quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef donald_dick het volgende:
Alsof een arts perse rijkt moet zijn, misschien doen ze het om het arts zijn, niet om geld te verdienen. het schijnt te kunne, maar naar nederlandse maatstaven kan een arts geen beroepscode hebben! Petur de VVD stemmert
wie zijn die twee volgaapjes?quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Durft Peter opeens niet meer alleen? Dat zijn maatjes nu steeds meegaan.
Peter wil het maar niet gelovenquote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef teamlead het volgende:
jezus man.. moet je nu echt die arts een kwartier laten lullen om uit te leggen dat het een ontwikkelingsland is en dat ze zo corrupt als de pest zijn?
zo, als het de gehele dag 25 graden is...quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kun je onder een huis wonen
Het is daar toch altijd mooi weer.quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kun je onder een huis wonen
deze nog niet..quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alle topics staan er wel in, alleen de nummers kloppen niet.
Nou, dat dacht ik dus ook. Anders zit je er maanden later nog (wijst naar Joran, die ook nog nergens voor is veroordeeld, en er toch al ff zit..)quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
schuldig of niet: als je in zo'n land verdacht wordt van moord maak je toch dat je weg komt als je de kans krijgt?
elk land toch?quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef teamlead het volgende:
schuldig of niet: als je in zo'n land verdacht wordt van moord maak je toch dat je weg komt als je de kans krijgt?
het is echt een schande!quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef Injetta het volgende:
Schandalig hoor dat dat land niet voldoet aan de Nederlandse standaarden..... Dat land moet onmiddellijk aangeklaagd.
peter gaat een benefietavond opzetten!quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef Injetta het volgende:
Schandalig hoor dat dat land niet voldoet aan de Nederlandse standaarden..... Dat land moet onmiddellijk aangeklaagd.
mwah.. er zijn landen waar ik voldoende vertrouwen in de rechtspraak zou hebben om het proces af te wachten en er zijn landen waarbij dat vertrouwen "iets" minder groot is...quote:
nee, rob natuurlijk met ze zwabjesquote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is echt een schande!
we sturen Albertop erop af!
nou... euh.... dat het land corrupt is....quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Injetta het volgende:
Wat hij verder zal ontdekken???? Wat heeft hij tot nu toe ontdekt dan?
en spiet tjeksquote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, rob natuurlijk met ze zwabjes
En arm, en onhygienischquote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou... euh.... dat het land corrupt is....
geloof ik
en laat nederlandse zaken liggen, dat is beneden het nederlands peilquote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Ja, wat is het nou? Hij overschreed zijn reisbudget, foei.
Natuurlijk heb ik geen twitter.quote:
and on that bomshell, im going to sleep. Good night!quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef Toeps het volgende:
"Crimereporter, true crime bookwriter, International Emmy-Award winner and host of the tv-programm ' Peter R. de Vries, crimereporter'"
Ik ook niet, ik weet niet eens hoe het werktquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen twitter.
quote:Hè wat jammer dat Heerenveen punten verspeelt tegen één van de hekkensluiters! Gelukkig staat FC Bayern Munchen wel voor...
he, die is pas 6 keer geweest ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef roos85 het volgende:
Reportage
Documentaire
Methamphetamine maakt meer kapot dan je lief is. Het is de goedkoopste en gevaarlijkste drug die er op dit moment bestaat. Deze drug ruïneert wereldwijd de levens van miljoenen mensen. Vooral omdat het zo goedkoop is, neemt het aantal gebruikers schrikbarend snel toe. Een schokkend portret van een aantal gebruikers die door deze levensgevaarlijke drug zijn veranderd in een menselijk wrak.
ik ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen twitter.
okequote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
he, die is pas 6 keer geweest ofzo
Nee, je koppelt Twitter aan Hyves en Facebook, zodat je die niet meer hoeft up te daten.quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ik heb wel Twitter maar geen tijd omdat Fok al zoveel tijd kost..... Hoe doen al die mensen dat? Werken, hyves, facebook, linkedin, twitteren.....
Wanneer leef je dan??
makkie. Je koppelt twitter aan hyves, facebook en linkedin. 1x updaten en je bent klaarquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ik heb wel Twitter maar geen tijd omdat Fok al zoveel tijd kost..... Hoe doen al die mensen dat? Werken, hyves, facebook, linkedin, twitteren.....
Wanneer leef je dan??
kan dat tegenwoordig ook alquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, je koppelt Twitter aan Hyves en Facebook, zodat je die niet meer hoeft up te daten.
Ik word al moe als ik eraan denk, Fok! is wel genoeg.quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, je koppelt Twitter aan Hyves en Facebook, zodat je die niet meer hoeft up te daten.
2 accounts. op 1 account bijna 16K tweetsquote:
Nou ik ben niet toe aan al dat gekoppel.....quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
alleen koppelen aan linkedin is wel rete irritantquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
2 accounts. op 1 account bijna 16K tweetsIk moet een leven zien te krijgen
Dat heb ik dan weer wel, maar daar doe ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen koppelen aan linkedin is wel rete irritant
truste, hopelijk kan je toch een beetje slapenquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Injetta het volgende:
Ik ga slapen.....
En de spanning van me af zetten dat ik nu tot volgende week moet wachten voor het vervolg van die bloedstollende verhaal........
trustequote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, volgende week weer lekker ergeren
welterustenquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, volgende week weer lekker ergeren
Die van Alberto is leukerquote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die twitter van hem is niet echt heel erg spannend zeg.
Wat een bazenreactie van Alberto vind hem meteen een stuk aardiger.quote:[ afbeelding ]
Alberto Stegeman is jarig geweest! En als zijn officiële fanclub hebben wij hem een kaartje gestuurd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[url=http://s07.flagcounter.com/more/kp4n][img=300]http://s07.flagcounter.co(...)geviews=1/viewers=0/[/img
het vervelende aan BN-ers op twitter is dat ze nooit in gesprek gaan met followers. Er zijn een paar uitzonderingen, maar het overgrote deel ziet twitter vooral als reclamebordquote:
Dit is een taak voor Alberto Stegeman om uit te zoekenquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef roos85 het volgende:
geen diploma krijgen, nou dan zou ik ook pissed worden
pssst.. die van Alberto is nepquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
het vervelende aan BN-ers op twitter is dat ze nooit in gesprek gaan met followers. Er zijn een paar uitzonderingen, maar het overgrote deel ziet twitter vooral als reclamebord
echt welquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is een taak voor Alberto Stegeman om uit te zoeken
oh, die follow ik niet eensquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef teamlead het volgende:
"overal waar je in zuid limburg komt, liggen plassen"
euh.. nee: in het heuvelland enzo niet.. als dáár plassen liggen, is heel holland al 3x verzopen
dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef teamlead het volgende:
ah, zielige studentes? Heeft Alberto zich daar niet eens mee bezig gehouden?
euh............. niksquote:Op zondag 14 november 2010 23:18 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gemist, wat is er gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |