NOUHOUUUUUUUU ik wil Hans zn Fipoquote:Op zondag 14 november 2010 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
dat duurde lang! moest je weer bier halen?
Moest van de 'grote' baas. Omdat het langer duurt zal er ook vaker worden gerefreshedquote:Op zondag 14 november 2010 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
dat duurde lang! moest je weer bier halen?
Ik deed mn best Hans, echt waar...quote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
oe, Texas en Wu-Tang-Clan
[zware negerstem] yo you ah ah[/zware negerstem]
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd
Volgende keer beterschapquote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik deed mn best Hans, echt waar...
Sorry
Cornald?quote:
LOLquote:
tja, deze keer greep ik Hans z'n FiPo....maar ik zit dan ook dichterbij denk ik...quote:Op zondag 14 november 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis volgens mij de eerste keer dat ik misgrijp ...
quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
BUT IN THE EEEEEEEEEEEEEEEEEEN IT DOESN'T REALLY MATTER
wat is dat nieuwe album van Linkin PArk slecht zeg!
dat eerste album waar In the End en One step Closer op stonden vond ik nog wel aardig.....quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want ze maakten eerder wel goede albums?
Zag laatst op TMF een van hun nieuwe singles. Dra-ma-tisch. Nee, het oude werk van hun is nog steeds het beste.quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
BUT IN THE EEEEEEEEEEEEEEEEEEN IT DOESN'T REALLY MATTER
wat is dat nieuwe album van Linkin PArk slecht zeg!
Zou eerst iets gaan doen met muisje Eliza, maar die is redelijk spoorloosquote:Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
flirt je stijf!
wanneer horen we hans en oh-oh in FjS?
die hangt nog wel op Twiter rondquote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou eerst iets gaan doen met muisje Eliza, maar die is redelijk spoorloos.
Eten moet toch gebeuren, dus flirt geslaagdquote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef alors het volgende:
Ahhwww laat het nou vandaag eens lukken![]()
Hoe ging het gisteren die heb ik even gemist..?
die ging goed. klant met kapster! maar hj moest wel zijn plaksnor afdoen...quote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef alors het volgende:
Die van gisteren was superleuk en geluktquote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef alors het volgende:
ik moet echt iedere keer aan de vorige single luisteren. zeker in het intro...quote:
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van gisteren was superleuk en gelukt![]()
Jongen die ging flirten met zn kapster !
Aug -> Nov = 8 -> 11 = 3 maanden schatjequote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft na Ruud noooooooit meer gezoend, 5 maanden lang niet
ja dat weet IK wel maar dat weet Timur niet, poepjequote:Op zondag 14 november 2010 12:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aug -> Nov = 8 -> 11 = 3 maanden schatje
uit oekraine, nee luxemburg!quote:Op zondag 14 november 2010 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ruud zoende als een pannelap uit Roemenië
nee, dat is geen feel-good-radio lieve schat....quote:Op zondag 14 november 2010 12:54 schreef oh-oh het volgende:
Ze moeten voortaan als ze weer doordeweeks mogen maar een Dump je Suf item doen
Nou, ik wil gewoon lachen hoorquote:Op zondag 14 november 2010 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is geen feel-good-radio lieve schat....
maar wel lachen!
hoe zou jij het vinden als Hans je live zou dumpen?quote:
Dat doet ie nietquote:Op zondag 14 november 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als Hans je live zou dumpen?
dan moeten we eerst aan elkaar gaan relateren popje.quote:Op zondag 14 november 2010 12:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet ie niet![]()
Maar als jij zo doorgaat wil ik jou wel ff live dumpen hoor
Popjequote:Op zondag 14 november 2010 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moeten we eerst aan elkaar gaan relateren popje.
volgens mij word ik nu al gedumptquote:Op zondag 14 november 2010 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Popje![]()
Oeh die is net zo erg als mijn lief of die van mij
LOLquote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
T&R in koor : oooooooooh leuk!
Bas: hebben jullie m al gezien?
T&T in koor: neeeeeeeeee
16 november wordt dat bekend gemaakt....quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het al bekend welke mensen er in het Glazen Huis komen eigenlijk?
Dinsdag.quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het al bekend welke mensen er in het Glazen Huis komen eigenlijk?
Hilarischquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Goeie souffleuse![]()
Neuh toch?
ECHT?
He???
Waarom zeg je dat nu pas !!
I like so couldn't care lessquote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef -Hans- het volgende:
De start van de laatste F1 race komt steeds dichterbij
OH ik dacht 13.quote:Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
16 november wordt dat bekend gemaakt....
Wanneer ga jij naar de Gorillaz?quote:
doe je Veenstra Veenstra de groeten?quote:
Ja sowieso.quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe je Veenstra Veenstra de groeten?
Okeeeeejjjjquote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Geef Veenstra Veenstra maar een kus op zn bolletje!
En die aapjes ook!
En dan uitgebreid verslag doen hier
prioriteiten Mexicaantje, prioriteiten!quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeeeejjjj
Ja als ik zni heb.
JE ZORGT MAAR DAT JE ZIN MAAKT!quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeeeejjjj
Ja als ik zni heb.
dat kan toch helemaal niet oh-oh!quote:
ehm....ik zou er niet voor betalen.....maari k heb sowieso niets met hondenquote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens voor Serious Request met de honden de straat op, naakthond voelen voor een euro, zou dat wat zijn?
Mss kan ik wel een naaktkat regelen voor de actie, dat loopt stukken harder durf ik te weddenquote:Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....ik zou er niet voor betalen.....maari k heb sowieso niets met honden
en ligt het aan mij of Timur al voor de 3e of 4e week op rij die plaat van Lifehouse als uuropener?
wahaha, die naaktkat moet niet zo moeilijk zijn......de halve wereldbevolking heeft dat in een paar minuten voor elk(h)aar.....quote:Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kan ik wel een naaktkat regelen voor de actie, dat loopt stukken harder durf ik te wedden
Daarom juist!quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prioriteiten Mexicaantje, prioriteiten!
Ik wist ze nog en ik HAAT die band echtquote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
kanefans? prutsers zjn het!
niet dat ik ze weet...maar ik ben dan ook geen fan!
sing? why does it always rain on me? Hit me baby one more time?quote:
vanmorgen op vh1 top 10 travis liedjes. een tijdje naar gekeken.quote:Op zondag 14 november 2010 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sing? why does it always rain on me? Hit me baby one more time?
die travis? nja, een beetej...
+1quote:
Kaleidoscoooooooooop in zn oooooooogsquote:
Ik duim nog steeds voor Hamiltonquote:Op zondag 14 november 2010 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees het ook. Dan maar Go Go Vettel.
Je moet me op mn werk elke keer mee horen zingenquote:
Ja ik heb de radio maar vast uitgezetquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet me op mn werk elke keer mee horen zingen
Lijkt mij erg leuk om een keer live te horenquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik mocht van mijn Grunneger collega's niet meer zingen. en na een karaokeavond vorige week mag ik het van mijn leeuwarder collega's eigenlijk ook niet meer.....quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als dan de telefoon gaat roepen mn collega's en ik in koor "JA NU FF NIET JA"quote:Op zondag 14 november 2010 14:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij erg leuk om een keer live te horen>
Ah tof, welke films ga je zien?quote:Op zondag 14 november 2010 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mocht van mijn Grunneger collega's niet meer zingen. en na een karaokeavond vorige week mag ik het van mijn leeuwarder collega's eigenlijk ook niet meer.....
zo, 2 flesjes drinken, zak m&m's en een bus pringles. ik ben klaar voor het Joods Filmfestival on Tour!
"the empty nest" en "eli & ben". wel lastig dat er meer dan een uur tussen beide films zit. dit doordat er een buffet is voor mensen die dat willen...ik wil dat niet, de subway omde hoek is goedkoper en snellerquote:Op zondag 14 november 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah tof, welke films ga je zien?
Have fun!
LOLquote:Op zondag 14 november 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als dan de telefoon gaat roepen mn collega's en ik in koor "JA NU FF NIET JA"
een hekel aan bart?quote:Op zondag 14 november 2010 15:13 schreef ConscienceNL het volgende:
Oke, groetjes. Ik heb een hekel aan Bart, dus ik schakel even over naar radio Veronica.![]()
Ja. Niet grappig, hij faalt, de 'show' trekt mij totaal niet, en ik luister veel liever Rick van Velthuizen (Veronica) dan Bart.quote:
Ja, bart is redelijk saai..quote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja. Niet grappig, hij faalt, de 'show' trekt mij totaal niet, en ik luister veel liever Rick van Velthuizen (Veronica) dan Bart.
Het zal wel iets speciaals zijn dat niet onder die tickets valt denk ik hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"the empty nest" en "eli & ben". wel lastig dat er meer dan een uur tussen beide films zit. dit doordat er een buffet is voor mensen die dat willen...ik wil dat niet, de subway omde hoek is goedkoper en snellerIk hoop rond 21.00u weer terug te zijn, kan ik nog een uurtje PSradio meepikken
mmm...ik kijk nog eens op de site en zie dat pathé unlimited misschien niet geldig is...mocht dat niet zo zijn...ga ik weer naar huis. ik wil er niet zo graag heen dat ik er voor wil betalen
timur word steeds leuker eigenlijk.. met z'n weddenschappen en flirt je stijf.. hij heeft wel humor eigenlijk..quote:Op zondag 14 november 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind aan die Bart ook niks.
Saaie items, dat gedoe met die badjassen en die bingo en zo.
Ik hou van shows met humor![]()
Plus dat t na Timur en Raadjepaadje sowieso alleen nog maar een anticlimax kan zijn.
Hmmm.
Mss zijn T & R ook stukken leuker omdat ze na Brakkemieke mogen
Dan is echt ALLES leuk natuurlijk
"Het is zondag, dus de Biecht"quote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik vind bv die vaste items van Brakkemieke ook echt niks, die biecht slaat nergens op, en dat boodschappenspel, das toch ook gewoon zonder humor?
ze is toch getrouwd met die phill van moke?quote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik vind bv die vaste items van Brakkemieke ook echt niks, die biecht slaat nergens op, en dat boodschappenspel, das toch ook gewoon zonder humor?
Ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze is toch getrouwd met die phill van moke?
annemieke.. dan kan ze eigenlijk niks doen s'avonds in het weekend, dan moet ze werken..
zijn daar beelden van.. dat ze getrouwd zijn of foto's ofzo..quote:Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja.
En altijd schaamteloos die band pushen ook
Nee, althans niet openbaar... je zal 't maar moeten geloven.quote:Op zondag 14 november 2010 15:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
zijn daar beelden van.. dat ze getrouwd zijn of foto's ofzo..
Haha ik hoorde het. Echt geweldig! Daarna trouwens wel erg lang Heads_Will_Roll van Yeah Yeah Yeah'squote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef Briggy het volgende:
@Hans Queen in de Red Bull pits op repeat
kun je dat terug luisteren ?quote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef themauster het volgende:
Op Veronica ongeveer een half uurtje geleden een meisje die vertelde over een mislukte date. de vent was zo goor en seksueel gefrustreerd dat hij haar hele douchemuur had ondergespotenEcht wat een verhaal had ze
Komt hier te staan de aankomende week: http://www.radioveronica.nl/index.php?programma/weekendrickquote:
Neequote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef Elusive het volgende:
heeft iemand misschien een mp3/wav van John Bakker die "HEH' zegt? heb een nieuwe SMS toon nodig
Welkom !!quote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ga dit topic ook eens meer volgen. Luister ook alleen maar 3fm.
Haha wel lullig dat Coen ziek wordt in zijn vakantie.
Peter!quote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef PeterPastoor het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Nog 1 week Bart dus ook nog Timorquote:
Mooie username op de zondagquote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef PeterPastoor het volgende:
Was gisteren wel een aardige aflevering. Vooral het laatste uurquote:Op zondag 14 november 2010 18:02 schreef Pino112 het volgende:
Zo, SoD teruggeluisterd
Nu Club Sunrise.
Scheelt dus dat de studio gaat verhuizenquote:Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Guis heeft dus totaal geen conditie... al doodop na 3 etages naar boven te hebben gelopen met de trap.
Jammer genoeg wel maar we staan nog steeds 4e en het verlies van Ajax maakt een hoop goedquote:
Dat scheelt een hoop ja. De lift zal in verval gaan raken gok ik.quote:Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt dus dat de studio gaat verhuizen
Wat komt er eigenlijk op de plek van de oude studio?quote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ja. De lift zal in verval gaan raken gok ik.
De oude studio blijft denk ik ook bestaan, voor trainings-doeleinden. Wat er verder op die etage komt weet ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat komt er eigenlijk op de plek van de oude studio?
quote:Op zondag 14 november 2010 19:03 schreef JandeHoop het volgende:
Het shirt en de #ekstraweekend mok liggen al klaar voor morgen bij het #ontbijtnieuws
daar hebben we rtlxl.nl voorquote:
ik heb alleen de 1e film uitgezeten....jemig, niet te volgen, saai en niet boeiend. toen had ik al geen zin meer in nr 2....quote:Op zondag 14 november 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zal wel iets speciaals zijn dat niet onder die tickets valt denk ik hoor!
Joodse films zijn meestal wel leuk ieg.
Heui!!quote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alleen de 1e film uitgezeten....jemig, niet te volgen, saai en niet boeiend. toen had ik al geen zin meer in nr 2....
Goedenavond iedereen!
beidequote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef minthy het volgende:
Is de voetbal afgelopen of vindt iedereen dit een leuk programma??
wta de schone Alors zegtquote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef minthy het volgende:
Is de voetbal afgelopen of vindt iedereen dit een leuk programma??
Volg Arsenal eigenlijk amper sinds Bergkamp er weg is.quote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef alors het volgende:
omg wtf hahahahah Chelsea thuis 3-0 verloren van Sunderland![]()
Arsenal op 2 puntjes nu
nee, z'n roemeens manhoerneefjequote:
quote:
Bergkampquote:Op zondag 14 november 2010 20:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volg Arsenal eigenlijk amper sinds Bergkamp er weg is.
Daar doe ik niet aan mee hoor!!quote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wta de schone Alors zegt
wij mannen zijn nu klaar met voetbal en zitten te fappen op Sofie....
Prachtige tijden inderdaad en sowieso Bergkampquote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
BergkampJa die tijden waren mooi met Henry, Pires, Viera e.d. Maar nu is Van Persie er
En Cesc Fabregas
och, jawel hoor. ik zou dr wel een truukje op kennen...quote:
nja, deze jongen weet het tenminste. er zijn er genoeg die er pas achteraf achterkomen...quote:
Robin heeft vorige week weer gespeeld hoorquote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtige tijden inderdaad en sowieso Bergkamp. Jeugdidool. Jammer dat Van Persie al een tijdje uit de running is.
fappen wordt lastig... Noemen we het dan flappen?quote:
iew flappen klinkt nog smeriger dan fappenquote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
fappen wordt lastig... Noemen we het dan flappen?
Ah, okay dan. Had ik nog niet meegekregen maar goed om te horenquote:Op zondag 14 november 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Robin heeft vorige week weer gespeeld hoor
vond ik ook, maar fappen lukt ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
iew flappen klinkt nog smeriger dan fappen
noem het hoe je wilt, als t maar lekker is toch?quote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
fappen wordt lastig... Noemen we het dan flappen?
wat een vraag pino! bah!quote:
Alleen het woord is al de-erotiserendquote:Op zondag 14 november 2010 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
noem het hoe je wilt, als t maar lekker is toch?
Hans dat meen je niet.quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Tot het volgende deel. Geen zin om te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |