quote:Wielrenner opzettelijk geschept
OOSTZAAN - Een 58-jarige wielrenner is zaterdagmiddag in Oostzaan gewond geraakt toen hij werd geschept door een automobilist. Volgens getuigen van het ongeval reed de bestuurder van een zwarte Golf bewust in op het slachtoffer.
Het ongeval vond plaats bij een splitsing op de Kerkbuurt in Oostzaan.
De automobilist sneed de 58-jarige man, waarna een verkeersruzie ontstond tussen twee. Daarop reed de bestuurder van de auto in op de wielrenner, die op het wegdek belandde. Het slachtoffer liep daarbij een breuk op aan zijn sleutelbeen.
De bestuurder stapte in eerste instantie uit, maar koos het hazenpad toen omstanders de wielrenner te hulp schoten.
De politie is op zoek naar de bestuurder van de Volkswagen Golf.
Genoeg reden om een wielrenner te scheppen met je voertuig, nietwaar?quote:Op maandag 15 november 2010 08:53 schreef nuget het volgende:
en dan ook nog in de krant zetten, hoe zielig kun je zijn... er word toch ook niet verteld hoevaak en hoeveel een automobilist in de ankers moet voor een maffe wielrenner die weer denkt boven de verkeerswet te staan.
aantikken, schijnbaar heb jij geen auto en nog nooit dat tuig tegen gekomenquote:Op maandag 15 november 2010 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genoeg reden om een wielrenner te scheppen met je voertuig, nietwaar?
Nee, vind ook niet dat je tot dat moet verlagen.quote:Op maandag 15 november 2010 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genoeg reden om een wielrenner te scheppen met je voertuig, nietwaar?
geen idee hoe dat zit maar de meesten fietsen te zacht en hinderen verkeer.quote:Op maandag 15 november 2010 08:56 schreef Oblivion het volgende:
Wij wonen aan een 30 kilometer kleine landweg...
Kinderen spelen op straat en die rijden of lopen in weg volgens deze gezellige heren.
Zo fanatiek, schelden en grove mond, bah.
Volgens mij gaan wielrenners harder dan 30, dus mogen ze heul niet hier rijden.
(Of is dat wel zo?)
Ik stap ook nog wel een keer naar buiten...
mtb-en is veel mooierquote:Op maandag 15 november 2010 09:00 schreef TeleluvR het volgende:
Het gedrag van wielrenners is voor mij een reden geweest om te stoppen met wielrennen. Ik wil daar echt niet mee geassocieerd worden!
Neuh...quote:
wel minder irritant. Die kom je minder vaak op de weg tegen, omdat ze meestal offroad gaan...quote:
Niet? Ah, toe nou!quote:Op maandag 15 november 2010 09:03 schreef RaymondK het volgende:
Leuk om te lezen dat elk dergelijk wielrentopic precies het zelfde verloopt.
Daarom meng ik me deze keer eens niet.
Verkapte tvp dus...quote:Op maandag 15 november 2010 09:03 schreef RaymondK het volgende:
ah de eerste wielrenaso is van de partijquote:Op maandag 15 november 2010 09:03 schreef RaymondK het volgende:
Toch even reageren?quote:Op maandag 15 november 2010 09:03 schreef RaymondK het volgende:
Heb je wat aan als je schedel open ligt tegen een stoeprand... en wie ruimt dat weer op?quote:Op maandag 15 november 2010 09:07 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wielren zelf wel een beetje als een aso denk ik. Maarja automobilisten kunnen me toch niets maken want die zijn altijd fout.
Je bent dus te dom voor woorden.quote:Op maandag 15 november 2010 08:46 schreef jabidabido het volgende:
Als er een groep weggebruikers in nederland asociaal is dan zijn het wel wielrenners.
midden op de weg fietsen terwijl er een fietspad langs ligt.
`langzame` fietsers onverwachts aan de kant drukken om er langs te komen.
als ze in peleton rijden geen plek maken voor andere weggebruikers.
altijd grote bek als je er iets van zegt etc.
nu dit bericht±
[..]
[ afbeelding ]
wat weer opmerkelijk is is dat die wielrenner denkt dat hij bewust geen ruimte kreeg om in te halen.
nou als ik ergens rij en rechts naast me is een fietspad dan hou ik wel rekening met fietsers maar niet met inhalende fietsers.
juist moet je de ruimte zo hebben dat geen fietser onverwachts in je dode hoek kruipt waarbij je hem kunt aanrijden.
schijnbaar snapt die wielrenner dat niet.
daarna begint die te schelden met eikel en hand/arm gebaren...
dan word die van zijn fiets getikt en vind dat raar en is de ander de aso.
ik vind het een mooie actie van de automobilist, hopenlijk leert dat tuig dat ze niet het alleenrecht op de weg hebben!
Daar zou ik niet zo zeker van zijn als ik jou was.quote:Op maandag 15 november 2010 09:07 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wielren zelf wel een beetje als een aso denk ik. Maarja automobilisten kunnen me toch niets maken want die zijn altijd fout.
De gemiddelde wielrenner heeft geen flauw benul wat sportief gedrag is.quote:
Kut ik kan het toch niet latenquote:Op maandag 15 november 2010 09:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Toch even reageren?![]()
Nou ja, het zullen niet alle renners die aso zijn, maar wel vele.
Zijn ze zo geconcentreerd en fanatiek dat ze niks meer kunnen hebben?
Is toch geen lol meer aan?
Uiteraard, maar die 10% weet altijd het bloed onder je nagels vandaan te krijgen. Ik zeg niet dat de VW Golf bestuurder gelijk had, maar medelijden met de zielepoot op z'n fietsje heb ik ook niet.quote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef pisnicht het volgende:
Nogmaals, volgens mij heeft het eerder met regio te maken. Ik ontken niet dat er eikels bij zitten maar van alle wielrenners die ik ken valt hooguit 10% onder de categorie klootzak (op de weg).
Heel leuk allemaal maar je mag gewoon niet racen over de weg.. klaar.quote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kut ik kan het toch niet laten![]()
Het lijkt soms aso, dat ben ik met je eens. Maar als je keihard aan het rijden bent heb je ook adrialine in je zitten. Dan kun je je wel eens zwaar ergeren aan de manier van rijden van fietsers of andere medeweggebruikers. Zeker als je al voor de 40tigste keer vol in de ankers moet omdat iemand anders gewoon niet oplet of geen donder van de verkeersregels snapt. Of gewoon het hele fietspad nodig heeft voor zichzelf.
Het praat niet goed dat sommige renners er een potje van maken, maar heeeel vaak ligt het ook gewoon aan het niet opletten van de rest.
En voor het wel of niet bellen tijdens een inhaalactie:
Bel je wel dan is het: "Jajajaaaaa rustig maar hoor"
Bel je niet dan is het: " Heeee had je niet kunnen bellen" of " Hoeee ik schrik me dood"
Mijn advies: Gewoon niet bellen en met 35-40km/u inhalen. Dan is het inhaal moment maar een paar milliseconden, en heb je ook geen last van een slinger naar links van de langzamere rijder.
Voor de rest zijn het hier allemaal jankerts die er niet tegen kunnen ingehaald te worden, of luie varkens die alleen maar op hun reet zitten in de auto.
Net zoiets als dat álle kinderen etterbakken zijn, dat alle bejaarden irritant zijn en dat alle buitenlanders... oh, wacht.quote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef pisnicht het volgende:
Nogmaals, volgens mij heeft het eerder met regio te maken. Ik ontken niet dat er eikels bij zitten maar van alle wielrenners die ik ken valt hooguit 10% onder de categorie klootzak (op de weg).
Toepassing van het super-snelrecht.quote:Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
Maar wel fijn om te weten dat het zelfrecht weer toegepast mag worden volgens velen hier. Ik neem aan dat remmetje aantikken bij bumperklevers ook weer mag dan?
Dan doen ze dat goed, dat een klein groepje het voor een hele kudde kan verpesten. Then again, dat is vandaag de dag ook helemaal niet meer zo vreemd.quote:Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef pisnicht het volgende:
Het is een klein groepje die het voor de rest verpest
Dank je voor de uitleg. Nu snap ik die Golf-rijder een stuk beter!quote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maar als je keihard aan het rijden bent heb je ook adrialine in je zitten. Dan kun je je wel eens zwaar ergeren aan de manier van rijden van fietsers of andere medeweggebruikers. Zeker als je al voor de 40tigste keer vol in de ankers moet omdat iemand anders gewoon niet oplet of geen donder van de verkeersregels snapt.
Dan kun je altijd zeggen dat er een konijn/haas/fazant de weg op schoot. Dus dat remmetje is danig grappig, en handig als je al schade achter hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
Maar wel fijn om te weten dat het zelfrecht weer toegepast mag worden volgens velen hier. Ik neem aan dat remmetje aantikken bij bumperklevers ook weer mag dan?
Mijn advies; ff vaart minderen als ze je niet horen en er langzaam voorbij gaan en ff "bedankt he" roepen. Juist door er met 40 langs te knallen schrikt men zich dood.quote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mijn advies: Gewoon niet bellen en met 35-40km/u inhalen. Dan is het inhaal moment maar een paar milliseconden, en heb je ook geen last van een slinger naar links van de langzamere rijder.
Whehe...quote:
Hoe kan je opletten zonder achteruitkijk spiegels, jullie zijn nagenoeg geruisloos, hoe kan je zo'n groep aan horen komen?quote:Het lijkt soms aso, dat ben ik met je eens. Maar als je keihard aan het rijden bent heb je ook adrialine in je zitten. Dan kun je je wel eens zwaar ergeren aan de manier van rijden van fietsers of andere medeweggebruikers. Zeker als je al voor de 40tigste keer vol in de ankers moet omdat iemand anders gewoon niet oplet of geen donder van de verkeersregels snapt. Of gewoon het hele fietspad nodig heeft voor zichzelf.
Het praat niet goed dat sommige renners er een potje van maken, maar heeeel vaak ligt het ook gewoon aan het niet opletten van de rest.
Ik snap het ook wel, maar ja, als je op een weg waar maar 30 kilometers gereden mag worden en dan ook eens een grove mond naar de kinderen toe omdat ze niet opletten...?quote:En voor het wel of niet bellen tijdens een inhaalactie:
Bel je niet dan is het: " Heeee had je niet kunnen bellen" of " Hoeee ik schrik me dood"
Voor de rest zijn het hier allemaal jankerts die er niet tegen kunnen ingehaald te worden, of luie varkens die alleen maar op hun reet zitten in de auto.
Zelf rechter gaan spelen is nooit goed, dus ook de actie van de golfrijder niet. Maar ik kan me de frustratie eigenlijk wel voorstellen...quote:Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
Je frustreren in het verkeer is zo dom en zo onnodig. Dit zijn van die types die met genoeg verkeerde prikkels een keer iemand doodschoppen of door een deur van een discotheek heenschieten.quote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zelf rechter gaan spelen is nooit goed, dus ook de actie van de golfrijder niet. Maar ik kan me de frustratie eigenlijk wel voorstellen...
Je neemt hier een grote stap door aan te nemen dat het uitoefenen van een hobby per definitie op de openbare weg plaats moet vinden.quote:Op maandag 15 november 2010 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kut ik kan het toch niet laten![]()
Het lijkt soms aso, dat ben ik met je eens. Maar als je keihard aan het rijden bent heb je ook adrialine in je zitten. Dan kun je je wel eens zwaar ergeren aan de manier van rijden van fietsers of andere medeweggebruikers. Zeker als je al voor de 40tigste keer vol in de ankers moet omdat iemand anders gewoon niet oplet of geen donder van de verkeersregels snapt. Of gewoon het hele fietspad nodig heeft voor zichzelf.
En voor het wel of niet bellen tijdens een inhaalactie:
Ook mee eens. Maar een stuk gaan spookrijden en iemand van achteren 'aantikken' (nu gelukkig alleen met een gebroken arm tot gevolg!) is echt drie bruggen te ver.quote:Op maandag 15 november 2010 09:33 schreef fruityloop het volgende:
Gelukkig geldt het illustere artikel 5 voor alle verkeersdeelnemers, en als je het mij vraagt, is er een groep wielrenners die ze daarmee wel eens om de oren mogen slaan.
Mwoah... In de zomer is Zuid Limburg een wielerparadijs, heel fijn en prima, maar op de weg ben je niet alleen. Gewoon rekening houden met elkaar en dat zou dus wederzijds moeten zijn, maar op de een of andere manier lukt dat niet.quote:Op maandag 15 november 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je frustreren in het verkeer is zo dom en zo onnodig. Dit zijn van die types die met genoeg verkeerde prikkels een keer iemand doodschoppen of door een deur van een discotheek heenschieten.
Nee want ik ben geen wielrennerquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Kun jij me uitleggen waarom wielrenners denken dat het fietspad niet voor hen is?
Okquote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee want ik ben geen wielrenner.
Ga lekker op de A2 fietsen danquote:Op maandag 15 november 2010 09:46 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat als je met 40+ rijdt, je ieder gat voelt in de weg. Dan heb je gewoon een goed stuk asfalt nodig.
Even los van het feit dat elke fietser zich natuurlijk wel netjes dient te gedragen, zou je mij het artikel in de verkeerswet kunnen aanwijzen waarin staat wat de maximum snelheid voor fietsers is?quote:Op maandag 15 november 2010 09:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal maar je mag gewoon niet racen over de weg.. klaar.
Definieer "knoerhard"...ik rij over het algemeen met een gemiddelde van zo'n 32-34 km/h (geen racefiets), valt dat daar ook onder?quote:Ga maar naar een (race) circuit als je zo graag knoerhard wil fietsen en geen zorgen wil maken over die andere "vervelende" weggebruikers.
Welke amateurwielrenner rijdt er lange tijd 40+ dan? Die te dikke huisvaders mogen blij zijn als ze het plaatselijke viaduct zonder hijgen op kunnen komen.quote:Op maandag 15 november 2010 09:46 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat als je met 40+ rijdt, je ieder gat voelt in de weg. Dan heb je gewoon een goed stuk asfalt nodig.
Dan moet je op een parcours gaan rijden... Je bent een fietser en fietsers horen nu eenmaal op het fietspad.quote:Op maandag 15 november 2010 09:46 schreef Jahr00n het volgende:
Klinkt mij als precies de reden waarom motorrijders een circuit opzoeken, skeelers een skeelerbaan gebruiken, en ik tennis op een tennisbaan in plaats van de klinkers op de parkeerplaats hier om de hoek. Nogmaals, waarom moeten wielrenners blijkbaar als enigen hun hobby uitoefenen op de openbare weg, terwijl het overduidelijk is dat ze voor gevaar zorgen, en daarnaast ook gewoon voor overlast en irritatie bij de andere weggebruikers?quote:Op maandag 15 november 2010 09:46 schreef Jahr00n het volgende:
Nee, je zou met je fiets moeten proberen de auto in kwestie te scheppen.quote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef Jahr00n het volgende:
Dit snelrecht bevalt mij ook wel. Ik ga vanaf nu gewoon spiegeltjes eraf trappen van verkeerd geparkeerde autos.
Omdat wielrenners egoistische, asociale teringlijers zijn die menen verheven te zijn boven de rest van Nederland. Alleen daarom zouden we ze preventief moeten aantikken, misschien leren ze het dan wel af.quote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Klinkt mij als precies de reden waarom motorrijders een circuit opzoeken, skeelers een skeelerbaan gebruiken, en ik tennis op een tennisbaan in plaats van de klinkers op de parkeerplaats hier om de hoek. Nogmaals, waarom moeten wielrenners blijkbaar als enigen hun hobby uitoefenen op de openbare weg, terwijl het overduidelijk is dat ze voor gevaar zorgen, en daarnaast ook gewoon voor overlast en irritatie bij de andere weggebruikers?
Nop, dat komt omdat ze daar nu ook al regelmatig hun aso-praktijken uitvoeren.quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik denk dat niemand zou willen dat wielrenners met 40km/u over het fietspad zouden gaan.
Even gefixed voor je.quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik denk dat niemand zou willen dat wielrenners met 40km/u over het fietspad zouden gaan. deelnemen aan het verkeer.
Paardrijden mag helemaal niet op het fietspad en ook niet op de weg. Ga maar lekker in het bos lopen op de uitgestippelde parcours.quote:Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop, dat komt omdat ze daar nu ook al regelmatig hun aso-praktijken uitvoeren.
Met mn paard wijk ik in elk geval niet meer voor ze uit. Ze zoeken zelf maar uit hoe ze op hun homofiets mij en mn paard - samen ~ 750 kilo - gaan ontwijken.
Nee, jouw paard is lekker hetero.quote:Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met mn paard wijk ik in elk geval niet meer voor ze uit. Ze zoeken zelf maar uit hoe ze op hun homofiets mij en mn paard - samen ~ 750 kilo - gaan ontwijken.
Gewoon een maximumsnelheid invoeren, klaar.quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik denk dat niemand zou willen dat wielrenners met 40km/u over het fietspad zouden gaan.
Precies. Nu nog hetzelfde doorvoeren voor wielrenners die op een baan moeten en we zijn van alle problemen verlost.quote:Op maandag 15 november 2010 09:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Paardrijden mag helemaal niet op het fietspad en ook niet op de weg. Ga maar lekker in het bos lopen op de uitgestippelde parcours.
Paardrijden moet zelfs op de weg, indien er een weg isquote:Op maandag 15 november 2010 09:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Paardrijden mag helemaal niet op het fietspad en ook niet op de weg. Ga maar lekker in het bos lopen op de uitgestippelde parcours.
Same here, en als we hard willen rijden gaan we wel naar n rustige weg of wedstrijd.quote:Op maandag 15 november 2010 09:11 schreef pisnicht het volgende:
Waarom hoor je dit soort verhalen voornamelijk in het westen... Ik wielren ook maar als er bij ons in de groep een eikel tussen zit die zich achterlijk gedraagt, wordt hij erop aangesproken en als het aan blijft houden kan hij alleen zijn rondje doen.
Dit dus. Gelukkig hebben we, door het weer, de komende maanden een heel stuk minder last van wielertuig op de openbare weg.quote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Klinkt mij als precies de reden waarom motorrijders een circuit opzoeken, skeelers een skeelerbaan gebruiken, en ik tennis op een tennisbaan in plaats van de klinkers op de parkeerplaats hier om de hoek. Nogmaals, waarom moeten wielrenners blijkbaar als enigen hun hobby uitoefenen op de openbare weg, terwijl het overduidelijk is dat ze voor gevaar zorgen, en daarnaast ook gewoon voor overlast en irritatie bij de andere weggebruikers?
ik zie ze lever niet op de gewone weg waar gemotoriseerd verkeer zit.quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
Van een paard blijf je zelfs last hebben, die schijten altijd het hele fietspad onder.quote:Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een kerel die paard rijdt scheldt iemand op de fiets uit voor homo!?!quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef DeLuna het volgende:
Van een paard blijf je zelfs last hebben, die schijten altijd het hele fietspad onder.
Ja, want een zak onder hun reet, daar hebben ze last vanquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van een paard blijf je zelfs last hebben, die schijten altijd het hele fietspad onder.
Je rijdt paard en noemt wielrenners homoquote:Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met mn paard wijk ik in elk geval niet meer voor ze uit. Ze
zoeken zelf maar uit hoe ze op hun homofiets mij en mn paard - samen ~ 750 kilo - gaan ontwijken.
Ja echt waar. Je gelooft het niet.quote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een kerel die paard rijdt scheldt iemand op de fiets uit voor homo!?!
Nu heb ik echt alles gezien!
En autos die fietsers geen voorrang gevben mogen fietsers zomaar gaan beschieten. Ik wil een wapen hebben om dat te doen.quote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef Jahr00n het volgende:
Dit snelrecht bevalt mij ook wel. Ik ga vanaf nu gewoon spiegeltjes eraf trappen van verkeerd geparkeerde autos.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een kerel die paard rijdt scheldt iemand op de fiets uit voor homo!?!
Nu heb ik echt alles gezien!
Ah dus je wilt ook alle boerenkarren en gehandicapten autotjes van zulke wegen halen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef jabidabido het volgende:
want je snapt natuurlijk wel dat een of andere kutwielrenner die zich met 30 a 35 over een 50 of 80 km weg verplaatst het verkeer ophoudt en voor hele gevaarlijke situaties zorgt...
Met als verschil dat boerenkarren en gehandicapten auto's op die weg mogen rijden en niet op het fietspad. En laat een fietser nou net wel op het fietspad moeten rijden, daar is het immers 'fiets'pad voor...quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah dus je wilt ook alle boerenkarren en gehandicapten autotjes van zulke wegen halen.![]()
Die wegen zijn vaak gewoon toegankelijk voor alle verkeer en ja dan moeten autos maar eens rekening houden met langzamer verkeer. Kun je dat niet ben je je rijbewijs niet waardig.
euh, daarvoor zijn regels.quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah dus je wilt ook alle boerenkarren en gehandicapten autotjes van zulke wegen halen.![]()
Die wegen zijn vaak gewoon toegankelijk voor alle verkeer en ja dan moeten autos maar eens rekening houden met langzamer verkeer. Kun je dat niet ben je je rijbewijs niet waardig.
En tegewoordig zijn bij alle 50 en 80 kilmoeter wegen in des nederlands al fietspaden aangelegd?quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Met als verschil dat boerenkarren en gehandicapten auto's op die weg mogen rijden en niet op het fietspad. En laat een fietser nou net wel op het fietspad moeten rijden, daar is het immers 'fiets'pad voor...
Dan mag je de lezers hier dat wetsartikel tonen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef jabidabido het volgende:
het staat duidelijk in de wet dat wielrenners NIET op de weg mogen komen!
Nou sorry he... maar als er geen fietspad aangelegd is, dan is er een fietsstrook. Ook die schijnen niet voor wielrenners gemaakt te zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En tegewoordig zijn bij alle 50 en 80 kilmoeter wegen in des nederlands al fietspaden aangelegd?
Ik ken er genoeg die er geen hebben in ieder geval.
pak maar je theorieboekje erbij....quote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan mag je de lezers hier dat wetsartikel tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |