Maar verdomme el ahmadi, kunnen schieten is toch wel essentieel bij voetbalquote:Op zondag 14 november 2010 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi... OMG.
Hoe krijgt die gast het toch steeds voor elkaar.![]()
Daarom zijn er ook maar weinig die het echt kunnenquote:Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef dakraam het volgende:
[..]
Maar verdomme el ahmadi, kunnen schieten is toch wel essentieel bij voetbal
Meer dan verdiend.quote:Op zondag 14 november 2010 17:23 schreef dakraam het volgende:
Wow, ik was weg vanmiddag. Maar ik zie dat Ajax met 2-0 verloren heeft van AZ. Was het verdiend?
Het had ook 6-0 kunnen zijnquote:Op zondag 14 november 2010 17:23 schreef dakraam het volgende:
Wow, ik was weg vanmiddag. Maar ik zie dat Ajax met 2-0 verloren heeft van AZ. Was het verdiend?
Ja, ja en nog eens ja.quote:Op zondag 14 november 2010 17:23 schreef dakraam het volgende:
Mooi zoquote:
idd, echt een klote commentator. Met zijn saaie monotone kutstem.quote:Op zondag 14 november 2010 17:27 schreef Cara het volgende:
Wat een smerige overtreden van Beerens op Wijnaldum.. en dat dan de commentator ongeboeid verder lult over niks, daar kan ik dan echt met mijn kop niet bij he
Theo Rijtsma...ga een andere baan zoeken. Het niveau van de Eredivisie Live-commentatoren vind ik sowieso bedroevend laag.quote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
idd, echt een klote commentator. Met zijn saaie monotone kutstem.
Hij heeft al z'n energie nodig om zijn stem op dezelfde toonhoogte te houden. Logisch dus.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het had ook 6-0 kunnen zijn
Laat hij eerst eens de namen van de spelers kennen voordat we ons druk maken over de schrijfwijze van z'n eigen naam.quote:Op zondag 14 november 2010 17:37 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Is het niet Reitsma ipv Rijtsma?
Hij stond helemaal vrij in een aardige positie. Die moet je niet zo slap schietenquote:
Volledig mee eens, maar nu hebben we iig nog kans op een rebound.quote:Op zondag 14 november 2010 17:41 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij stond helemaal vrij in een aardige positie. Die moet je niet zo slap schieten
en dat gebeurt steeds, zo sneu voor die jongens die het al niet makkelijk hebben.quote:
Maar nu komt Schaken erin. Maak je borst maar nat Heerenveen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
en dat gebeurt steeds, zo sneu voor die jongens die het al niet makkelijk hebben.
Schakenquote:Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar nu komt Schaken erin. Maak je borst maar nat Heerenveen.
quote:
Ja, best wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 17:55 schreef horned_reaper het volgende:
Jezus.... als Heracles altijd zo zou spelen hadden ze in de top 5 gestaan.......
Naja, over het algemeen(van alle wedstrijden) vind ik hem wel goed, iedereen kan een mindere dag hebben.quote:Op zondag 14 november 2010 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind de Vrij ook niet zo sterk spelen vandaag. Nu staat Beerens op links, omdat Heerenveen dat ook ziet.
Daarom zeg ik ook 'vandaag'.quote:Op zondag 14 november 2010 17:57 schreef dakraam het volgende:
[..]
Naja, over het algemeen(van alle wedstrijden) vind ik hem wel goed, iedereen kan een mindere dag hebben.
Da's ook wat overdreven hequote:Op zondag 14 november 2010 17:59 schreef horned_reaper het volgende:
(*&^%!#@$)*)%!#%!#$%!#$
Laat maar...... Heracles is plotseling gestegen naar Champions League niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |