Wanneer ga jij naar de Gorillaz?quote:
doe je Veenstra Veenstra de groeten?quote:
Ja sowieso.quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe je Veenstra Veenstra de groeten?
Okeeeeejjjjquote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Geef Veenstra Veenstra maar een kus op zn bolletje!
En die aapjes ook!
En dan uitgebreid verslag doen hier
prioriteiten Mexicaantje, prioriteiten!quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeeeejjjj
Ja als ik zni heb.
JE ZORGT MAAR DAT JE ZIN MAAKT!quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeeeejjjj
Ja als ik zni heb.
dat kan toch helemaal niet oh-oh!quote:
ehm....ik zou er niet voor betalen.....maari k heb sowieso niets met hondenquote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens voor Serious Request met de honden de straat op, naakthond voelen voor een euro, zou dat wat zijn?
Mss kan ik wel een naaktkat regelen voor de actie, dat loopt stukken harder durf ik te weddenquote:Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....ik zou er niet voor betalen.....maari k heb sowieso niets met honden
en ligt het aan mij of Timur al voor de 3e of 4e week op rij die plaat van Lifehouse als uuropener?
wahaha, die naaktkat moet niet zo moeilijk zijn......de halve wereldbevolking heeft dat in een paar minuten voor elk(h)aar.....quote:Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kan ik wel een naaktkat regelen voor de actie, dat loopt stukken harder durf ik te wedden
Daarom juist!quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prioriteiten Mexicaantje, prioriteiten!
Ik wist ze nog en ik HAAT die band echtquote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
kanefans? prutsers zjn het!
niet dat ik ze weet...maar ik ben dan ook geen fan!
sing? why does it always rain on me? Hit me baby one more time?quote:
vanmorgen op vh1 top 10 travis liedjes. een tijdje naar gekeken.quote:Op zondag 14 november 2010 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sing? why does it always rain on me? Hit me baby one more time?
die travis? nja, een beetej...
+1quote:
Kaleidoscoooooooooop in zn oooooooogsquote:
Ik duim nog steeds voor Hamiltonquote:Op zondag 14 november 2010 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees het ook. Dan maar Go Go Vettel.
Je moet me op mn werk elke keer mee horen zingenquote:
Ja ik heb de radio maar vast uitgezetquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet me op mn werk elke keer mee horen zingen
Lijkt mij erg leuk om een keer live te horenquote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik mocht van mijn Grunneger collega's niet meer zingen. en na een karaokeavond vorige week mag ik het van mijn leeuwarder collega's eigenlijk ook niet meer.....quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als dan de telefoon gaat roepen mn collega's en ik in koor "JA NU FF NIET JA"quote:Op zondag 14 november 2010 14:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij erg leuk om een keer live te horen>
Ah tof, welke films ga je zien?quote:Op zondag 14 november 2010 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mocht van mijn Grunneger collega's niet meer zingen. en na een karaokeavond vorige week mag ik het van mijn leeuwarder collega's eigenlijk ook niet meer.....
zo, 2 flesjes drinken, zak m&m's en een bus pringles. ik ben klaar voor het Joods Filmfestival on Tour!
"the empty nest" en "eli & ben". wel lastig dat er meer dan een uur tussen beide films zit. dit doordat er een buffet is voor mensen die dat willen...ik wil dat niet, de subway omde hoek is goedkoper en snellerquote:Op zondag 14 november 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah tof, welke films ga je zien?
Have fun!
LOLquote:Op zondag 14 november 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als dan de telefoon gaat roepen mn collega's en ik in koor "JA NU FF NIET JA"
een hekel aan bart?quote:Op zondag 14 november 2010 15:13 schreef ConscienceNL het volgende:
Oke, groetjes. Ik heb een hekel aan Bart, dus ik schakel even over naar radio Veronica.![]()
Ja. Niet grappig, hij faalt, de 'show' trekt mij totaal niet, en ik luister veel liever Rick van Velthuizen (Veronica) dan Bart.quote:
Ja, bart is redelijk saai..quote:Op zondag 14 november 2010 15:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja. Niet grappig, hij faalt, de 'show' trekt mij totaal niet, en ik luister veel liever Rick van Velthuizen (Veronica) dan Bart.
Het zal wel iets speciaals zijn dat niet onder die tickets valt denk ik hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"the empty nest" en "eli & ben". wel lastig dat er meer dan een uur tussen beide films zit. dit doordat er een buffet is voor mensen die dat willen...ik wil dat niet, de subway omde hoek is goedkoper en snellerIk hoop rond 21.00u weer terug te zijn, kan ik nog een uurtje PSradio meepikken
mmm...ik kijk nog eens op de site en zie dat pathé unlimited misschien niet geldig is...mocht dat niet zo zijn...ga ik weer naar huis. ik wil er niet zo graag heen dat ik er voor wil betalen
timur word steeds leuker eigenlijk.. met z'n weddenschappen en flirt je stijf.. hij heeft wel humor eigenlijk..quote:Op zondag 14 november 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind aan die Bart ook niks.
Saaie items, dat gedoe met die badjassen en die bingo en zo.
Ik hou van shows met humor![]()
Plus dat t na Timur en Raadjepaadje sowieso alleen nog maar een anticlimax kan zijn.
Hmmm.
Mss zijn T & R ook stukken leuker omdat ze na Brakkemieke mogen
Dan is echt ALLES leuk natuurlijk
"Het is zondag, dus de Biecht"quote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik vind bv die vaste items van Brakkemieke ook echt niks, die biecht slaat nergens op, en dat boodschappenspel, das toch ook gewoon zonder humor?
ze is toch getrouwd met die phill van moke?quote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik vind bv die vaste items van Brakkemieke ook echt niks, die biecht slaat nergens op, en dat boodschappenspel, das toch ook gewoon zonder humor?
Ja.quote:Op zondag 14 november 2010 15:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze is toch getrouwd met die phill van moke?
annemieke.. dan kan ze eigenlijk niks doen s'avonds in het weekend, dan moet ze werken..
zijn daar beelden van.. dat ze getrouwd zijn of foto's ofzo..quote:Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja.
En altijd schaamteloos die band pushen ook
Nee, althans niet openbaar... je zal 't maar moeten geloven.quote:Op zondag 14 november 2010 15:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
zijn daar beelden van.. dat ze getrouwd zijn of foto's ofzo..
Haha ik hoorde het. Echt geweldig! Daarna trouwens wel erg lang Heads_Will_Roll van Yeah Yeah Yeah'squote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef Briggy het volgende:
@Hans Queen in de Red Bull pits op repeat
kun je dat terug luisteren ?quote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef themauster het volgende:
Op Veronica ongeveer een half uurtje geleden een meisje die vertelde over een mislukte date. de vent was zo goor en seksueel gefrustreerd dat hij haar hele douchemuur had ondergespotenEcht wat een verhaal had ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |