quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef donald_dick het volgende:
Alsof een arts perse rijkt moet zijn, misschien doen ze het om het arts zijn, niet om geld te verdienen. het schijnt te kunne, maar naar nederlandse maatstaven kan een arts geen beroepscode hebben! Petur de VVD stemmert
wie zijn die twee volgaapjes?quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Durft Peter opeens niet meer alleen? Dat zijn maatjes nu steeds meegaan.
Peter wil het maar niet gelovenquote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef teamlead het volgende:
jezus man.. moet je nu echt die arts een kwartier laten lullen om uit te leggen dat het een ontwikkelingsland is en dat ze zo corrupt als de pest zijn?
zo, als het de gehele dag 25 graden is...quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kun je onder een huis wonen
Het is daar toch altijd mooi weer.quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kun je onder een huis wonen
deze nog niet..quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alle topics staan er wel in, alleen de nummers kloppen niet.
Nou, dat dacht ik dus ook. Anders zit je er maanden later nog (wijst naar Joran, die ook nog nergens voor is veroordeeld, en er toch al ff zit..)quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
schuldig of niet: als je in zo'n land verdacht wordt van moord maak je toch dat je weg komt als je de kans krijgt?
elk land toch?quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
schuldig of niet: als je in zo'n land verdacht wordt van moord maak je toch dat je weg komt als je de kans krijgt?
het is echt een schande!quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef Injetta het volgende:
Schandalig hoor dat dat land niet voldoet aan de Nederlandse standaarden..... Dat land moet onmiddellijk aangeklaagd.
peter gaat een benefietavond opzetten!quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef Injetta het volgende:
Schandalig hoor dat dat land niet voldoet aan de Nederlandse standaarden..... Dat land moet onmiddellijk aangeklaagd.
mwah.. er zijn landen waar ik voldoende vertrouwen in de rechtspraak zou hebben om het proces af te wachten en er zijn landen waarbij dat vertrouwen "iets" minder groot is...quote:
nee, rob natuurlijk met ze zwabjesquote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is echt een schande!
we sturen Albertop erop af!
nou... euh.... dat het land corrupt is....quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Injetta het volgende:
Wat hij verder zal ontdekken???? Wat heeft hij tot nu toe ontdekt dan?
en spiet tjeksquote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, rob natuurlijk met ze zwabjes
En arm, en onhygienischquote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... euh.... dat het land corrupt is....
geloof ik
en laat nederlandse zaken liggen, dat is beneden het nederlands peilquote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Ja, wat is het nou? Hij overschreed zijn reisbudget, foei.
Natuurlijk heb ik geen twitter.quote:
and on that bomshell, im going to sleep. Good night!quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef Toeps het volgende:
"Crimereporter, true crime bookwriter, International Emmy-Award winner and host of the tv-programm ' Peter R. de Vries, crimereporter'"
Ik ook niet, ik weet niet eens hoe het werktquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen twitter.
quote:Hè wat jammer dat Heerenveen punten verspeelt tegen één van de hekkensluiters! Gelukkig staat FC Bayern Munchen wel voor...
he, die is pas 6 keer geweest ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef roos85 het volgende:
Reportage
Documentaire
Methamphetamine maakt meer kapot dan je lief is. Het is de goedkoopste en gevaarlijkste drug die er op dit moment bestaat. Deze drug ruïneert wereldwijd de levens van miljoenen mensen. Vooral omdat het zo goedkoop is, neemt het aantal gebruikers schrikbarend snel toe. Een schokkend portret van een aantal gebruikers die door deze levensgevaarlijke drug zijn veranderd in een menselijk wrak.
ik ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen twitter.
okequote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
he, die is pas 6 keer geweest ofzo
Nee, je koppelt Twitter aan Hyves en Facebook, zodat je die niet meer hoeft up te daten.quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ik heb wel Twitter maar geen tijd omdat Fok al zoveel tijd kost..... Hoe doen al die mensen dat? Werken, hyves, facebook, linkedin, twitteren.....
Wanneer leef je dan??
makkie. Je koppelt twitter aan hyves, facebook en linkedin. 1x updaten en je bent klaarquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ik heb wel Twitter maar geen tijd omdat Fok al zoveel tijd kost..... Hoe doen al die mensen dat? Werken, hyves, facebook, linkedin, twitteren.....
Wanneer leef je dan??
kan dat tegenwoordig ook alquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, je koppelt Twitter aan Hyves en Facebook, zodat je die niet meer hoeft up te daten.
Ik word al moe als ik eraan denk, Fok! is wel genoeg.quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, je koppelt Twitter aan Hyves en Facebook, zodat je die niet meer hoeft up te daten.
2 accounts. op 1 account bijna 16K tweetsquote:
Nou ik ben niet toe aan al dat gekoppel.....quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
alleen koppelen aan linkedin is wel rete irritantquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
2 accounts. op 1 account bijna 16K tweetsIk moet een leven zien te krijgen
Dat heb ik dan weer wel, maar daar doe ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen koppelen aan linkedin is wel rete irritant
truste, hopelijk kan je toch een beetje slapenquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Injetta het volgende:
Ik ga slapen.....
En de spanning van me af zetten dat ik nu tot volgende week moet wachten voor het vervolg van die bloedstollende verhaal........
trustequote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, volgende week weer lekker ergeren
welterustenquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, volgende week weer lekker ergeren
Die van Alberto is leukerquote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die twitter van hem is niet echt heel erg spannend zeg.
Wat een bazenreactie van Alberto vind hem meteen een stuk aardiger.quote:[ afbeelding ]
Alberto Stegeman is jarig geweest! En als zijn officiële fanclub hebben wij hem een kaartje gestuurd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[url=http://s07.flagcounter.com/more/kp4n][img=300]http://s07.flagcounter.co(...)geviews=1/viewers=0/[/img
het vervelende aan BN-ers op twitter is dat ze nooit in gesprek gaan met followers. Er zijn een paar uitzonderingen, maar het overgrote deel ziet twitter vooral als reclamebordquote:
Dit is een taak voor Alberto Stegeman om uit te zoekenquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef roos85 het volgende:
geen diploma krijgen, nou dan zou ik ook pissed worden
pssst.. die van Alberto is nepquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
het vervelende aan BN-ers op twitter is dat ze nooit in gesprek gaan met followers. Er zijn een paar uitzonderingen, maar het overgrote deel ziet twitter vooral als reclamebord
echt welquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is een taak voor Alberto Stegeman om uit te zoeken
oh, die follow ik niet eensquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef teamlead het volgende:
"overal waar je in zuid limburg komt, liggen plassen"
euh.. nee: in het heuvelland enzo niet.. als dáár plassen liggen, is heel holland al 3x verzopen
dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef teamlead het volgende:
ah, zielige studentes? Heeft Alberto zich daar niet eens mee bezig gehouden?
euh............. niksquote:Op zondag 14 november 2010 23:18 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gemist, wat is er gebeurd?
als je graag naar mensen kijkt die in recordtijd hun leven verneuken: yupquote:Op zondag 14 november 2010 23:32 schreef TheKC het volgende:
Is Reportage de moeite waard om de TV weer aan te doen?
Ik vind van welquote:Op zondag 14 november 2010 23:32 schreef TheKC het volgende:
Is Reportage de moeite waard om de TV weer aan te doen?
How to destroy your body.quote:
maar dan ook meteen grondig.... damn...quote:
yup... dus moeten ze harder werken, dus moeten ze weer meer meth etc etcquote:Op zondag 14 november 2010 23:56 schreef Maraca het volgende:
Dus... het extra geld gaat op aan meth?
spacecake?quote:
Welterustenquote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef teamlead het volgende:
pff.. ik ga plat.. ben kapot en erg oppeppend is dit allemaal niet
En geen seconde slechter om geslapen.quote:Op maandag 15 november 2010 00:41 schreef Doler12 het volgende:
Haha iedereen die vieze reportage gekeken?
PARDON PARDON DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 15 november 2010 11:22 schreef tralalala het volgende:
Ik zie net dat Carlo en Irene, Flodder na gaan doen.![]()
Blijf er met je poten vanaf!![]()
Irene word dus Kees en Carlo word Sjonnie?quote:Op maandag 15 november 2010 11:22 schreef tralalala het volgende:
Ik zie net dat Carlo en Irene, Flodder na gaan doen.![]()
Blijf er met je poten vanaf!![]()
dit gaat tenenkrommend slecht wordenquote:Op maandag 15 november 2010 11:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Irene word dus Kees en Carlo word Sjonnie?
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef Maraca het volgende:
Ik heb een camera in mijn handen en ik voel me al precies de nieuwe Alberto Stegeman
Iddquote:Op maandag 15 november 2010 12:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik wou je net quoten, volgens mij ben je een maandje te vroeg
Mijn les filmenquote:
terug naar huis!quote:Op maandag 15 november 2010 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom aan op school, blijkt dat er een docent niet is. Lekker 3 uur wachten
Neuh, dan zit ik een uurtje thuis en kan ik gelijk weer terug voor m'n volgende college. Dan blijf ik liever op school zitten. Er is een computer, er zijn studiegenoten, er is Medal of Honor Multiplayer....quote:
oke, leuk hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn les filmenmaar heb gelijk 2 bandjes gehaald omdat ik hem ook prive wil gebruiken. Beetje de omgeving filmen voor als ik straks ga verhuizen
lekker handigquote:Op maandag 15 november 2010 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom aan op school, blijkt dat er een docent niet is. Lekker 3 uur wachten
Nja, de halve klas zat er al, dus ze hadden inderdaad wel een beetje sneller mogen zijn met doorgevenquote:
dat was wel zo netjes geweest jaquote:Op maandag 15 november 2010 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nja, de halve klas zat er al, dus ze hadden inderdaad wel een beetje sneller mogen zijn met doorgeven
quote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
Ik krijg hier allemaal boze blikken, terwijl ik niet eens aan het opnemen ben
Ja is logisch toch.quote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
jaja, dat zegt alberto ookquote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
net begonnen?quote:Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef roos85 het volgende:
wie zit er ook "jouw vrouw mijn vrouw" te kijken?
rednecks vs. ecofagsquote:Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef roos85 het volgende:
wie zit er ook "jouw vrouw mijn vrouw" te kijken?
jawel, zat alleen net te etenquote:Op maandag 15 november 2010 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou dan kijk je zelf niet mee
zit jezelf nog wel te kijken?quote:Op maandag 15 november 2010 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou dan kijk je zelf niet mee
Ik zat op mijn hogeschool te klooien met de cameraquote:Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
moet je nog in de klas filmen?
zo ja, tip: spreek met ze af dat ze 1 minuut gekke bekken mogen trekken in de camera en daarna niet meer
zeg dat het voor de tv isquote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
Sinds wanneer werk je voor Alberto?quote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
Mooiquote:Op maandag 15 november 2010 15:16 schreef roos85 het volgende:
zo weer een jaar van de tandarts af
geen gaatjes
op de uitzending va Peter R. de Vries..quote:
slimme tandarts heb je, die casht mooi dat je 2x per jaar komt.quote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet trouwens om het half jaarMaar ja, ben nu 21, nog nooit van m'n leven iets gehad. Ben er ook altijd een halve minuut binnen ofzo
ik moet donderdag, heb mijn eerste kleine gaatjequote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet trouwens om het half jaarMaar ja, ben nu 21, nog nooit van m'n leven iets gehad. Ben er ook altijd een halve minuut binnen ofzo
oh dat komt goed!quote:Op maandag 15 november 2010 16:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
ik moet donderdag, heb mijn eerste kleine gaatje
[ afbeelding ]
Even gaatje weghalen
ik ben hartstikke gevoelig en zenuwachtig voor dat soort dingen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh dat komt goed!
dat kan wel zonder verdoving
boren zonder verdoving valt opzich wel mee, die verdovingspuit doet onder hand meer pijn.quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
ik ben hartstikke gevoelig en zenuwachtig voor dat soort dingen.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:57 schreef TheKC het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je voor Alberto?
Ik heb dat ooit eens geprobeerd zonder verdoving, ik vloog zowat tegen het plafond.quote:Op maandag 15 november 2010 16:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
boren zonder verdoving valt opzich wel mee, die verdovingspuit doet onder hand meer pijn.
je kan altijd proberen zonder verdoving, als het tegenvalt kunnen ze vast nog verdoven
WTF??quote:Op maandag 15 november 2010 16:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
boren zonder verdoving valt opzich wel mee, die verdovingspuit doet onder hand meer pijn.
je kan altijd proberen zonder verdoving, als het tegenvalt kunnen ze vast nog verdoven
die koude lucht die ze op een zenuw spuiten is kei irritantquote:Op maandag 15 november 2010 17:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit eens geprobeerd zonder verdoving, ik vloog zowat tegen het plafond.
Dan heb je een klein gaatje.. ben ook wel eens geboord bij een zeer klein gaatje en dat viel wel mee. Totdat de zenuw geraakt werd en ik toch maar verdoving wilde.quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
vond het die ene keer best meevallen hoor
was ook bij een klein gaatjequote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan heb je een klein gaatje.. ben ook wel eens geboord bij een zeer klein gaatje en dat viel wel mee. Totdat de zenuw geraakt werd en ik toch maar verdoving wilde.
Dat raken van de zenuw is echt het kutste gevoel ooit!!! omfg zo erg![]()
irritant? Echt afschuwelijk pijnlijk kan ik me herinneren, kan me niks vreselijkers voorstellenquote:Op maandag 15 november 2010 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
was ook bij een klein gaatje
ja als ze de zenuw raken of die lucht erop spuiten is vet irritant gevoel.
mannen zijn gewoon mietjesquote:Op maandag 15 november 2010 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
irritant? Echt afschuwelijk pijnlijk kan ik me herinneren, kan me niks vreselijkers voorstellenKennelijk ben ik er gevoelig voor... of ik stel me aan...
dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 15 november 2010 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus alle mannen zijn homo's
zelf gemaakt?quote:Op maandag 15 november 2010 17:21 schreef roos85 het volgende:
Wat vind je eigenlijk van mij nieuwe UI klaasje?
veelquote:Op maandag 15 november 2010 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je zegt 'mannen', hoeveel zijn dat er dan
quote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ok veel vrouwen zijn hoeren
mietje betekend homoquote:Op maandag 15 november 2010 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
een mietje is toch niet gelijk een homo..
dat is jouw interpretatiequote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mietje betekend homo
zomaar dingen zeggenquote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
google nodig om mietje op te zoeken
komt wel goed, schatjequote:Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Lekkere verhalen hoor ik over de tandarts.
de pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zomaar dingen zeggen
autist?quote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik snap dat spreekwoord niet
Ik ken een uitspraak niet, jij een woord nietquote:
ik werk met autisten, die nemen uitdrukkingen/spreekwoorden heel letterlijk en begrijpen het vaak niet.quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken een uitspraak niet, jij een woord niet
Jij werkt met Fok!-ers dus?quote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik werk met autisten, die nemen uitdrukkingen/spreekwoorden heel letterlijk en begrijpen het vaak niet.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Iemand verwijt een ander iets waaraan hij zich zelf ook schuldig maakt.
Ja maar jij stinktquote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik werk met autisten, die nemen uitdrukkingen/spreekwoorden heel letterlijk en begrijpen het vaak niet.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Iemand verwijt een ander iets waaraan hij zich zelf ook schuldig maakt.
Ga je zelf melden groentje, ik zit hier al langer op school dan jijquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mietje betekend homo
Ik vind hem wel een baas, ontucht en uitschelden voor kankerhoer enzoquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
mensen die denken dat ze een baas zijn komen te laat
Ik ben de juf dus jij doet maar wat ik zegquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je zelf melden groentje, ik zit hier al langer op school dan jij
Je denkt dat ik dat ga doenquote:Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben de juf dus jij doet maar wat ik zegAnders mag je je 2 weken lang om 7:00 melden
* Maraca maakt een aantekeningquote:Op maandag 15 november 2010 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dat ga doen?
quote:
Goed puntquote:Op maandag 15 november 2010 18:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
De PVV is toch eigenlijk 1 en al faal?
ik was net eten toen hij kwam!! was het de moeite waard dan kijk ik het direct terug?quote:
goedeavond!quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedenavond, ik ben weer thuis na een dag noeste arbeid op school!
In 1 woord: beschamendquote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik was net eten toen hij kwam!! was het de moeite waard dan kijk ik het direct terug?
En top models singing on icequote:
Oh nee, alsjeblieft nietquote:
Beneluxquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Holland's Next Top Model dances on ice with the stars-factor
Het is nog echt een kindjequote:
Ja, maar haar houding is verschrikkelijk. En dat vind ik persoonlijk zelfs belangrijkerquote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar heeft wel een mooi gezichtje
vind ik wel meevallen, ze is lekker aan het puberen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar haar houding is verschrikkelijk. En dat vind ik persoonlijk zelfs belangrijker
Ook jaquote:Op maandag 15 november 2010 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen, ze is lekker aan het puberen.
de houding van Renee is pas
Marjolein is wel geinigquote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook jaEn Marjolein is qua houding ook 3x niks..
Ze heeft net zoals Alix zo'n lakse houdingquote:
liever laks dan arrogantquote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze heeft net zoals Alix zo'n lakse houding
quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jullie kijken die topmodel?
zekerquote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jullie kijken die topmodel?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Maraca het volgende:
20.000
![]()
Dat dit kan in Nederland, zonder pasje met blauw aan blauw aan
gefeliciteerdquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Maraca het volgende:
20.000
![]()
Goed zoquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Maraca het volgende:
20.000
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Maraca het volgende:
20.000
![]()
Baas boven baasquote:
nou dat valt ook wel weer mee...quote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je post bijna alleen maar hier he
en sherry dan maar, madame?quote:Op maandag 15 november 2010 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Baas boven baas
Bedankt voor de felicitatiesen nee, geen bier
quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en sherry dan maar, madame?
PowNewsquote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Injetta het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat te kijken.. alles komt tegelijk. Ik zap nu maar tussen het Familiediner en Madiwodovrijdag show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |