Kloptquote:Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Pelle was echt de beste man op het veld vandaag.˛
AZ echte supporters? Dit moet een grap zijnquote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef Elusive het volgende:
teminste echte supporters daar bij AZ
het Ajax publiek heeft het stadion naar de 1-0 al verlaten
Omdat ze 6 punten achterstaan? Onder Koeman stonden wij een paar jaar terug 10 punten los in de winterstop, praat mij niet van kansen op het kampioenschap. Het is half november.quote:
Je zegt dat het wel kandidaat is voor de titel...kijk maar eens welke reactie ik quote van je. Vond het al zo'n vreemde opmerking.quote:Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg dat Ajax qua spel geen kandidaat is voor de titel?
Qua spel kun je WEL zeggen dat Ajax geen titelkandidaat is. Klopt wel die zin hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt dat het wel kandidaat is voor de titel...kijk maar eens welke reactie ik quote van je. Vond het al zo'n vreemde opmerking.
Het gaat een keer slecht en de trainer krijgt de schuldquote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Hamilcar het volgende:
Zuur voor Ajax, zeker als je van de week nog Europees op hoog niveau moet spelen. Maar heh, er zit al sinds de komst van Jol geen lijn in het spel. Alle ballen op Suarez en hopen op een momentje.
Toen speelde Vertonghen er nog en speelde Suarez centraal in de aanval. Volgens mij wordt hij tegenwoordig links in de aanval geposteerd. Hij presteert op die plek in ieder geval niks.quote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel bizar, driekwart jaar geleden was Ajax nog bijna onoverwinnelijk in de 2e helft van het seizoen na de winterstop.
En toen hadden ze praktisch dezelfde selectie, ik snap niet dat Jol niet gewoon dezelfde mensen opstelt als toen, behalve dan Pantelic.
Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van hoor
jij snapt er ook niks van hequote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Hamilcar het volgende:
Zuur voor Ajax, zeker als je van de week nog Europees op hoog niveau moet spelen. Maar heh, er zit al sinds de komst van Jol geen lijn in het spel. Alle ballen op Suarez en hopen op een momentje.
Nee gek hequote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het gaat een keer slecht en de trainer krijgt de schuld
Vorig seizoen hoorde je niemand over Jol, toen Ajax zoveel won na de winterstop.
lol...sorry. 'T is zondag he.quote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Qua spel kun je WEL zeggen dat Ajax geen titelkandidaat is. Klopt wel die zin hoor.
Dat had ik ook al gezienquote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
Nos kan niet tellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAt denk ik ook inderdaad, verliest Ajax van PSV dan is Jol weg.quote:Op zondag 14 november 2010 16:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Jol zal wel opstappen. Zo gaat dat gewoon.
Laatst met Feyenoord en Been was nog wat anders, maar bij Ajax krijg je nu een onhoudbare situatie. Of misschien nog een laatste kans om volgende week van PSV te winnen.
Dan zullen wij de Jol-familie wel een handje helpen zaterdag.quote:Op zondag 14 november 2010 16:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Jol zal wel opstappen. Zo gaat dat gewoon.
Laatst met Feyenoord en Been was nog wat anders, maar bij Ajax krijg je nu een onhoudbare situatie. Of misschien nog een laatste kans om volgende week van PSV te winnen.
Is rook van fakkels.quote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Regent het nou zo hard in Rotterdam? Of ligt het aan m'n beeldscherm
Volgens mij is dat rook van rookbommen net bij het eerbetoon aan Blankemeijerquote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Regent het nou zo hard in Rotterdam? Of ligt het aan m'n beeldscherm
Wegereef ja?quote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Moge Groningen winnen!![]()
Maargoed, met Wegereef als arbiter weet je het maar nooit.....
EL2quote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand een stream voor Heracles - Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |