens doorgelicht worden
Ik verheug me al op alle feiten die daar naar boven komen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Denk dat alle kandidaten voor de Provinciale Staten als een gek nog eens doorgelicht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |