Als ze verliezen van PSV: Ja!quote:Op zondag 14 november 2010 16:18 schreef Plasterk het volgende:
Ajax haakt definitief af voor de strijd om de landstitel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is half november, wat een onzin.quote:Op zondag 14 november 2010 16:18 schreef Plasterk het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou Feyenoord nog winnen en het is een topzondag
'Kan gebeuren he'quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Heel benieuwd wat Jol na afloop te zeggen heeft. Hij is zeker weer mild in z'n commentaar
quote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Wilskracht het volgende:
Ooijer wil gewoon volgende week niet gedolt worden door Reis
quote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef truedestiny het volgende:
wat een jostie's ook he met die klappertjesja dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vorig jaar geen voetbal gekeken?quote:Op zondag 14 november 2010 16:18 schreef Plasterk het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef Plasterk het volgende:
Ik vind het verlies van Twente gisteren ineens niet meer zo erg:D
Volgende week winnen van PSV en ze doen weer helemaal mee. Veliezen ze dat, dan heb je misschien gelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 16:18 schreef Plasterk het volgende:
je weet dat ik gelijk hebquote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is half november, wat een onzin.
Speel volgende week maar mooi gelijk, 2-2 ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgende week winnen van PSV en ze doen weer helemaal mee. Veliezen ze dat, dan heb je misschien gelijk.
Daar heb ik geen verlies van Ajax voor nodig. Als Feyenoord wint heb ik het sowieso naar m'n zinquote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een geweldig weekend voor ons
Dit, Mido was weer erg slecht, Sulejmani was het enige lichtpuntje bij ajaxquote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik snap niet dat Jol Mido bracht en niet Sulejmani.
Feijenoord en winnen in één zin.quote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gewoon winnen, staat Twente weer eerste, iedereen blij.quote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Speel volgende week maar mooi gelijk, 2-2 ofzo.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Qua punten kun je niet zeggen dat Ajax geen kandidaat is voor de titel. Qua spel wel.
En volgende week kun je goed weer een heel ander ajax zienquote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgende week winnen van PSV en ze doen weer helemaal mee. Veliezen ze dat, dan heb je misschien gelijk.
Kloptquote:Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Pelle was echt de beste man op het veld vandaag.²
AZ echte supporters? Dit moet een grap zijnquote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef Elusive het volgende:
teminste echte supporters daar bij AZ
het Ajax publiek heeft het stadion naar de 1-0 al verlaten
Omdat ze 6 punten achterstaan? Onder Koeman stonden wij een paar jaar terug 10 punten los in de winterstop, praat mij niet van kansen op het kampioenschap. Het is half november.quote:
Je zegt dat het wel kandidaat is voor de titel...kijk maar eens welke reactie ik quote van je. Vond het al zo'n vreemde opmerking.quote:Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg dat Ajax qua spel geen kandidaat is voor de titel?
Qua spel kun je WEL zeggen dat Ajax geen titelkandidaat is. Klopt wel die zin hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt dat het wel kandidaat is voor de titel...kijk maar eens welke reactie ik quote van je. Vond het al zo'n vreemde opmerking.
Het gaat een keer slecht en de trainer krijgt de schuldquote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Hamilcar het volgende:
Zuur voor Ajax, zeker als je van de week nog Europees op hoog niveau moet spelen. Maar heh, er zit al sinds de komst van Jol geen lijn in het spel. Alle ballen op Suarez en hopen op een momentje.
Toen speelde Vertonghen er nog en speelde Suarez centraal in de aanval. Volgens mij wordt hij tegenwoordig links in de aanval geposteerd. Hij presteert op die plek in ieder geval niks.quote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel bizar, driekwart jaar geleden was Ajax nog bijna onoverwinnelijk in de 2e helft van het seizoen na de winterstop.
En toen hadden ze praktisch dezelfde selectie, ik snap niet dat Jol niet gewoon dezelfde mensen opstelt als toen, behalve dan Pantelic.
Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van hoor
jij snapt er ook niks van hequote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Hamilcar het volgende:
Zuur voor Ajax, zeker als je van de week nog Europees op hoog niveau moet spelen. Maar heh, er zit al sinds de komst van Jol geen lijn in het spel. Alle ballen op Suarez en hopen op een momentje.
Nee gek hequote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het gaat een keer slecht en de trainer krijgt de schuld
Vorig seizoen hoorde je niemand over Jol, toen Ajax zoveel won na de winterstop.
lol...sorry. 'T is zondag he.quote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Qua spel kun je WEL zeggen dat Ajax geen titelkandidaat is. Klopt wel die zin hoor.
Dat had ik ook al gezienquote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
Nos kan niet tellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAt denk ik ook inderdaad, verliest Ajax van PSV dan is Jol weg.quote:Op zondag 14 november 2010 16:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Jol zal wel opstappen. Zo gaat dat gewoon.
Laatst met Feyenoord en Been was nog wat anders, maar bij Ajax krijg je nu een onhoudbare situatie. Of misschien nog een laatste kans om volgende week van PSV te winnen.
Dan zullen wij de Jol-familie wel een handje helpen zaterdag.quote:Op zondag 14 november 2010 16:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Jol zal wel opstappen. Zo gaat dat gewoon.
Laatst met Feyenoord en Been was nog wat anders, maar bij Ajax krijg je nu een onhoudbare situatie. Of misschien nog een laatste kans om volgende week van PSV te winnen.
Is rook van fakkels.quote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Regent het nou zo hard in Rotterdam? Of ligt het aan m'n beeldscherm
Volgens mij is dat rook van rookbommen net bij het eerbetoon aan Blankemeijerquote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Regent het nou zo hard in Rotterdam? Of ligt het aan m'n beeldscherm
Wegereef ja?quote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Moge Groningen winnen!![]()
Maargoed, met Wegereef als arbiter weet je het maar nooit.....
EL2quote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand een stream voor Heracles - Groningen?
gewoon streamquote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn ma wil ook niet
Aangevraagd en zelf betalen
Niet eens de paal dusquote:Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna 1-0 Heracles... Scheelde 10 cm ofzo
Inddquote:Op zondag 14 november 2010 16:48 schreef horned_reaper het volgende:
Oei, en nu scoorde Groningen bijna
Heracles - Groningen is de hele tijd heen en weer schietenquote:Op zondag 14 november 2010 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Fey - Her maar een saaie wedstrijd...
Ach als hij op goal schiet weet je al dat het een slap schot is of dat hij gigantisch hoog over gaat.quote:
Inderdaad. Beerens trapt vol op het bovenbeen met z'n noppen vooruit, maar geen commentaar hoor van meneer.quote:Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef dakraam het volgende:
Wat een doodsaaie commentator bij Fey - Her
Maar deze commentator (ben zn naam ff kwijt) is sowieso veruit de slechtste commentator van Nederland, slechter nog dan het sbs-commentaar.quote:Op zondag 14 november 2010 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Beerens trapt vol op het bovenbeen met z'n noppen vooruit, maar geen commentaar hoor van meneer.
Alweerquote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach als hij op goal schiet weet je al dat het een slap schot is of dat[b] hij gigantisch hoog over gaat.[/b]
Eens, alsof hij er zelf al geen zin in heeftquote:Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef dakraam het volgende:
Wat een doodsaaie commentator bij Fey - Her
Maar verdomme el ahmadi, kunnen schieten is toch wel essentieel bij voetbalquote:Op zondag 14 november 2010 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi... OMG.
Hoe krijgt die gast het toch steeds voor elkaar.![]()
Daarom zijn er ook maar weinig die het echt kunnenquote:Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef dakraam het volgende:
[..]
Maar verdomme el ahmadi, kunnen schieten is toch wel essentieel bij voetbal
Meer dan verdiend.quote:Op zondag 14 november 2010 17:23 schreef dakraam het volgende:
Wow, ik was weg vanmiddag. Maar ik zie dat Ajax met 2-0 verloren heeft van AZ. Was het verdiend?
Het had ook 6-0 kunnen zijnquote:Op zondag 14 november 2010 17:23 schreef dakraam het volgende:
Wow, ik was weg vanmiddag. Maar ik zie dat Ajax met 2-0 verloren heeft van AZ. Was het verdiend?
Ja, ja en nog eens ja.quote:Op zondag 14 november 2010 17:23 schreef dakraam het volgende:
Mooi zoquote:
idd, echt een klote commentator. Met zijn saaie monotone kutstem.quote:Op zondag 14 november 2010 17:27 schreef Cara het volgende:
Wat een smerige overtreden van Beerens op Wijnaldum.. en dat dan de commentator ongeboeid verder lult over niks, daar kan ik dan echt met mijn kop niet bij he
Theo Rijtsma...ga een andere baan zoeken. Het niveau van de Eredivisie Live-commentatoren vind ik sowieso bedroevend laag.quote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
idd, echt een klote commentator. Met zijn saaie monotone kutstem.
Hij heeft al z'n energie nodig om zijn stem op dezelfde toonhoogte te houden. Logisch dus.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het had ook 6-0 kunnen zijn
Laat hij eerst eens de namen van de spelers kennen voordat we ons druk maken over de schrijfwijze van z'n eigen naam.quote:Op zondag 14 november 2010 17:37 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Is het niet Reitsma ipv Rijtsma?
Hij stond helemaal vrij in een aardige positie. Die moet je niet zo slap schietenquote:
Volledig mee eens, maar nu hebben we iig nog kans op een rebound.quote:Op zondag 14 november 2010 17:41 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij stond helemaal vrij in een aardige positie. Die moet je niet zo slap schieten
en dat gebeurt steeds, zo sneu voor die jongens die het al niet makkelijk hebben.quote:
Maar nu komt Schaken erin. Maak je borst maar nat Heerenveen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
en dat gebeurt steeds, zo sneu voor die jongens die het al niet makkelijk hebben.
Schakenquote:Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nu komt Schaken erin. Maak je borst maar nat Heerenveen.
quote:
Ja, best wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 17:55 schreef horned_reaper het volgende:
Jezus.... als Heracles altijd zo zou spelen hadden ze in de top 5 gestaan.......
Naja, over het algemeen(van alle wedstrijden) vind ik hem wel goed, iedereen kan een mindere dag hebben.quote:Op zondag 14 november 2010 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind de Vrij ook niet zo sterk spelen vandaag. Nu staat Beerens op links, omdat Heerenveen dat ook ziet.
Daarom zeg ik ook 'vandaag'.quote:Op zondag 14 november 2010 17:57 schreef dakraam het volgende:
[..]
Naja, over het algemeen(van alle wedstrijden) vind ik hem wel goed, iedereen kan een mindere dag hebben.
Da's ook wat overdreven hequote:Op zondag 14 november 2010 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
(*&^%!#@$)*)%!#%!#$%!#$
Laat maar...... Heracles is plotseling gestegen naar Champions League niveau
Heb je de hele wedstrijd gezien lulletje?quote:
Dit dusquote:Op zondag 14 november 2010 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan komt Schaken aan de bal en verpest alles weer
Ajax (Ajax jaquote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef horned_reaper het volgende:
Zien jullie dit mensen? ...... Hoe is het mogelijk, dat een middenmoot ploeg als heracles plotseling de wedstrijd van het weekend speelt? ......
Als ze dit blijven doen mogen Ajax, Twente en PSV ook nog een flinke slag om de arm houden als ze in Almelo op bezoek komen......
Schaken???quote:Op zondag 14 november 2010 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal het ook nooit krijgen, hij is al 29 (?)
Oh ja, die is natuurlijk van VVV gekomen. Haalde hem ff door de war met een jeugdopleiding mannetje.quote:
Nou en.... IK WIL WINNENquote:Op zondag 14 november 2010 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was gewoon een overtreding hoor
1982 > 28.quote:Op zondag 14 november 2010 18:20 schreef dakraam het volgende:
[..]
Oh ja, die is natuurlijk van VVV gekomen. Haalde hem ff door de war met een jeugdopleiding mannetje.
(heracles heeft ook geen verkeerde zaken gedaanquote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De grote winnaar dit weekend: PSV
Nee, zeker nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
(heracles heeft ook geen verkeerde zaken gedaan)
quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De grote winnaar dit weekend: PSV
True.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:04 schreef NrTH het volgende:
Sja, zat er al vanaf de aftrap aan te komen helaas.
Neequote:Op zaterdag 20 november 2010 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Inter gaat het nog lastig krijgen ..
Ligt eraan hoe Twente gaat spelen, als ze durven, en vol op de aanval gaan wel. Inter zal wel gewoon winnen denk ik.quote:
Dat zei de commentator ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Lijkt wel een beetje op Ajax - Auxerre, rood Ooijer : 1-1
Nu staat het alsnog 1-1, maar mist Twente een spelerquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Omg
Geen vuiltje aan de lucht voor Twente en dan doet Douglas ditLaat het dan 1-1 worden, dan sta je nog met 11 man in het veld
Dom, dom, dom
Dat zeg ik! Gamma.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nu staat het alsnog 1-1, maar mist Twente een speler
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nu staat het alsnog 1-1, maar mist Twente een speler
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Chadli, wat een stel meniscussen heeft die gast. Balverlies komt niet voor in zijn vocabulaire.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |