Maar waarom dacht je eigenlijk dat ik een vrouw was dan.. ben nu wel benieuwd!quote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef Esses het volgende:
Veel mensen zullen het je niet nadoen hoorIk squat zelf alleen zo'n 2 jaar al
Naam:Pquote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar waarom dacht je eigenlijk dat ik een vrouw was dan.. ben nu wel benieuwd!
Maar jij word dus niet het volgende maitrasjequote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Esses het volgende:
En een link naar het vorige topic.
Gaan cobra en maitje nog trouwen? Vinden ze elkaar die twee decenia leeftijdsverschil echt waard?
Blijft de soap tussen ER en Lotussss door gaan, zelfs nu zij de broek aan heeft op 't forum?
Krijgt Esses zijn zin, en verovert hij toch Maitje... of verliest hij haar aan Cobra...
Zuipt Iska nog net als een vrouw?
Word deel 60 geopend door een vrouw?
We gaan het zien, in deel 59 (en 60)!
Je vind 't wel is ene orriginele openingspost. Is wat anders dan dat snelle gedoequote:
Truequote:Op zondag 14 november 2010 19:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vind 't wel is ene orriginele openingspost. Is wat anders dan dat snelle gedoe
quote:Op zondag 14 november 2010 19:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar jij word dus niet het volgende maitrasje
Nieuwe OP regels?quote:Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True
Maar ER en ik blijven voorlopig wel samen hoor
Oke, en nu ist klaar!!!! Ik trouw met niemand!!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Esses het volgende:
En een link naar het vorige topic.
Gaan cobra en maitje nog trouwen? Vinden ze elkaar die twee decenia leeftijdsverschil echt waard?
Krijgt Esses zijn zin, en verovert hij toch Maitje... of verliest hij haar aan Cobra...
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Word deel 60 geopend door een vrouw?
En wij danquote:Op zondag 14 november 2010 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, en nu ist klaar!!!! Ik trouw met niemand!!!!!!![]()
Wel erg dat jij Maitje gewoon voor de neus van Cobra probeert weg te kapen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef Esses het volgende:
[..]
En wij danWe hoeven niet te trouwen... :$
Jij hebt niet alle SC's gevolgd he?quote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Iska het volgende:
[..]
Wel erg dat jij Maitje gewoon voor de neus van Cobra probeert weg te kapen hoor
Neej, ik heb er laatste tijd was gemist... Maar je kan het die vent toch niet kwalijk nemen. Zoiets noemt men midlifecrisisquote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij hebt niet alle SC's gevolgd he?Hij kaapte haar voor mijn neus weg!
wtfquote:
Maar zij was echt eerst van mij hoorquote:Op zondag 14 november 2010 19:44 schreef Iska het volgende:
[..]
Neej, ik heb er laatste tijd was gemist... Maar je kan het die vent toch niet kwalijk nemen. Zoiets noemt men midlifecrisis
Iska, ik zeg, dit moeten wij ooit op zo'n DEF meet proberen.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Iska, ik zeg, dit moeten wij ooit op zo'n DEF meet proberen.
Dat is zielig voor de spin!quote:
*MUST*RESIST*CHALLENGE*.......quote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef Vronsky het volgende:
Iska, ik zeg, dit moeten wij ooit op zo'n DEF meet proberen.
haha, jij bent er ook al zo eentje?quote:
Gefrituurde sprinkhaan is idd lekker, en gefrituurde meelworm ook.quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
haha, jij bent er ook al zo eentje?
Heb eens gefrituurde sprinkhaan gegeten omdat iemand mij uitdaagde, was verbazend lekker.
Ik ben een keer op een Star Trek-pak verschenen op een officieel Gala omdat een paar mensen zeiden dat ik te pussy was om te durfenquote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
haha, jij bent er ook al zo eentje?
Heb eens gefrituurde sprinkhaan gegeten omdat iemand mij uitdaagde, was verbazend lekker.
Star Trek! Nerd!quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik ben een keer op een Star Trek-pak verschenen op een officieel Gala omdat een paar mensen zeiden dat ik te pussy was om te durfen
Wel, smaakt naar noten.quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef EllaN het volgende:
Naja lekker wil ik het niet noemen. Je proeft niets.
Wederom.. pics!!quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik ben een keer op een Star Trek-pak verschenen op een officieel Gala omdat een paar mensen zeiden dat ik te pussy was om te durfen
Over nerds gesproken. Ik had die opgehaald bij een kennis van een kennis ergens midden in Den Haag. Heel muf huis, helemaal onder de LotR, WoW en ST spullen... Heb er nog steeds nachtmerries vanquote:
Believe me, you don't want to see thatquote:
Jawel! Anders vraag ik er niet naar..quote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef Iska het volgende:
[..]
Believe me, you don't want to see that
Ik heb al 1 keer sociale zelfmoord ondergaan, en daar wil het graag bij houden...quote:
Zwak excuus hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik heb al 1 keer sociale zelfmoord ondergaan, en daar wil het graag bij houden...
Hoezo nerdyquote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Iska het volgende:
BTW, Vronsky!! Niet meer posten!! Je hebt nu precies 210 posts
Blijf natuurko in hart en nieren hequote:
Omdat ik je daar dan op vertrouwquote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef Iska het volgende:
Sowieso, hoe ga jij zien dat ik het ben??
En dan vind je mijn antwoord zwakquote:
eveningquote:
Dat denk ik ook mevrouw Lotusssquote:Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True
Maar ER en ik blijven voorlopig wel samen hoor
Prive mag ook hoor!!!quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Iska het volgende:
[..]
En dan vind je mijn antwoord zwak.
Neej, serieus.. hij gaat hier niet komen
Maar ff kleine onderwerpswitch: Heeft iemand hier een tattoeage? Ik zit er zelf namelijk sterk over te denken
Goeiemiddag Sine!!quote:
Waarom wil jij zo graag mijn woestgeile adonis torso gehuld in een ST pak zienquote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Prive mag ook hoor!!!
Nee, geen tatoo's op mijn lichaam...
[..]
Goeiemiddag Sine!!
Ik ben gewoon stiekem heel nieuwschierig hoe Iska eruit ziet..quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef Iska het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag mijn woestgeile adonis torso gehuld in een ST pak zien
Kom dr net weer vandaan, heb weer een heerlijke 12 uurs dienst normen&waarden gedraaid en ben nu moequote:waar de Kmar toeziet op waarden en normen
je hebt eerst waarden dan normen. waar kom je vandaan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef Amootje het volgende:
[..]
Kom dr net weer vandaan, heb weer een heerlijke 12 uurs dienst normen&waarden gedraaid en ben nu moe
goeienaaf...
Maar als je het zo stelt wordt het meer iets van voor wat hoort wat..quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stiekem heel nieuwschierig hoe Iska eruit ziet..
En laten we eerlijk zijn, stel nou dat je een heel goddelijk lichaam heeft...? Heeft het oog ook nog wat i.p.v. al deze letters hier op het forum
jostipiet in bikini!quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar als je het zo stelt wordt het meer iets van voor wat hoort wat..
quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar als je het zo stelt wordt het meer iets van voor wat hoort wat..
Ik heb sowieso mijn jostipiet kop laten zien, kreeg je gratis en voor niets. En als jij in je star wars pakkie showt... zie ik ook alleen maar een starwars hoofd en niet de ektequote:
starwars en startrek is een groot verschilquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sowieso mijn jostipiet kop laten zien, kreeg je gratis en voor niets. En als jij in je star wars pakkie showt... zie ik ook alleen maar een starwars hoofd en niet de ekte
Dan heb ik wat gemistquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Maitje het volgende:
Ik heb sowieso mijn jostipiet kop laten zien, kreeg je gratis en voor niets. En als jij in je star wars pakkie showt... zie ik ook alleen maar een starwars hoofd en niet de ekte
Wat voor een attoege wil je laten maken?quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Iska het volgende:
Maar ff kleine onderwerpswitch: Heeft iemand hier een tattoeage? Ik zit er zelf namelijk sterk over te denken
Pfffquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Iska het volgende:
Neej, ben bezig voor TU
Maar ik wil dit laten zetten (Aikido-kanji):
[ afbeelding ]
?quote:
Dan stuur je maar een ekte foto van jezelf..quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Iska het volgende:
Het origineel ga ik echt niet posten hoor, da's ECHT sociale zelfmoord (als ik hem al kan vinden btw, nooit dvd besteld)
En? Gehaald?quote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Esses het volgende:
komt je trein op het verkeerde spoor binnen... rennen!
A sec, ff de minst lelijke zoekenquote:
net;)quote:
PM'tje dan maar?quote:
Donequote:
Viel het mee :pquote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Oke, en nu ben ik jan smit kijken!!
quote:Op zondag 14 november 2010 21:42 schreef m.k het volgende:
dat is net zoiets als apart zeggen over een kunstwerk, dat doe je gewoon niet maitje
maarja maitje is ook wel een beetje apartquote:
Op het DEF forum is 'schattig' van iets andere betekenis dan daarbuiten denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef Maitje het volgende:
Nou ja! Mag toch zeggen dat die er schattig uitziet. Wat moet ik dan zeggen?
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef Iska het volgende:
[..]
Op het DEF forum is 'schattig' van iets andere betekenis dan daarbuiten denk ik
neej!!! Nu ben je over 210 heenquote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zo, ik ga nog even m'n Grieks oefenen en dan duik ik m'n nest in.
Keejquote:
Jezus... schattig over een jongen zeggen...quote:
Ja, het gaat goed vandaag.. Volgens mij denkt DEF nu dat ik een schattig meisje benquote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus... schattig over een jongen zeggen...
Helaas wel ja!!quote:
Heh, hoeveel mag je er gooien?quote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Pumatje het volgende:
aankomende week handgranaat gooien
zin an....
weer eens wat anders.
Heh, ik zal je niet "benijden". Daar waar het tijdperk van "ok jongens, alle zakken vullen met handgranaten" mogelijk was zal voor jou wel niet gaan gelden.quote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef Pumatje het volgende:
dat was vooral in Duitsland altijd zo ja ...
hoop ook dat we met overschotten mogen werken
maar aangezien we een onervaren luit hebben, zal het allemaal wel volgens 't boekje gaan.
Waar opzich niets mis mee is, maar de hele eenheid moet weer zo'n rolmodel periode tegemoet gaan
Kijk het ff aan. Doorstroom mogelijkheden? Zijn die er voor jou?quote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef Pumatje het volgende:
Tussendoor, ben bezig met eigen plannen, voor na de dienst.
Begin nu toch te twijfelen, het gaat lastiger worden defensie in te komen..
zelfde situatie toen ik nog een jaar of 18 was.. was het ook erg lastig....
het is echt afhankelijk van de Bezuinigingen, en plannen...
zit kans in dat ik volgend jaar naar de West ga, en als Afghanistan doorgaat.. 2012 zeker afghanistan. Onze eenheid is in 2012 operationeel gereed..
Ohhh god nee hè?? Ben jij er ook weer...........quote:
Jij mag Cobra4 zeggen hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh god nee hè?? Ben jij er ook weer...........
Avond.quote:
quote:
En Lottusss sprong meteen op om "God Shaves the Queen" te zingen?quote:Op zondag 14 november 2010 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, vanmiddag toen ik afscheid nam van Lotusss zaten we te kussen, was net na einde Gran Prix, terwijl we net begonnen te kussen opeens het Duitse Volkslied om de zege van Vettel te vieren whehehe......
Geschoren was ze al, maar idd, in het vervolg toch maar op God Save the Queen of Brittania Rules the wavequote:Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Lottusss sprong meteen op om "God Shaves the Queen" te zingen?
0700. Dan even een paar eitjes spek eten in de vreetschuur en daarna even borrelen met wat collega's.quote:
Kan het van jou anders niet zeggen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus... schattig over een jongen zeggen...
Luister, je zult vast een stoere bink zijn, maar wat meisjes.. ahum dames vinden is ook ernstig belangrijk...quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Ja, het gaat goed vandaag.. Volgens mij denkt DEF nu dat ik een schattig meisje ben
Ik reserveer alvast de volgende TT: "Waar Iska weer gewoon een stoere bink is"![]()
Goeieavond!!! En werksequote:
Daar kan de organisatie van Veteranendag nog heel wat van leren.quote:Op zondag 14 november 2010 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag idd dus Remembrance Sunday gekeken met Lotusss, en ja, bij mij kwam er toch emotie los bij het zien van hoe men dat daar beleefd!!!
Maitje!quote:
Een schattig jongetje volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat is iska nou? Een stoere meid of een schattig jongentje?
Een schattige jongen... Maar dat snap je alleen als de een foto ziet.quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat is iska nou? Een stoere meid of een schattig jongentje?
Idd, met name toen de lijst van de gesneuvelden voorbij kwamen. En dat dat zo massaal beleefd werd. Zelfs met de Grand prix te Abu Dahbi, waar de presentatoren de poppy droegen.......Ben benieuwd of dit in Nederland ooit zo zal kunnen zijn!quote:Op zondag 14 november 2010 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar kan de organisatie van Veteranendag nog heel wat van leren.
Vergeleken met Remembrnace Day is Veteranendag nogal nieuw en moet er nog hard aan gewerkt worden. Maar ik zie de anjer nog wel de Nederlands poppy worden.quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, met name toen de lijst van de gesneuvelden voorbij kwamen. En dat dat zo massaal beleefd werd. Zelfs met de Grand prix te Abu Dahbi, waar de presentatoren de poppy droegen.......Ben benieuwd of dit in Nederland ooit zo zal kunnen zijn!
quote:Op zondag 14 november 2010 23:32 schreef m.k het volgende:
Iska heeft zijn geld verspild op een fitness abo, om vervolgens schattig genoemd te worden
Stoere jongens horen blijkbaar niet graag dat ze schattig zijn?quote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Een schattige jongen... Maar dat snap je alleen als de een foto ziet.
Ik snap alleen niet wat er mis mee is?
Niemand neemt dit serieus behalve jij volgens mijquote:Op zondag 14 november 2010 23:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
kom op zeg... stel je niet zo aan!
Ik heb toch niks gezegd over zijn lichaam?
Klopt. Is ook zo. Al is het NL publiek toch wel wat te bekrompen vrees ik.quote:Op zondag 14 november 2010 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeleken met Remembrnace Day is Veteranendag nogal nieuw en moet er nog hard aan gewerkt worden. Maar ik zie de anjer nog wel de Nederlands poppy worden.
Ook dat moet groeien. Nederlanders zijn nu eenmaal niet militaristisch.quote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt. Is ook zo. Al is het NL publiek toch wel wat te bekrompen vrees ik.
Zoals jij en ik zeggen, het is een begin.quote:Op zondag 14 november 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat moet groeien. Nederlanders zijn nu eenmaal niet militaristisch.
He wat!?quote:
Dat is inderdaad belachelijk. Maar hoe dan ook. Werk die burger kapellen de deur uit. Desnoods maar militaire muziekkorpsen lenen bij de Duisters en Belgen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoals jij en ik zeggen, het is een begin.
En triest eigenlijk dat door bezuinigingen de muziek kapellen veelal burgers-muziek korpsen zijn.
En na afloop is het altijd erg gezellig op het Malieveld.quote:Op zondag 14 november 2010 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Neemt niet weg dat ik er in 2011 in mee zal lopen hoor
Wishfull thinking I'm afraid.quote:Op zondag 14 november 2010 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belachelijk. Maar hoe dan ook. Werk die burger kapellen de deur uit. Desnoods maar militaire muziekkorpsen lenen bij de Duisters en Belgen.
En dat is aan één kant maar goed ook! Anders is er geen reet meer aan als we via de BBC naar Remambrance (sun)day kijken.quote:Op zondag 14 november 2010 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wishfull thinking I'm afraid.
Anyway, zoals in de UK kan Nederland dit soort events nooit evenaren.
Jij geilt op Kroon?quote:
Plug een lijntje in en lul mee.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 14 november 2010 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat is aan één kant maar goed ook! Anders is er geen reet meer aan als we via de BBC naar Remambrance (sun)day kijken.
Maar het is natuurlijk wel een mooie stek voor een DEF-meet. Het weekeind van Remembrance Sunday in London. Zaterdag stappen en zondag herdenken.quote:
Mooi maar duur plannetje maak jij daarquote:Op zondag 14 november 2010 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel een mooie stek voor een DEF-meet. Het weekeind van Remembrance Sunday in London. Zaterdag stappen en zondag herdenken.
En het restant mag daarna achteraan sluiten om te kijken hoe het wel moet.quote:Op zondag 14 november 2010 23:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Regiments Mars Garde Grenadiers!!!!!!
Grenadiers!!! Vooraan!!!!!
Je hebt nu een heel jaar om te gaan sparen.quote:Op maandag 15 november 2010 00:01 schreef Vortix het volgende:
[..]
Mooi maar duur plannetje maak jij daar
Ik ga er een nachtje over slapen, welterusten allen! En voor degenen die nog moeten werken vannacht, succes!
Wie weetquote:Op zondag 14 november 2010 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel een mooie stek voor een DEF-meet. Het weekeind van Remembrance Sunday in London. Zaterdag stappen en zondag herdenken.
hehe, eigen onderdeel eerst natuurlijk weerquote:Op maandag 15 november 2010 00:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het restant mag daarna achteraan sluiten om te kijken hoe het wel moet.
En anders de makkelijke variant. Avond stappen in Den Haag, napraten in een hotel en dan Veteranendag.quote:
Uiteraard!quote:Op maandag 15 november 2010 00:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, eigen onderdeel eerst natuurlijk weer
Woensdag btw, dat gaat nog door?
Okee dan!!!quote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En anders de makkelijke variant. Avond stappen in Den Haag, napraten in een hotel en dan Veteranendag.
Weltrusten EllaN.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 00:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben er nog tijd zat voor hoor
Lijkt me een zeer strak plan ja!!quote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het gemak maar eens polsen wie er allemaal mee zal gaan.
25 juni 2011quote:Op maandag 15 november 2010 00:32 schreef Vronsky het volgende:
Uuuuh, wanneer was veteranen dag ook alweer?
edit: ben zwaar moe
Doeiquote:
K.quote:Op maandag 15 november 2010 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, ik stuur je morgen ff ee PM
Gok dat ik dan nog wel in Nederland ben.quote:
Jij zit toch op EHV? Heb jij al wat meer nieuws over een kist die aankomende dinsdag vertrekt naar Afghanistan? Ik wil ff een collega uitzwaaien maar hij wist ook nog vrij weinig.quote:
Romeo Deltaquote:Op maandag 15 november 2010 00:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gok dat ik dan nog wel in Nederland ben.
Roger.quote:Op maandag 15 november 2010 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste nieuws wat ik heb is dat het om 0700 uur melden is voor de passagiers. Vetrektijden van maybe airlines durf ik geen uitspraken over te doen.
Maar volgens mij is het wel een kist van Martinair die de vlucht gaat doen.
Weltrusten.quote:Op maandag 15 november 2010 00:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze gozert gaat nu ook pitten. Trusten voor een ieder!!
Geen flauw idee hoe die Mariniers dat oplossen.quote:Op maandag 15 november 2010 01:32 schreef m.k het volgende:
word de aanstichter nu vastgehouden en moet iedereen van zijn ploeg hem een keer stompen? of gaat het beschaafd?
Weltrusten.quote:Op maandag 15 november 2010 01:39 schreef m.k het volgende:
hehe
maar ik ga tukken veel succes met je dienst nog
Mogguhquote:Op maandag 15 november 2010 04:12 schreef Bouke-p het volgende:
En toen werd ik vanochtend wakker omdat ik lag te schudden in mn bed, en mn kast stond te rammelen.... Oftewel, dr was een aardbeving hierzo.
Goeiemorgen btw!
Brandalarm aflaten gaan is een duur geintje, bij ons @GMK kost t 1500,- per keer.
quote:Op maandag 15 november 2010 09:02 schreef Maitje het volgende:
Al weer klaar met werken?
Deze dame is sporten...
En dan zijn het ook nog eens allemaal Griekse vrouwenquote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef Vortix het volgende:
En Engels schijnt ook nog eens een opleiding te zijn die veel meer vrouwen dan mannen doen, dus als gezonde heteroseksuele jongeman is dat twee vliegen in een klap![]()
Neej johquote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef Maitje het volgende:
Nouja, ik dacht echt ff dat iemand beledigd was..., en dat was niet mijn bedoelling
Echt heel erg gaaf!!quote:Op zondag 14 november 2010 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag idd dus Remembrance Sunday gekeken met Lotusss, en ja, bij mij kwam er toch emotie los bij het zien van hoe men dat daar beleefd!!!
quote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef Vronsky het volgende:
Moet alleen dan wel vol aan de krav maga ondertussen, voordat ik die warrior spirit verlies.
Voor mij een weekje vervelen achter de laptop, voor één of andere 'puppycursus'...quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef EllaN het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe week. Wat staat er te wachten voor mijn DEFvrienden?
Zometeen langs de IB groep en wachten op antwoord van een Uni in Athene.quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef EllaN het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe week. Wat staat er te wachten voor mijn DEFvrienden?
Kun je geen Militaire Wetenschappen gaan studeren? Er zijn Uni's die dat, in samenwerking met de KMA, aanbieden.quote:Op maandag 15 november 2010 10:45 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zometeen langs de IB groep en wachten op antwoord van een Uni in Athene.
Maar waarom wilde je dan bij Defensie? Als je toch al uit NL weg wilt?quote:Op maandag 15 november 2010 10:51 schreef Vronsky het volgende:
Kan ook, maar wil graag naar het buitenland, is voor mij persoonlijk een betere ervaring dan hier in NL te blijven.
Och arme. * geeft knuffelquote:Op maandag 15 november 2010 11:05 schreef Maitje het volgende:
Zooow ben er weer!
* Maitje had het ernstig zwaar onder het trainen
Oud nieuws.quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef AchJa het volgende:
Jammer luchtmachters... LMB de Peel gaat heten de "LtGen Best Kazerne"
![]()
Opgetieft met basis!
Haha, betekend dat jullie dan EINDELIJK al dat KLU volk mogen onderwerpen aan jullie regels?quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef AchJa het volgende:
Jammer luchtmachters... LMB de Peel gaat heten de "LtGen Best Kazerne"
![]()
Opgetieft met basis!
KLu volk!? Die medewerkers verdienen die titel niet meer. Het worden zandhazen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha, betekend dat jullie dan EINDELIJK al dat KLU volk mogen onderwerpen aan jullie regels?
Een voordel! Nu mag KL personeel zich druk gaan maken over de grens tussen Noord Brabant en Limburg die dwars over de basis. Excuus, kazerne loopt.quote:Op maandag 15 november 2010 11:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wist het ook al een tijdje, maar zie nu de officiele bekendmaking.
Mwoah, de GGW'ers waren sowieso al vermomde landmachters.quote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha, betekend dat jullie dan EINDELIJK al dat KLU volk mogen onderwerpen aan jullie regels?
quote:
Snel! Maak wat lekkers te eten!quote:
Daar heb je Maitje voor he! twee vrouwen die voor je zorgen is wel heeeeeell veel gevraagdquote:Op maandag 15 november 2010 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Snel! Maak wat lekkers te eten!
En voor mij ook, aub.
Je bet helemaal gelijk. Wil jij dan wat lekkers voor Maitje en mij maken?quote:Op maandag 15 november 2010 11:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daar heb je Maitje voor he! twee vrouwen die voor je zorgen is wel heeeeeell veel gevraagd.
Maar.. Dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bet helemaal gelijk. Wil jij dan wat lekkers voor Maitje en mij maken?
Geeft niks hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 11:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar.. Dat bedoelde ik helemaal niet.
Had je dat niet vanochtend al? Hebberigerdquote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor.
Ik wil graag scrambled eggs met bacon. Maitje, wat wil jij?
Ja, en?quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had je dat niet vanochtend al? Hebberigerd
Jawelquote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en?
Als jouw vent je voor de tweede keer op een dag een zoen wil geven zeg je toch ook niet dat hij dat niet moet doen omdat hij het al eerder heeft gedaan?
Even deze quote vastleggen voor de toekomst.quote:
De KL pakt die grens gewoon op en kiepert hem over het hek. Klaar.quote:Op maandag 15 november 2010 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een voordel! Nu mag KL personeel zich druk gaan maken over de grens tussen Noord Brabant en Limburg die dwars over de basis. Excuus, kazerne loopt.
quote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KL pakt die grens gewoon op en kiepert hem over het hek. Klaar.
Welke kant van het hek? Is de KL liever in Brabant of Limburgquote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KL pakt die grens gewoon op en kiepert hem over het hek. Klaar.
Home is where you dig it.quote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Welke kant van het hek? Is de KL liever in Brabant of Limburg?
Je hebt het wel over de belangrijkste verdedigingslinie in het zuid-oosten van wo2.quote:Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, en het "Peel kanaal"![]()
Zoiets noemt een normaal mens een greppel of hooguit sloot.
En kon nog geen dag stand houden.quote:Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de belangrijkste verdedigingslinie in het zuid-oosten van wo2.
Dat gaat ook moeilijk met een sloot van 3 meter breed.quote:
Met dat mooie optreden van die doventolk.quote:
Het is maar goed dat die Duitsers niet konden fierljeppen, anders hadden ze binnen een uur een legerkorps aan de andere kant gehad.quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat ook moeilijk met een sloot van 3 meter breed.
De ontwerper van die linie zal wel niet al te hoge cijfers hebben gehaald op school.
Dat was een miskleun van het Duitse opperbevel. Want er zaten natuurlijk genoeg Oost-Friezen in het Duitse leger.quote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die Duitsers niet konden fierljeppen, anders hadden ze binnen een uur een legerkorps aan de andere kant gehad.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was een miskleun van het Duitse opperbevel. Want er zaten natuurlijk genoeg Oost-Friezen in het Duitse leger.
Nee, verkeerde verzorging van je voeten.quote:Op maandag 15 november 2010 12:13 schreef m.k het volgende:ik heb gelijk weer blaren, komt dat door het koude weer ofzo?
Jaha, ook die maakte wel eens fouten.quote:
wat zou ik moeten doen dan?quote:Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, verkeerde verzorging van je voeten.
quote:
Je voetverzorging aanpassen aan de omstandigheden.quote:
Tape en talkpoeder ter preventie, blarenpleisters ter behandelingquote:Op maandag 15 november 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je voetverzorging aanpassen aan de omstandigheden.
Ik verzorg mijn voeten niet, geen idee dat die dingen ook nog aandacht nodig haddenquote:Op maandag 15 november 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je voetverzorging aanpassen aan de omstandigheden.
Dat zeg ik toch!?quote:Op maandag 15 november 2010 12:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tape en talkpoeder ter preventie, blarenpleisters ter behandeling
How to fuck up your feet 1-0-1.quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn voeten niet, geen idee dat die dingen ook nog aandacht nodig hadden![]()
Ik heb wel eens gehoord dat mensen na het hardlopen hun voeten in koud water deden zodat ze harder werden. Is dat aan te raden,of is dat uitstelling van executie?
ok, maar jij zegt dus tape, ook als ik nog geen blaren heb?quote:
Nee ik zeg niets over tape.quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef m.k het volgende:
[..]
ok, maar jij zegt dus tape, ook als ik nog geen blaren heb?
Nog een tip: als je sokken aan hebt met naden, doe je sok dan binnenstebuiten aan.quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef Vronsky het volgende:
Met een goede sok kom je ook een heel eind overigens.
Je voeten moet je zeker verzorgen...!quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn voeten niet, geen idee dat die dingen ook nog aandacht nodig hadden![]()
Ik heb wel eens gehoord dat mensen na het hardlopen hun voeten in koud water deden zodat ze harder werden. Is dat aan te raden,of is dat uitstelling van executie?
Slaap lekker en sweet dreams!quote:Op maandag 15 november 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje.En anderen. Ik ga slapen. Tot straks.
Welterustequote:Op maandag 15 november 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje.En anderen. Ik ga slapen. Tot straks.
En niemand boeit het iets, omdat wij als TD er aan boord toch niets mee doen.quote:The Transport layer encapsulates the web page HTML data within the segment and sends it to the Internet layer, where the IP protocol is implemented. Here the entire TCP segment is encapsulated within an IP packet, which adds another label, called the IP header. The IP header contains source and destination host IP addresses, as well as information necessary to deliver the packet to its corresponding destination process.
Tering, dat heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 15 november 2010 14:18 schreef jankaas020 het volgende:
Wij hebben les over:
[..]
En niemand boeit het iets, omdat wij als TD er aan boord toch niets mee doen.
Wiskunde!quote:Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef Iska het volgende:
Ik wilde jullie dit, wederom onbegrijpelijke, college niet onthouden. Ging over de ontdekking van de Fast Fourier Transform
[ afbeelding ]
Hierna nog wel lekker wezen sport btw
And damn proud of it!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |