Was gisteren wel een aardige aflevering. Vooral het laatste uurquote:Op zondag 14 november 2010 18:02 schreef Pino112 het volgende:
Zo, SoD teruggeluisterd
Nu Club Sunrise.
Scheelt dus dat de studio gaat verhuizenquote:Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Guis heeft dus totaal geen conditie... al doodop na 3 etages naar boven te hebben gelopen met de trap.
Jammer genoeg wel maar we staan nog steeds 4e en het verlies van Ajax maakt een hoop goedquote:
Dat scheelt een hoop ja. De lift zal in verval gaan raken gok ik.quote:Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt dus dat de studio gaat verhuizen
Wat komt er eigenlijk op de plek van de oude studio?quote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ja. De lift zal in verval gaan raken gok ik.
De oude studio blijft denk ik ook bestaan, voor trainings-doeleinden. Wat er verder op die etage komt weet ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat komt er eigenlijk op de plek van de oude studio?
quote:Op zondag 14 november 2010 19:03 schreef JandeHoop het volgende:
Het shirt en de #ekstraweekend mok liggen al klaar voor morgen bij het #ontbijtnieuws
daar hebben we rtlxl.nl voorquote:
ik heb alleen de 1e film uitgezeten....jemig, niet te volgen, saai en niet boeiend. toen had ik al geen zin meer in nr 2....quote:Op zondag 14 november 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zal wel iets speciaals zijn dat niet onder die tickets valt denk ik hoor!
Joodse films zijn meestal wel leuk ieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |