Mensen die het verschil tussen netwerk lag, een lage fps en stuttering niet snappen blijf je altijd houden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:02 schreef Hajko het volgende:
Ik heb geen lag meer
Koop een goede pc paupers

afstemmen op wat level en of je tdm dom dem s&d enz speeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef GalaxyS het volgende:
ik heb net de ak47 unlocked, met welke perks en welke atachments enzo vinden jullie die fijn?

whehe oldskoolquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef murp het volgende:
[..]
of
[ code verwijderd ]
en
[ code verwijderd ]

holymoly waarom is het via steam zoveel duurder? je krijgt er niet eens een boekje of hoesje bij?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef bigbass het volgende:
Je kan hem via steam kopen, maar dan betaal je 60 euro. Ik begin een beetje in het spel te komen en vind het wel echt leuk nu.
En de systeemeisen zijn verzwaard ja, mijn oude pc die mw2 zonder veel problemen trok wil BO niet draaien.
Oh, en mag ik een invite voor de Fok!Group? Dit is mijn steam id 76561197964422433. Mijn account name is mijn actieve e-mailadres (dat moest je voegah gebruiken om een account aan te maken :/) dus dat post ik liever niet

Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:49 schreef Deetch het volgende:
Ik heb de minimale specs toegevoegd in de nieuwe OP. Wil iemand checken of dit (ongeveer) klopt?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/COD_Black_Ops_PC

Dat is een BSquote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.

Aldi pc?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee die kloppen niet, want ik kan het met een quadcore op 4Ghz en een 5850 niet vloeiend draaien dus blijkbaar heb je meer dan dat nodig.

vrijspelen en dan alsnog 2k aftikken vind ik veel erger, zeker als je net als ik gisteravond tot 2x toe een level en een paar duizend punten kwijtraaktquote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
Vind het toch jammer dat je geen tags e.d. krijgt als je een challenge haalt, vond ik toch een leuk onderdeel van MW2. Ook het vrijspelen van attachments vond ik leuker dan dat ik nu alles maar kan kopen als ik maar genoeg geld heb

je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
Vind het toch jammer dat je geen tags e.d. krijgt als je een challenge haalt, vond ik toch een leuk onderdeel van MW2. Ook het vrijspelen van attachments vond ik leuker dan dat ik nu alles maar kan kopen als ik maar genoeg geld heb

Check steam nu eens?quote:Op woensdag 17 november 2010 09:26 schreef bigbass het volgende:
Je kan hem via steam kopen, maar dan betaal je 60 euro. Ik begin een beetje in het spel te komen en vind het wel echt leuk nu.
En de systeemeisen zijn verzwaard ja, mijn oude pc die mw2 zonder veel problemen trok wil BO niet draaien.
Oh, en mag ik een invite voor de Fok!Group? Dit is mijn steam id 76561197964422433. Mijn account name is mijn actieve e-mailadres (dat moest je voegah gebruiken om een account aan te maken :/) dus dat post ik liever niet

vrij: ja, maar dan moet je ze nog kopuhquote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?

Steen?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Aldi pc?
Ik heb een quad core 2.4 Ghz op 3Ghz en een Nvidia 260 GTX 216. Dus je doet ergens iets niet goed. Ik draai hem op 1680x1050 met textures op extra en alleen shadows en sync every frame uit.

niet overdrijven, er zijn al een paar patches uitgebracht. Misschien heb je de installatie ervan niet opgemerkt.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef 1299 het volgende:
In theorie is het een topspel, alleen zijn er een groot aantal bugs die de feestvreugde nogal bederven. Ik ga er echter wel vanuit dat dit binnen enige tijd grotendeels opgelost kan worden. Maar het blijft nogal stil aan het Treyarch front.

Wat wil je nou? Dat ze constant gaan lopen twitteren dat ze bezig zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:15 schreef 1299 het volgende:
In theorie is het een topspel, alleen zijn er een groot aantal bugs die de feestvreugde nogal bederven. Ik ga er echter wel vanuit dat dit binnen enige tijd grotendeels opgelost kan worden. Maar het blijft nogal stil aan het Treyarch front.

Dat is gewoon door omhoog te gaan qua level. Vervolgens kun je het wapen kopen en ook direct alle attachments kopen die je wilt. Ik vond het mooier toen je die attachments nog vrij kon spelen in de vorm van een aantal kills.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
je speelt ze toch ook nog steeds gewoon vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |