Nooit geweest, ik snap niet dat mensen überhaupt dingen denken als ze de politiek _niet echt zelf ook_ volgen en overdenken.quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat vroeg ik me ook af, ik dacht dat zoiets wel standaard was bij elke partij.

Wat er is gebeurd is machtsmisbruik en dat, mijn beste, is aftekening van karakter en professionaliteit dan wel het gebrek daaraan.quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef OllieA het volgende:
Wat er is gebeurd is niet wat de meeste Nederlanders onder ontucht verstaan.

Met wie voer je liever oorlog als dat zou gebeuren, met rutte, verhage of lucassen als aanvaller/dekking?quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het wel consequent van Wilders. Hij zegt altijd dat het maar eens afgelopen moet zijn met die politieke correctheid, deze beslissing past goed bij die opvatting.

Geen van drieen? En dat zeg ik als voormalig beroeps zonder veroordeling door de militaire rechtbank.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met wie voer je liever oorlog als dat zou gebeuren, met rutte, verhage of lucassen als aanvaller/dekking?

Nog een keertje dan maar, om misverstanden te voorkomen. Ik citeerde zo letterlijk mogelijk wat Wilders tijdens de persconferentie zei.quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat er is gebeurd is machtsmisbruik en dat, mijn beste, is aftekening van karakter en professionaliteit dan wel het gebrek daaraan.

Belangrijke toevoeging tegenwoordig.quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Tijger_m het volgende:
zonder veroordeling door de militaire rechtbank.

Ik heb het ook niet over verplichten of wetgeving, ik heb het er over hoe partijen hun toekomstige Kamerleden screenen, wat natuurlijk per partij verschilt. Vragen om een verklaring van goed gedrag leek mij vrij standaard voor een partij, vreemd dat de PVV daar niet om vraagt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nooit geweest, ik snap niet dat mensen überhaupt dingen denken als ze de politiek _niet echt zelf ook_ volgen en overdenken.
Dus komt die wet er nu wel, een antecedenten onderzoek voor mogelijk kamerleden? vast niet, politici he.......

Aldus Henk.quote:Waar maken jullie je nou druk om,deze man heeft zijn straf uitgezeten,en het waren geen minderjarigen,het is 10 jaar geleden,komt deze aanval toevallig wel goed uit voor links he. dacht je dat de rest van de kamer zo schoon was,groen links was het ook altijd een zooitje en nog,nee ik blijf wilders trouw.ik laat me niet besotemieteren door R.T.L. nieuws.

Is dit een bonusvraag?quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met wie voer je liever oorlog als dat zou gebeuren, met rutte, verhage of lucassen als aanvaller/dekking?

Ah ok...wat een triestigheid weer en daar loopt een groot deel van Nederland achteraan, ongelofelijk wat een kutvolk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nog een keertje dan maar, om misverstanden te voorkomen. Ik citeerde zo letterlijk mogelijk wat Wilders tijdens de persconferentie zei.

Lucassen heeft mijn vertrouwen beschaamd.quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat zegt die loser? Korte samenvatting?

Dat zeg ik, er is gewoon een kern die het moslimpje bashen zo lief is dat ze zich over dit soort zaken liever niet druk maken. Doet hun snappertje pijn waarschijnlijk.quote:

HEEJ!quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand met een drankverbod, iemand met een gebiedsverbod en nu dus ook nog eens iemand met een spreekverbod. En dat allemaal binnen één partij; de Partij voor de Vrijheid

Iets van 'bedreiging' of zo?quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar goed, die Lucassen is dus ook veroordeeld voor de "overtreding" "met een man meelopen op straat ofzo", maar het mocht niet stalken heten. Iemand een idee wat dan wel?

Zijn vriendin werkte daar en werd door een medewerker onzedelijk betast. De vriendin werd ontslagen en heel wijs werd er door de medewerker geen aangifte gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien die Lucassen een coffeeshophouder heeft mishandeld denk ik dat hij daar wel klant was

Klote voor de pvda, daarvan is wel al vooraf bekend dat er een fraudeur hoog op de lijst staat...quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Denk dat alle kandidaten voor de Provinciale Staten als een gek nog eens doorgelicht worden

Ik verheug me al op alle feiten die daar naar boven komen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Denk dat alle kandidaten voor de Provinciale Staten als een gek nog eens doorgelicht worden

Wie?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klote voor de pvda, daarvan is wel al vooraf bekend dat er een fraudeur hoog op de lijst staat...

Nee, je gaat uit van rationaliteit. Zolang mensen niet willen zien dat Geertje ook maar een van de vele politici is is hij dat niet in hun perceptie en dus is er van machtspoliticus geen sprakequote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Toch mooi dat het hele land nu ziet dat Wilders ook maar gewoon een machtspoliticus is. Kan die hele zeepbel van 'de buitenstaander tegen de rest' ook eens doorgeprikt worden.

Dank je.quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Lucassen heeft mijn vertrouwen beschaamd.
Hij heeft twee overtredingen begaan: baldadigheid (51¤) en met iemand meelopen(51¤).
Jpurnalist : Stalking?
Wilders: Nee met iemand meelopen heet anders ik weet niet meer wat.
Ontucht met ondergeschikte: Wilders : volgens de meeste nederlanders heeft Lucassen geen ontucht gepleegd.
Wet: Het is verboden om seksuele handelingen te verrichten met ondergeschikte.
Betekenis van ontucht: verboden seksuele handelingen....
Wilders probeert de fouten van Lucassen af te doen met: het is maar dit en dat , het valt wel mee.

Ook heeft hij twee overtredingen van 51 euro en eentje van 250 euro wat snel tussen neus en lippen wordt door gezegd....quote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Wel een treurige onderbouwing zeg. Vooral dat hij voor het feit of ontucht is gepleegd het Gesundes Volksempfinden boven de veroordeling door rechtbank conform de wet stelt, maakt het geheel wel erg nazistisch.

Prima actie, hoog tijd dat er eens harder wordt opgetreden tegen seksuele intimidatie!quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zijn vriendin werkte daar en werd door een medewerker onzedelijk betast. De vriendin werd ontslagen en heel wijs werd er door de medewerker geen aangifte gedaan.

Een van de langst zittende tweedekamerleden zelfs, geloof ik..quote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee, je gaat uit van rationaliteit. Zolang mensen niet willen zien dat Geertje ook maar een van de vele politici is is hij dat niet in hun perceptie en dus is er van machtspoliticus geen sprake

quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klote voor de pvda, daarvan is wel al vooraf bekend dat er een fraudeur hoog op de lijst staat...

Hey, vanochtend nog een topic gezien vol met mensen die het prima vonden dat een automobilist een lastige wielrenner van achteren aantikte en een gebroken arm bezorgde. De wet is overrated in sommige kringen kennelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Wel een treurige onderbouwing zeg. Vooral dat hij voor het feit of ontucht is gepleegd het Gesundes Volksempfinden boven de veroordeling door rechtbank conform de wet stelt, maakt het geheel wel erg nazistisch.

Ben wel benieuwd wat dat 'meelopen met iemand op straat' nou precies was...quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ook heeft hij twee overtredingen van 51 euro en eentje van 250 euro wat snel tussen neus en lippen wordt door gezegd....

1 week en 250 euro voor relatie hebben met gezagongelijkheid.quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ook heeft hij twee overtredingen van 51 euro en eentje van 250 euro wat snel tussen neus en lippen wordt door gezegd....

simpel : volgen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat dat 'meelopen met iemand op straat' nou precies was...

Wie . . . _allemaal_quote:

Ah bedankt, dat maakt 't duidelijk waar die 250 euo over gingen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
1 week en 250 euro voor relatie hebben met gezagongelijkheid.
51 euro voor het meelopen met die bejaarde omdat hij controleerde waar de hond ging poepen hahaha

En daarna minder gaan werken...ow wacht dat kan nietquote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Hexagon het volgende:
Hij heeft spijt betuigt
Dus Marokkaantjes, gewoon allemaal zeggen dat je er spijt van hebt.

Hij heeft nog wel Antillen in de portefeuille dus antilliaantjes opgepast!!!!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Hexagon het volgende:
Hij heeft spijt betuigt
Dus Marokkaantjes, gewoon allemaal zeggen dat je er spijt van hebt.

Het spijt me, vergeef me, anders kan ik 't niet zeggen......quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ik begreep dat Lucassen zelf ook nog met een verklaring en excuses komt.

Mag hij wel zelfstandig met de pers spreken van de grote Roerganger?quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ik begreep dat Lucassen zelf ook nog met een verklaring en excuses komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |