quote:Op maandag 15 november 2010 09:02 schreef Maitje het volgende:
Al weer klaar met werken?
Deze dame is sporten...
En dan zijn het ook nog eens allemaal Griekse vrouwenquote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef Vortix het volgende:
En Engels schijnt ook nog eens een opleiding te zijn die veel meer vrouwen dan mannen doen, dus als gezonde heteroseksuele jongeman is dat twee vliegen in een klap![]()
Neej johquote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef Maitje het volgende:
Nouja, ik dacht echt ff dat iemand beledigd was..., en dat was niet mijn bedoelling
Echt heel erg gaaf!!quote:Op zondag 14 november 2010 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag idd dus Remembrance Sunday gekeken met Lotusss, en ja, bij mij kwam er toch emotie los bij het zien van hoe men dat daar beleefd!!!
quote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef Vronsky het volgende:
Moet alleen dan wel vol aan de krav maga ondertussen, voordat ik die warrior spirit verlies.
Voor mij een weekje vervelen achter de laptop, voor één of andere 'puppycursus'...quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef EllaN het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe week. Wat staat er te wachten voor mijn DEFvrienden?
Zometeen langs de IB groep en wachten op antwoord van een Uni in Athene.quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef EllaN het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuwe week. Wat staat er te wachten voor mijn DEFvrienden?
Kun je geen Militaire Wetenschappen gaan studeren? Er zijn Uni's die dat, in samenwerking met de KMA, aanbieden.quote:Op maandag 15 november 2010 10:45 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zometeen langs de IB groep en wachten op antwoord van een Uni in Athene.
Maar waarom wilde je dan bij Defensie? Als je toch al uit NL weg wilt?quote:Op maandag 15 november 2010 10:51 schreef Vronsky het volgende:
Kan ook, maar wil graag naar het buitenland, is voor mij persoonlijk een betere ervaring dan hier in NL te blijven.
Och arme. * geeft knuffelquote:Op maandag 15 november 2010 11:05 schreef Maitje het volgende:
Zooow ben er weer!
* Maitje had het ernstig zwaar onder het trainen
Oud nieuws.quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef AchJa het volgende:
Jammer luchtmachters... LMB de Peel gaat heten de "LtGen Best Kazerne"
![]()
Opgetieft met basis!
Haha, betekend dat jullie dan EINDELIJK al dat KLU volk mogen onderwerpen aan jullie regels?quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef AchJa het volgende:
Jammer luchtmachters... LMB de Peel gaat heten de "LtGen Best Kazerne"
![]()
Opgetieft met basis!
KLu volk!? Die medewerkers verdienen die titel niet meer. Het worden zandhazen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha, betekend dat jullie dan EINDELIJK al dat KLU volk mogen onderwerpen aan jullie regels?
Een voordel! Nu mag KL personeel zich druk gaan maken over de grens tussen Noord Brabant en Limburg die dwars over de basis. Excuus, kazerne loopt.quote:Op maandag 15 november 2010 11:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wist het ook al een tijdje, maar zie nu de officiele bekendmaking.
Mwoah, de GGW'ers waren sowieso al vermomde landmachters.quote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha, betekend dat jullie dan EINDELIJK al dat KLU volk mogen onderwerpen aan jullie regels?
quote:
Snel! Maak wat lekkers te eten!quote:
Daar heb je Maitje voor he! twee vrouwen die voor je zorgen is wel heeeeeell veel gevraagdquote:Op maandag 15 november 2010 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Snel! Maak wat lekkers te eten!
En voor mij ook, aub.
Je bet helemaal gelijk. Wil jij dan wat lekkers voor Maitje en mij maken?quote:Op maandag 15 november 2010 11:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daar heb je Maitje voor he! twee vrouwen die voor je zorgen is wel heeeeeell veel gevraagd.
Maar.. Dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bet helemaal gelijk. Wil jij dan wat lekkers voor Maitje en mij maken?
Geeft niks hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 11:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar.. Dat bedoelde ik helemaal niet.
Had je dat niet vanochtend al? Hebberigerdquote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor.
Ik wil graag scrambled eggs met bacon. Maitje, wat wil jij?
Ja, en?quote:Op maandag 15 november 2010 11:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had je dat niet vanochtend al? Hebberigerd
Jawelquote:Op maandag 15 november 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en?
Als jouw vent je voor de tweede keer op een dag een zoen wil geven zeg je toch ook niet dat hij dat niet moet doen omdat hij het al eerder heeft gedaan?
Even deze quote vastleggen voor de toekomst.quote:
De KL pakt die grens gewoon op en kiepert hem over het hek. Klaar.quote:Op maandag 15 november 2010 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een voordel! Nu mag KL personeel zich druk gaan maken over de grens tussen Noord Brabant en Limburg die dwars over de basis. Excuus, kazerne loopt.
quote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KL pakt die grens gewoon op en kiepert hem over het hek. Klaar.
Welke kant van het hek? Is de KL liever in Brabant of Limburgquote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KL pakt die grens gewoon op en kiepert hem over het hek. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |