quote:Op maandag 15 november 2010 09:02 schreef Maitje het volgende:
Al weer klaar met werken?
Deze dame is sporten...
En dan zijn het ook nog eens allemaal Griekse vrouwenquote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef Vortix het volgende:
En Engels schijnt ook nog eens een opleiding te zijn die veel meer vrouwen dan mannen doen, dus als gezonde heteroseksuele jongeman is dat twee vliegen in een klap![]()
Neej johquote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef Maitje het volgende:
Nouja, ik dacht echt ff dat iemand beledigd was..., en dat was niet mijn bedoelling
Echt heel erg gaaf!!quote:Op zondag 14 november 2010 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag idd dus Remembrance Sunday gekeken met Lotusss, en ja, bij mij kwam er toch emotie los bij het zien van hoe men dat daar beleefd!!!
quote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef Vronsky het volgende:
Moet alleen dan wel vol aan de krav maga ondertussen, voordat ik die warrior spirit verlies.
Voor mij een weekje vervelen achter de laptop, voor één of andere 'puppycursus'...quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef EllaN het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe week. Wat staat er te wachten voor mijn DEFvrienden?
Zometeen langs de IB groep en wachten op antwoord van een Uni in Athene.quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef EllaN het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe week. Wat staat er te wachten voor mijn DEFvrienden?
Kun je geen Militaire Wetenschappen gaan studeren? Er zijn Uni's die dat, in samenwerking met de KMA, aanbieden.quote:Op maandag 15 november 2010 10:45 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zometeen langs de IB groep en wachten op antwoord van een Uni in Athene.
Maar waarom wilde je dan bij Defensie? Als je toch al uit NL weg wilt?quote:Op maandag 15 november 2010 10:51 schreef Vronsky het volgende:
Kan ook, maar wil graag naar het buitenland, is voor mij persoonlijk een betere ervaring dan hier in NL te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |