Oemabalebalelalala Kiss kissquote:
Net nu er reclame isquote:
Zijn er weer 2 danquote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef tralalala het volgende:
Nu staat het andere topic weer in de stats
Dat dacht ik ook, kan ik Piles weer pmquote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom opende ik niet, omdat ik dacht, dan zijn er weer 2
Doe maarquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, kan ik Piles weer pm
daar maar verder dan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef tralalala het volgende:
Nu staat het andere topic weer in de stats
Hoezoquote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef tralalala het volgende:
De modjes worden boos als we weer in Feedback gaan posten.
Hebben de mods nog wat te doen dusquote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt elke zondag wel 4 keer voor ofzo.
Ok tot straksquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fred en Antoinette? Ik kom zo wel met peter..
Lijkt me welquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
die van mij staat in de stats, die als 117 dan maar?
én vrouwquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Aangesproken worden door Antoinette.
De natte droom van elke man.
Bah vies eeeh!quote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Aangesproken worden door Antoinette.
De natte droom van elke man.
Doen ze expres, aflevering met motormuizen, aflevering met mocro's, aflevering met invorderingen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef Maraca het volgende:
Leuk ... een hele aflevering geen rijbewijzen
Ik heb ook al twee keer een bekeuring gehad op zo een soort weg, voortaan rjid ik daar heel braaf 50.quote:
Precies geen fietsers geen voetgangers gescheiden rijbanen en dan maar 50quote:
En dan heb je zeker ook allemaal bumper klevers achter je die er voorbij willenquote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook al twee keer een bekeuring gehad op zo een soort weg, voortaan rjid ik daar heel braaf 50.
Lijkt mij ook, bij mij zit het gewoon standaard in mijn tas bij mijn autopapieren, mijn tas neem ik toch altijd mee.quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef tralalala het volgende:
Een rijbewijs doe je toch in je portemonnee..
Kentekenbewijs heb ik gewoon in mijn auto liggen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, bij mij zit het gewoon standaard in mijn tas bij mijn autopapieren, mijn tas neem ik toch altijd mee.
Dat intereseert me geen hol.quote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb je zeker ook allemaal bumper klevers achter je die er voorbij willen
same herequote:Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, bij mij zit het gewoon standaard in mijn tas bij mijn autopapieren, mijn tas neem ik toch altijd mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |