Oemabalebalelalala Kiss kissquote:
Net nu er reclame isquote:
Zijn er weer 2 danquote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef tralalala het volgende:
Nu staat het andere topic weer in de stats
Dat dacht ik ook, kan ik Piles weer pmquote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom opende ik niet, omdat ik dacht, dan zijn er weer 2
Doe maarquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, kan ik Piles weer pm
daar maar verder dan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef tralalala het volgende:
Nu staat het andere topic weer in de stats
Hoezoquote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef tralalala het volgende:
De modjes worden boos als we weer in Feedback gaan posten.
Hebben de mods nog wat te doen dusquote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt elke zondag wel 4 keer voor ofzo.
Ok tot straksquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fred en Antoinette? Ik kom zo wel met peter..
Lijkt me welquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
die van mij staat in de stats, die als 117 dan maar?
én vrouwquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Aangesproken worden door Antoinette.
De natte droom van elke man.
Bah vies eeeh!quote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Aangesproken worden door Antoinette.
De natte droom van elke man.
Doen ze expres, aflevering met motormuizen, aflevering met mocro's, aflevering met invorderingen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef Maraca het volgende:
Leuk ... een hele aflevering geen rijbewijzen
Ik heb ook al twee keer een bekeuring gehad op zo een soort weg, voortaan rjid ik daar heel braaf 50.quote:
Precies geen fietsers geen voetgangers gescheiden rijbanen en dan maar 50quote:
En dan heb je zeker ook allemaal bumper klevers achter je die er voorbij willenquote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook al twee keer een bekeuring gehad op zo een soort weg, voortaan rjid ik daar heel braaf 50.
Lijkt mij ook, bij mij zit het gewoon standaard in mijn tas bij mijn autopapieren, mijn tas neem ik toch altijd mee.quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef tralalala het volgende:
Een rijbewijs doe je toch in je portemonnee..
Kentekenbewijs heb ik gewoon in mijn auto liggen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, bij mij zit het gewoon standaard in mijn tas bij mijn autopapieren, mijn tas neem ik toch altijd mee.
Dat intereseert me geen hol.quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb je zeker ook allemaal bumper klevers achter je die er voorbij willen
same herequote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, bij mij zit het gewoon standaard in mijn tas bij mijn autopapieren, mijn tas neem ik toch altijd mee.
Zal wel een motormuis kwijt zijn geraaktquote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef tralalala het volgende:
Die manvrouw zit toch meestal achter het stuur?
quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef tralalala het volgende:
Een rijbewijs doe je toch in je portemonnee..
Dat is wel heel erg dom. Maar om over te zetten moet de eigenaar toch mee? Dus dan nog...quote:Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Deel 3 had meegegeven voor een testritje... De auto nooit meer teruggezien.
lekker slimquote:Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Deel 3 had meegegeven voor een testritje... De auto nooit meer teruggezien.
Nope, hoeft niet.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg dom. Maar om over te zetten moet de eigenaar toch mee? Dus dan nog...
Heel erg dom dus.quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het waren Molukkers dus hij heeft maar geen aangifte gedaan.
Hoi schat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Super is oud.. die weet niet dat het inmiddels pasjes zijn gewordenquote:
ook leuk voor als hij gaat trouwenquote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, dat krijgt hij vaak genoeg te horen op verjaardagen enzo.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi schat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Een Mercedes remt goed hoorquote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Als die vent voor hem remt, zit hij er bovenop.
Vandaar..quote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Super is oud.. die weet niet dat het inmiddels pasjes zijn geworden
Als je een goed reactievermogen hebt makkelijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat red je niet hoor, zo kort erop.
tuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je een goed reactievermogen hebt makkelijk
Daar is het nu wel een beetje de tijd voor 20:55 komt hij meestalquote:
Denk het niet hoor en het regent ook nog, maar nu lijk ik net die zeurpiet op tvquote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je een goed reactievermogen hebt makkelijk
Ik krijg een pasjequote:
Ik heb al 2 pasjes gehad.quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg een pasjeMet een beetje mazzel nog dit jaar
goed je best doen danquote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg een pasjeMet een beetje mazzel nog dit jaar
quote:
zou Andre niet op zijn kissie staan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef tralalala het volgende:
Zie Koos ook helemaal naar beneden kijken
Ja dat is normaal als je naast andre staatquote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef tralalala het volgende:
Zie Koos ook helemaal naar beneden kijken
Niet als je examen hebtquote:
iddquote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Aljeblieft niet weer zoals vorig jaar
Was juist lachen man!quote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Aljeblieft niet weer zoals vorig jaar
Dat was wel weer iets geweest voor wegmisbruikersquote:
Anders denkt hij misschien dat hij beroofd wordt of zoquote:Op zondag 14 november 2010 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
gaan ze helpen, maar wel direct politie roepen.
Dan was het eruit gekniptquote:Op zondag 14 november 2010 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat was wel weer iets geweest voor wegmisbruikers
quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef tralalala het volgende:
Jezus, pauperagent met zijn verwijten
Zelfde als bij het trauma centrum ook op SBS mensen op de eerste hulp voor een klein sneetjequote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee die agenten zijn mietjes gelijk naar het ziekenhuis met ambulance
Dat dit kan in Nederlandquote:
Altijd die negers hé.. moeten altijd weer anders zijnquote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Hij heeft zowaar zijn rijbewijs bij zich.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Altijd die negers hé.. moeten altijd weer anders zijn
Op tijd voor Peter LOL de Vriesquote:
Nu pas?quote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom uit de Kuip, dan mag het
Je hebt de stroom gesaboteerd?quote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Altijd die negers hé.. moeten altijd weer anders zijn
quote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met flits cameraquote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
duur, 160 euro voor een rood licht. heb er vorige week ook eentje gepakt.
Das minderquote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog even eten en daarna op bezoek bij m'n oma (ligt in het ziekenhuis)
niet bij een particulier kopenquote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef TheKC het volgende:
Hoe moet je nou weten dat je een gekloonde auto koopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |