Maar waarom dacht je eigenlijk dat ik een vrouw was dan.. ben nu wel benieuwd!quote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef Esses het volgende:
Veel mensen zullen het je niet nadoen hoorIk squat zelf alleen zo'n 2 jaar al
Naam:Pquote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar waarom dacht je eigenlijk dat ik een vrouw was dan.. ben nu wel benieuwd!
Maar jij word dus niet het volgende maitrasjequote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Esses het volgende:
En een link naar het vorige topic.
Gaan cobra en maitje nog trouwen? Vinden ze elkaar die twee decenia leeftijdsverschil echt waard?
Blijft de soap tussen ER en Lotussss door gaan, zelfs nu zij de broek aan heeft op 't forum?
Krijgt Esses zijn zin, en verovert hij toch Maitje... of verliest hij haar aan Cobra...
Zuipt Iska nog net als een vrouw?
Word deel 60 geopend door een vrouw?
We gaan het zien, in deel 59 (en 60)!
Je vind 't wel is ene orriginele openingspost. Is wat anders dan dat snelle gedoequote:
Truequote:Op zondag 14 november 2010 19:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vind 't wel is ene orriginele openingspost. Is wat anders dan dat snelle gedoe
quote:Op zondag 14 november 2010 19:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar jij word dus niet het volgende maitrasje
Nieuwe OP regels?quote:Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True
Maar ER en ik blijven voorlopig wel samen hoor
Oke, en nu ist klaar!!!! Ik trouw met niemand!!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Esses het volgende:
En een link naar het vorige topic.
Gaan cobra en maitje nog trouwen? Vinden ze elkaar die twee decenia leeftijdsverschil echt waard?
Krijgt Esses zijn zin, en verovert hij toch Maitje... of verliest hij haar aan Cobra...
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Word deel 60 geopend door een vrouw?
En wij danquote:Op zondag 14 november 2010 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, en nu ist klaar!!!! Ik trouw met niemand!!!!!!![]()
Wel erg dat jij Maitje gewoon voor de neus van Cobra probeert weg te kapen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef Esses het volgende:
[..]
En wij danWe hoeven niet te trouwen... :$
Jij hebt niet alle SC's gevolgd he?quote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Iska het volgende:
[..]
Wel erg dat jij Maitje gewoon voor de neus van Cobra probeert weg te kapen hoor
Neej, ik heb er laatste tijd was gemist... Maar je kan het die vent toch niet kwalijk nemen. Zoiets noemt men midlifecrisisquote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij hebt niet alle SC's gevolgd he?Hij kaapte haar voor mijn neus weg!
wtfquote:
Maar zij was echt eerst van mij hoorquote:Op zondag 14 november 2010 19:44 schreef Iska het volgende:
[..]
Neej, ik heb er laatste tijd was gemist... Maar je kan het die vent toch niet kwalijk nemen. Zoiets noemt men midlifecrisis
Iska, ik zeg, dit moeten wij ooit op zo'n DEF meet proberen.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Iska, ik zeg, dit moeten wij ooit op zo'n DEF meet proberen.
Dat is zielig voor de spin!quote:
*MUST*RESIST*CHALLENGE*.......quote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef Vronsky het volgende:
Iska, ik zeg, dit moeten wij ooit op zo'n DEF meet proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |