Zag laatst op TMF een van hun nieuwe singles. Dra-ma-tisch. Nee, het oude werk van hun is nog steeds het beste.quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
BUT IN THE EEEEEEEEEEEEEEEEEEN IT DOESN'T REALLY MATTER
wat is dat nieuwe album van Linkin PArk slecht zeg!
Zou eerst iets gaan doen met muisje Eliza, maar die is redelijk spoorloosquote:Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
flirt je stijf!
wanneer horen we hans en oh-oh in FjS?
die hangt nog wel op Twiter rondquote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou eerst iets gaan doen met muisje Eliza, maar die is redelijk spoorloos.
Eten moet toch gebeuren, dus flirt geslaagdquote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef alors het volgende:
Ahhwww laat het nou vandaag eens lukken![]()
Hoe ging het gisteren die heb ik even gemist..?
die ging goed. klant met kapster! maar hj moest wel zijn plaksnor afdoen...quote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef alors het volgende:
Die van gisteren was superleuk en geluktquote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef alors het volgende:
ik moet echt iedere keer aan de vorige single luisteren. zeker in het intro...quote:
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van gisteren was superleuk en gelukt![]()
Jongen die ging flirten met zn kapster !
Aug -> Nov = 8 -> 11 = 3 maanden schatjequote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft na Ruud noooooooit meer gezoend, 5 maanden lang niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |