ehm....ik zou er niet voor betalen.....maari k heb sowieso niets met hondenquote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens voor Serious Request met de honden de straat op, naakthond voelen voor een euro, zou dat wat zijn?
Mss kan ik wel een naaktkat regelen voor de actie, dat loopt stukken harder durf ik te weddenquote:Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....ik zou er niet voor betalen.....maari k heb sowieso niets met honden
en ligt het aan mij of Timur al voor de 3e of 4e week op rij die plaat van Lifehouse als uuropener?
wahaha, die naaktkat moet niet zo moeilijk zijn......de halve wereldbevolking heeft dat in een paar minuten voor elk(h)aar.....quote:Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kan ik wel een naaktkat regelen voor de actie, dat loopt stukken harder durf ik te wedden
Daarom juist!quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prioriteiten Mexicaantje, prioriteiten!
Ik wist ze nog en ik HAAT die band echtquote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
kanefans? prutsers zjn het!
niet dat ik ze weet...maar ik ben dan ook geen fan!
sing? why does it always rain on me? Hit me baby one more time?quote:
vanmorgen op vh1 top 10 travis liedjes. een tijdje naar gekeken.quote:Op zondag 14 november 2010 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sing? why does it always rain on me? Hit me baby one more time?
die travis? nja, een beetej...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |