Daar doe ik niet aan mee hoor!!quote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wta de schone Alors zegt
wij mannen zijn nu klaar met voetbal en zitten te fappen op Sofie....
Prachtige tijden inderdaad en sowieso Bergkampquote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
BergkampJa die tijden waren mooi met Henry, Pires, Viera e.d. Maar nu is Van Persie er
En Cesc Fabregas
och, jawel hoor. ik zou dr wel een truukje op kennen...quote:
nja, deze jongen weet het tenminste. er zijn er genoeg die er pas achteraf achterkomen...quote:
Robin heeft vorige week weer gespeeld hoorquote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtige tijden inderdaad en sowieso Bergkamp. Jeugdidool. Jammer dat Van Persie al een tijdje uit de running is.
fappen wordt lastig... Noemen we het dan flappen?quote:
iew flappen klinkt nog smeriger dan fappenquote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
fappen wordt lastig... Noemen we het dan flappen?
Ah, okay dan. Had ik nog niet meegekregen maar goed om te horenquote:Op zondag 14 november 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Robin heeft vorige week weer gespeeld hoor
vond ik ook, maar fappen lukt ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
iew flappen klinkt nog smeriger dan fappen
noem het hoe je wilt, als t maar lekker is toch?quote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
fappen wordt lastig... Noemen we het dan flappen?
wat een vraag pino! bah!quote:
Alleen het woord is al de-erotiserendquote:Op zondag 14 november 2010 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
noem het hoe je wilt, als t maar lekker is toch?
Hans dat meen je niet.quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Tot het volgende deel. Geen zin om te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |