Home is where you dig it.quote:Op maandag 15 november 2010 11:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Welke kant van het hek? Is de KL liever in Brabant of Limburg?
Je hebt het wel over de belangrijkste verdedigingslinie in het zuid-oosten van wo2.quote:Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, en het "Peel kanaal"![]()
Zoiets noemt een normaal mens een greppel of hooguit sloot.
En kon nog geen dag stand houden.quote:Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de belangrijkste verdedigingslinie in het zuid-oosten van wo2.
Dat gaat ook moeilijk met een sloot van 3 meter breed.quote:
Met dat mooie optreden van die doventolk.quote:
Het is maar goed dat die Duitsers niet konden fierljeppen, anders hadden ze binnen een uur een legerkorps aan de andere kant gehad.quote:Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat ook moeilijk met een sloot van 3 meter breed.
De ontwerper van die linie zal wel niet al te hoge cijfers hebben gehaald op school.
Dat was een miskleun van het Duitse opperbevel. Want er zaten natuurlijk genoeg Oost-Friezen in het Duitse leger.quote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die Duitsers niet konden fierljeppen, anders hadden ze binnen een uur een legerkorps aan de andere kant gehad.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was een miskleun van het Duitse opperbevel. Want er zaten natuurlijk genoeg Oost-Friezen in het Duitse leger.
Nee, verkeerde verzorging van je voeten.quote:Op maandag 15 november 2010 12:13 schreef m.k het volgende:ik heb gelijk weer blaren, komt dat door het koude weer ofzo?
Jaha, ook die maakte wel eens fouten.quote:
wat zou ik moeten doen dan?quote:Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, verkeerde verzorging van je voeten.
quote:
Je voetverzorging aanpassen aan de omstandigheden.quote:
Tape en talkpoeder ter preventie, blarenpleisters ter behandelingquote:Op maandag 15 november 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je voetverzorging aanpassen aan de omstandigheden.
Ik verzorg mijn voeten niet, geen idee dat die dingen ook nog aandacht nodig haddenquote:Op maandag 15 november 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je voetverzorging aanpassen aan de omstandigheden.
Dat zeg ik toch!?quote:Op maandag 15 november 2010 12:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tape en talkpoeder ter preventie, blarenpleisters ter behandeling
How to fuck up your feet 1-0-1.quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn voeten niet, geen idee dat die dingen ook nog aandacht nodig hadden![]()
Ik heb wel eens gehoord dat mensen na het hardlopen hun voeten in koud water deden zodat ze harder werden. Is dat aan te raden,of is dat uitstelling van executie?
ok, maar jij zegt dus tape, ook als ik nog geen blaren heb?quote:
Nee ik zeg niets over tape.quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef m.k het volgende:
[..]
ok, maar jij zegt dus tape, ook als ik nog geen blaren heb?
Nog een tip: als je sokken aan hebt met naden, doe je sok dan binnenstebuiten aan.quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef Vronsky het volgende:
Met een goede sok kom je ook een heel eind overigens.
Je voeten moet je zeker verzorgen...!quote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn voeten niet, geen idee dat die dingen ook nog aandacht nodig hadden![]()
Ik heb wel eens gehoord dat mensen na het hardlopen hun voeten in koud water deden zodat ze harder werden. Is dat aan te raden,of is dat uitstelling van executie?
Slaap lekker en sweet dreams!quote:Op maandag 15 november 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje.En anderen. Ik ga slapen. Tot straks.
Welterustequote:Op maandag 15 november 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje.En anderen. Ik ga slapen. Tot straks.
En niemand boeit het iets, omdat wij als TD er aan boord toch niets mee doen.quote:The Transport layer encapsulates the web page HTML data within the segment and sends it to the Internet layer, where the IP protocol is implemented. Here the entire TCP segment is encapsulated within an IP packet, which adds another label, called the IP header. The IP header contains source and destination host IP addresses, as well as information necessary to deliver the packet to its corresponding destination process.
Tering, dat heb ik ook nog gehadquote:Op maandag 15 november 2010 14:18 schreef jankaas020 het volgende:
Wij hebben les over:
[..]
En niemand boeit het iets, omdat wij als TD er aan boord toch niets mee doen.
Wiskunde!quote:Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef Iska het volgende:
Ik wilde jullie dit, wederom onbegrijpelijke, college niet onthouden. Ging over de ontdekking van de Fast Fourier Transform
[ afbeelding ]
Hierna nog wel lekker wezen sport btw
And damn proud of it!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |