quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Seksquote:
Ja, dat vind ik heel normaalquote:Op zondag 14 november 2010 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind je dat normaal ofzo mijn opa is een keer overleden aan een grapje
quote:Op zondag 14 november 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeee, ik bleef samen met een kat haken in het snoer van de headset en toen viel ik om, werd poes bijna opgehangen en sodemieterde de laptop zo van de bankleuning af
En mij ookquote:Op zondag 14 november 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt mij wel, niet dat dat helpt, maar het is wel zo
quote:
Houd het dan maar bij de keukentafel, die vind ik niet zo erg om te vervangenquote:
Ehm.quote:
ohnoes!quote:Op zondag 14 november 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeee, ik bleef samen met een kat haken in het snoer van de headset en toen viel ik om, werd poes bijna opgehangen en sodemieterde de laptop zo van de bankleuning af
quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm.
Ben jij je pilletjes vergeten vandaag?
quote:Op zondag 14 november 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
ohnoes!
Kusje op jou. Kusje op je poes. Kusje op je laptop.![]()
![]()
Succesquote:
wehehe nog steedsquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
ohnoes!
Kusje op jou. Kusje op je poes. Kusje op je laptop.![]()
![]()
wat doen ze?quote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk eens wat een lieve uiltjes![]()
[ afbeelding ]
Oeps. Dat klinkt achteraf best foutquote:
dat mag het is tenslotte zondagquote:
ooohw dus vet koel ende tof en zoquote:
Ja, pilletjes met een smiley deropquote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm.
Ben jij je pilletjes vergeten vandaag?
He gatverquote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
Moet ik ook nog strijken en douchen en optutten en dan ook nog een heel kind wassen en leuk aankleden en dan de hele middag sociaal doen
en ze zijn van karton, je mag ze zelf in elkaar vouwenquote:
quote:
En lijmen lijkt me ook wel handig.quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze zijn van karton, je mag ze zelf in elkaar vouwen![]()
Gelukkig weet ik niet hoe dat voeltquote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He gatver
Beter dan weeen hebben
ga ze maken.danquote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze zijn van karton, je mag ze zelf in elkaar vouwen![]()
Ach, je bent het zo weer vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik ben al zo'n drie jaar niet meer ongesteld geweestquote:Op zondag 14 november 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel.. 2 bevallingen en inmiddels ook iets van 1093392893 ongesteld zijn
dan moet ik ze eerst kopenquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n drie jaar niet meer ongesteld geweest
Ja, in een webshopquote:Op zondag 14 november 2010 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kopen?
Dat valt vast wel ergens te vinden op internet.
kopen dat soort kun je vast gratis vinden joh gekkiemet een kus op je bekkie!quote:
dit is zo'n toffe winkel dat ik daar niet van ga jattenquote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
kopen dat soort kun je vast gratis vinden joh gekkiemet een kus op je bekkie!
quote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Muck het volgende:
Ik ben al zo'n drie jaar niet meer ongesteld geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oh joh, ik ga zo zelf al, douchen enzoquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan niet tegen een chagrijnige ST![]()
Ik ga maar eens
quote:Op zondag 14 november 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Das kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ga etenquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh joh, ik ga zo zelf al, douchen enzo
met dat soort bedoel ik koele uitprint, vouw en lijm inelkaar zet poppetjesquote:Op zondag 14 november 2010 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit is zo'n toffe winkel dat ik daar niet van ga jatten
Maar dat van jou lijkt me ook niet fijnquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen, voor de gezelligheid hoef ik niet te blijven geloof ik![]()
Laters
Straks ben ik wel wat vrolijkerquote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen, voor de gezelligheid hoef ik niet te blijven geloof ik![]()
Laters
ja maar ik wil precies diehie!quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef PeZu het volgende:
met dat soort bedoel ik koele uitprint, vouw en lijm inelkaar zet poppetjes
Ik ook, want ik ga aan de drankquote:
ja dahag schatquote:Op zondag 14 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar ik wil precies diehie!
doei.quote:
ne sont pas partis
quote:Op [url=http://forja um.fok.nl/topic/1559406/2/50#88695754]zondag 14 november 2010 12:35[/url] schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doei.
weet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kus!
Maar ik ging want ik ben bijna op de plaats van bestemming!There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nou, het bevalt me prima!quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat van jou lijkt me ook niet fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
XDquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat wij gewoon je vrienden zijn![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Anders slaap ik even tot 12:00... Luie hond dat ik ben.*Haalt alles overhoop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjokolaaaa?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Als ik zo lees is daar in dit topic wel behoefte aan. *stukje deelt*quote:
Lief!quote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik zo lees is daar in dit topic wel behoefte aan. *stukje deelt*
Dyonne sms'te me dat Sint een letter voor mij had achtergelaten bij hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Gisteren heb ik geen regen gezien... dus je was nu natter dan gisteren?quote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef Klonk het volgende:
Bijna droog gebleven
Of beter gezegd, niet zo nat geworden als gisteren
quote:Op zondag 14 november 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Foto, beetje groot dus in spoiler;Bijna net zo lekker als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Foto, beetje groot dus in spoiler;Ziet er goed uit! Monchoutaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Nee, kwarktaartquote:Op zondag 14 november 2010 12:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Monchoutaart?
Foto, beetje groot dus in spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik woon in Limburg, niets van meegekregen op het nieuws dat het hier wat vochtig isquote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren heb ik geen regen gezien... dus je was nu natter dan gisteren?.
Klinkt nog steeds uitstekend.quote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kwarktaartMon chou vind ik wat te machtig, dus ik maak 'm vaak met magere Franse kwark, slagroom, suiker en gelatine. Gaat nog veel troep in, maar dan is ie wat minder zwaar, ook omdat er al een bodem van bastognekoekjes op zit.
Ok.quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weer weg, bezoek komt zoTot later!
Have fun!quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weer weg, bezoek komt zoTot later!
Wat vochtig?!quote:Op zondag 14 november 2010 12:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, niets van meegekregen op het nieuws dat het hier wat vochtig is
Ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kwarktaartMon chou vind ik wat te machtig, dus ik maak 'm vaak met magere Franse kwark, slagroom, suiker en gelatine. Gaat nog veel troep in, maar dan is ie wat minder zwaar, ook omdat er al een bodem van bastognekoekjes op zit.
Kon je niet carpoolen met die ene dude met baard?quote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat vochtig?!
Gister op weg naar werk beter de boot dan de auto kunnen hebben![]()
!
Die ging precies de verkeerde kant opquote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit![]()
![]()
[..]
Kon je niet carpoolen met die ene dude met baard?
Gisterenavond las ik op Teletekst ineens iets over wateroverlast... ik keek naar buiten en dacht toen ook:'Welk water?'quote:Op zondag 14 november 2010 12:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, niets van meegekregen op het nieuws dat het hier wat vochtig is
Heb je vrijdagavond Top Gear gezien? Uit de tweede aflevering kun je inspiratie halen voor een amfibievoertuigquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat vochtig?!
!
Doe mij dan maar de Toybotaquote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond las ik op Teletekst ineens iets over wateroverlast... ik keek naar buiten en dacht toen ook:'Welk water?'.
[..]
Heb je vrijdagavond Top Gear gezien? Uit de tweede aflevering kun je inspiratie halen voor een amfibievoertuig.
ik heb gisteren over paden gefietst die meer op een sloot leken en op heuvels kwam er allemaal Duits water zonder toestemming Nederland in...quote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat vochtig?!
!
Ja, de zee zal wel compleet weg zijn, nu al dat water hier in Limburg isquote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond las ik op Teletekst ineens iets over wateroverlast... ik keek naar buiten en dacht toen ook:'Welk water?'.
Whehehequote:[..]
Heb je vrijdagavond Top Gear gezien? Uit de tweede aflevering kun je inspiratie halen voor een amfibievoertuig.
Alleen door het dikgedrukte ben je al een heldquote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gisteren over paden gefietst die meer op een sloot leken en op heuvels kwam er allemaal Duits water zonder toestemming Nederland in...
Nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik maar tegen mij doe je onaardig
Halfquote:
Hoe kan iemand onaardig doen tegen jou?quote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik maar tegen mij doe je onaardig
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zelf ook onaardig vandaag
dus ik vraag er ook wel een beetje om
quote:Op zondag 14 november 2010 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zelf ook onaardig vandaag
dus ik vraag er ook wel een beetje om
Tetten? Waarquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
Seks
SM
TETTEN
Oh wacht, dat laatste moest TETTENzijn.
Hey Phenoquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
Seks
SM
TETTEN
Oh wacht, dat laatste moest TETTENzijn.
sorry ik ben niet zo in de mood voor strafquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan verdien je zeker wel straf
He jammerquote:Op zondag 14 november 2010 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry ik ben niet zo in de mood voor straf
Kijk eens naar benedenquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ander keertje weer schat![]()
Die staatquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ander keertje weer schat![]()
* MPG kijkt wel naar Marijke danquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk eens naar benedenWij hoeven niet te zoeken
Ja maar die van mij zijn niet zo bijzonderquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Pics.quote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gluurdert!quote:
Dat is waar, als ze van jezelf zijn dan is het een stuk minder interessantquote:Op zondag 14 november 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die van mij zijn niet zo bijzonder![]()
Die ken ik nu wel
quote:
quote:
Niet iedereen werkt nuquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
He bah mensen. Ik ben aan het werk, moet dit dan weer?
En ik dan, waar moet ik dan naar gluren?quote:
gheylquote:
Ja preciesquote:Op zondag 14 november 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waar, als ze van jezelf zijn dan is het een stuk minder interessant
Je kan hier ook niet komenquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mmmmhhh... let me think...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Tieten, tieten, tieten, tieten en tietenquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
je zit nu met een booner achter je bureau?quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat mag je zelf invullenquote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik dan, waar moet ik dan naar gluren?
Daar is helemaal geen ruimte voor, klein kuthok dat het is.quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zit nu met een booner achter je bureau?
quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stiekem ben ik helemaal niet aan het werk. Ik heb al bijna alles ingevoerd met nog een uurtje over.![]()
Dus tetten!
Goedzo! Wordt nog spannendquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmmhhh... let me think...Ik stuur wel een PM van mijn tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmmhhh... let me think...Dat videootje op youtube zal ik hem dan ook maar niet doorsturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
mij ook ?quote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stuur wel een PM van mijn tieten.
quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Goedzo! Wordt nog spannend
Moet ik even over nadenkenquote:
Manboobsquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stuur wel een PM van mijn tieten.
Ga je gang, doe wat je niet laten kuntquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat videootje op youtube zal ik hem dan ook maar niet doorsturen.
Dat hoop ik niet voor hem neequote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn heul jouw manboobs niet
Is dat niet veel te vroeg? Een eend zit toch veel langer te broeden?quote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zit nu al twee weken op een vraag te broeden. En ik kom er maar niet uit.
Wat is dan je probleem?quote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Aangezien ik een vrouw ben kan ik je vast wel helpenquote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Op sommige dillema's zit ik nog wel een stukje langer te broeden. Zoals bijvoorbeeld de urilift kwestie (alhoewel die nu opgelost is).quote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat niet veel te vroeg? Een eend zit toch veel langer te broeden?
Nou... Ik zit me af te vragen of morele relativist de waarheid in pacht kan hebben.quote:
Dat vindt je later wel uitquote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor hem nee![]()
Vrouwen en ethiek gaan niet samen...quote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aangezien ik een vrouw ben kan ik je vast wel helpen
Tis maar waar je wakker van ligtquote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik neig naar nee. Maar dat zou betekenen dat ik flink moet inbinden. En dat vind ik niet zo leuk, want dat zou dus mogelijk kunnen betekenen dat elke idioot net zoveel gelijk heeft als mij, wat ik helemaal niet leuk zou vinden.
quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik neig naar nee. Maar dat zou betekenen dat ik flink moet inbinden. En dat vind ik niet zo leuk, want dat zou dus mogelijk kunnen betekenen dat elke idioot net zoveel gelijk heeft als mij, wat ik helemaal niet leuk zou vinden.
quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en ethiek gaan niet samen...Hoe jullie mannen versieren is absoluut niet ethisch.
En ik versier geen mannen...quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en ethiek gaan niet samen...Hoe jullie mannen versieren is absoluut niet ethisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens de argumentatie erbij, waarom nee?quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik versier geen mannen...ik laat me veroveren
*Pakt zijn zwaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is bijvoorbeeld toch ook de keerzijde van modernisme? Om te spreken van meerdere waarheden, dan bestaat er toch ook geen echte waarheid meer (even heel kort door de bochtquote:Op zondag 14 november 2010 14:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En daarnaast, kan een morele relativist wel zijn standpunt aanhangen? Hij zegt eigenlijk iets aan te hangen op iets wat geen vastomlijnd concept is. Want als moraliteit afhankelijk is van de situatie, kun je dan nog wel spreken van een concept moraliteit? Wat zijn normen en waarden dan nog?
*hoofdpijn*
quote:
De oplossing is simpel:quote:Op zondag 14 november 2010 14:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En daarnaast, kan een morele relativist wel zijn standpunt aanhangen? Hij zegt eigenlijk iets aan te hangen op iets wat geen vastomlijnd concept is. Want als moraliteit afhankelijk is van de situatie, kun je dan nog wel spreken van een concept moraliteit? Wat zijn normen en waarden dan nog?
*hoofdpijn*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik mag graag denken dat ik slimmer en beter ben dan de gemiddelde idioot die op deze aarde rondloopt. Daarnaast mag ik graag denken dat ik ook beschaafder ben. Maar aangezien ik naar het morele relativisme neig, zou ik dus erkennen dat afhankelijk van de situatie ik mogelijk veel barbaarser zou kunnen zijn en dus geen haar beter. Bovendien zou ik afhankelijk van het standpunt dat ingenomen word mogelijk veel slechter zijn (bijv. persoon A. denkt dat mensen de wereld kapotmaken en daarom allemaal dood moeten. De terrorist die mensen doodmaakt zou in dat standpunt beter bezig zijn dan ik, die een killcount van 0 heeft).quote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe eens de argumentatie erbij, waarom nee?
Zeruko's clubje is verderop.quote:
Precies. Wat houd het begrip waarheid dan nog in?quote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is bijvoorbeeld toch ook de keerzijde van modernisme? Om te spreken van meerdere waarheden, dan bestaat er toch ook geen echte waarheid meer (even heel kort door de bocht)
Kan me wel andere fijne dingen bedenkenquote:Op zondag 14 november 2010 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
lijkt me echt weird om zo'n auto op je af zien komen
Er is geen waarheid. Alleen interpretaties.quote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies. Wat houd het begrip waarheid dan nog in?
Ja iddquote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan me wel andere fijne dingen bedenken
De koplampen van Marijke op je af zien komen?quote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan me wel andere fijne dingen bedenken
Is Kant niet hardstikke alleen gestorven? Ik zou hem niet volgen bij het daten.quote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan hartstikke ethisch
Ik gebruik Kant als leidraad als ik mannen versier
Bingo.quote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is geen waarheid. Alleen interpretaties.
Misschien bedoelt ze Agnes Kant.quote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is Kant niet hardstikke alleen gestorven? Ik zou hem niet volgen bij het daten.
Ligt er aan over welke je het hebtquote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
De koplampen van Marijke op je af zien komen?
quote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
De koplampen van Marijke op je af zien komen?
Wat heb ik gewonnen? Die A-klasse koelkast of een reischeque twv 25 euro, te besteden bij elke Center Parcs in Nederland?quote:
Nou ik kan me daar dus wel in vindenquote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag graag denken dat ik slimmer en beter ben dan de gemiddelde idioot die op deze aarde rondloopt. Daarnaast mag ik graag denken dat ik ook beschaafder ben. Maar aangezien ik naar het morele relativisme neig, zou ik dus erkennen dat afhankelijk van de situatie ik mogelijk veel barbaarser zou kunnen zijn en dus geen haar beter. Bovendien zou ik afhankelijk van het standpunt dat ingenomen word mogelijk veel slechter zijn (bijv. persoon A. denkt dat mensen de wereld kapotmaken en daarom allemaal dood moeten. De terrorist die mensen doodmaakt zou in dat standpunt beter bezig zijn dan ik, die een killcount van 0 heeft).
Ik vind dat geen leuk idee.
quote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan over welke je het hebt
Dat lijkt me ook geen goed persoon me je datingstechnieken op te baseren. Dan zit je aan de bar hardstikke nukkig te wezen en opeens snoeihard te schreeuwen dat kapitalisme slecht is.quote:
Maar op zich ben ik het deels wel eens met zijn imperatievenquote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is Kant niet hardstikke alleen gestorven? Ik zou hem niet volgen bij het daten.
quote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen goed persoon me je datingstechnieken op te baseren. Dan zit je aan de bar hardstikke nukkig te wezen en opeens snoeihard te schreeuwen dat kapitalisme slecht is.
Ik mis de debatten met Agnes.
Ik kan me daar ook wel in vinden, maar het probleem is dan dus dat ik geen haar beter ben qua denken, waarheid herkennen en moraliteit dan een gemiddelde terrorist, een gemiddelde kwijlende eskimo met een IQ van een deense terrier of George Bush. En dat vind ik geen fijn idee.quote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik kan me daar dus wel in vindenIets wat voor jou waarheid is, is voor mij mogelijk geen waarheid. Net zoals de Inuit, die laten oude mensen die niet meer mee kunnen komen in het rondtrekken achter om ze te laten sterven. Wij vinden dat mogelijk barbaars, voor hun is het echter bittere noodzaak. Zo zijn er vast ook dingen die wij denken en doen die voor anderen als dusdanig beschouwd worden
Heb je wel zeker bestaan als zijn vrouw!quote:Op zondag 14 november 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar op zich ben ik het deels wel eens met zijn imperatievenMaar Kant zelf was hartstikke gek ja
![]()
Die woonde toch z'n hele leven in hetzelfde huis en deed iedere dag hetzelfde rondje op dezelfde tijd
Hoezo autistisch
En nog steeds is het dan een waarheid, alleen kun je er niet vanuit gaan dat anderen dat met je eens zijnquote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies. Wat houd het begrip waarheid dan nog in?
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo diep is WW niet zo vaak hoorquote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo goed in dat diepzinnige gedoe hoor
Maar dat is niet helemaal waar.... Er zijn bepaalde regels die door de grootste groep als waar worden gezien en binnen een samenleving ben je afhankelijk van dat soort regels. Moord en doodslag wordt door de meeste mensen afgekeurd en het is bijna overal wettelijk vastgelegd dat dat niet mag. Dus ik denk dat je naast je eigen moraliteit toch een gedeelde moraliteit hebt waarover dan ook afspraken gemaakt zijnquote:Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook wel in vinden, maar het probleem is dan dus dat ik geen haar beter ben qua denken, waarheid herkennen en moraliteit dan een gemiddelde terrorist, een gemiddelde kwijlende eskimo met een IQ van een deense terrier of George Bush. En dat vind ik geen fijn idee.
WW is goed van onderwerp wisselen, geloof mij maarquote:Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ermm
Hoe gaat het ZO snel van tetten naar Agnes Kant hier?
Maar hoe kun je van het principe wetenschappelijke waarheden dan uitgaan als het onderliggende ideeën en motieven van wetenschappelijk onderzoek betwist kunnen worden, als er geen waarheid over bestaat? Dan zou je dus kunnen stellen dat je op een hele foute manier onderzoek doet (dat alleen wel gevolgd word door 99% van de wetenschappers, maar zelfs een meerderheid kan ernaast zitten).quote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nog steeds is het dan een waarheid, alleen kun je er niet vanuit gaan dat anderen dat met je eens zijnBehalve wetenschappelijke waarheden, want je moet van bepaalde zaken wel op aan kunnen
quote:Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookDus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo diep ben ik niet in het bijzijn van mijn familie, daar heb ik mijn studie voor.quote:
ohja nee dat verklaart een hoopquote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt het wel over fam van mij
Daar spreek je jezelf tegen. Eerst stel je dat er geen ultieme morele waarheid te maken is, daarna dat de regels van de meerderheid een richtlijn geven voor gedeelde moraliteit. Kan de meerderheid er dus nooit naast zitten?quote:Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is niet helemaal waar.... Er zijn bepaalde regels die door de grootste groep als waar worden gezien en binnen een samenleving ben je afhankelijk van dat soort regels. Moord en doodslag wordt door de meeste mensen afgekeurd en het is bijna overal wettelijk vastgelegd dat dat niet mag. Dus ik denk dat je naast je eigen moraliteit toch een gedeelde moraliteit hebt waarover dan ook afspraken gemaakt zijn
Zo ver zou ik zelf niet willen gaan, maar je maakt daar wel een punt. Desalniettemin heb je gewoon een basis nodig, sommige zaken moet je maar als "waarheid" aannemen, anders heb je volgens mij geen leven meerquote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar hoe kun je van het principe wetenschappelijke waarheden dan uitgaan als het onderliggende ideeën en motieven van wetenschappelijk onderzoek betwist kunnen worden, als er geen waarheid over bestaat? Dan zou je dus kunnen stellen dat je op een hele foute manier onderzoek doet (dat alleen wel gevolgd word door 99% van de wetenschappers, maar zelfs een meerderheid kan ernaast zitten).
Het leven is dan wel heel duister en nihilistisch als je dat gaat denken he?quote:Op zondag 14 november 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo ver zou ik zelf niet willen gaan, maar je maakt daar wel een punt. Desalniettemin heb je gewoon een basis nodig, sommige zaken moet je maar als "waarheid" aannemen, anders heb je volgens mij geen leven meer
Kut voor je, maar het is wel zo. Je kunt beter maar zorgen dat je gelukkig leeft naar jouw normen en waarden. Dat doen die terroristen ook.quote:Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook wel in vinden, maar het probleem is dan dus dat ik geen haar beter ben qua denken, waarheid herkennen en moraliteit dan een gemiddelde terrorist, een gemiddelde kwijlende eskimo met een IQ van een deense terrier of George Bush. En dat vind ik geen fijn idee.
Kom maar bij ons in het studieklasje zitten. Waar we openlijk discussieren of het niet beter is om alle zwervers naar Texel te sturen en daar op te sluiten.quote:
sorry ik ben uitgestudeerdquote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom maar bij ons in het studieklasje zitten. Waar we openlijk discussieren of het niet beter is om alle zwervers naar Texel te sturen en daar op te sluiten.
Het vak ethiek.. <3
Dat erken ik ook wel. Dit is ook meer een gedachtenspelletje voor mij.quote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor je, maar het is wel zo. Je kunt beter maar zorgen dat je gelukkig leeft naar jouw normen en waarden. Dat doen die terroristen ook.
De basis van een samenleving is onderlinge leefafspraken (bij ons de rechtstaat). Zonder die basis kun je niet samenleven imho. Om die reden worden (gelukkig) oorlogsmisdadigers toch veroordeeld, ondanks dat de algemene opvatting toen misschien was dat deze misdadigers dat gene deden wat juist was.quote:Op zondag 14 november 2010 14:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar spreek je jezelf tegen. Eerst stel je dat er geen ultieme morele waarheid te maken is, daarna dat de regels van de meerderheid een richtlijn geven.
In het kader daarvan, de meerderheid van de mensen op aarde vind homosexualiteit nog steeds een zonde, dus dat zou nog steeds 'slecht' zijn?
quote:Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het leven is dan wel heel duister en nihilistisch als je dat gaat denken he?
Daarom heb ik nog COD aan staan en Fok, iets met geen levenquote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik vind er geen kut aan
tis saai
Dat vinden pubers nogal snelquote:Op zondag 14 november 2010 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vond die 2 auto op elkaar knallen we gaaf.
zondag he?quote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog COD aan staan en Fok, iets met geen leven
Ik ben persoonlijk niet tevreden met dat antwoord. Aangezien ik de meerderheid van de wereld niet bijster intelligent vind (bijv. het homosexualiteit standpunt). Ik kan niet geloven dat dat dan opeens juist is.quote:Op zondag 14 november 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De basis van een samenleving is onderlinge leefafspraken (bij ons de rechtstaat). Zonder die basis kun je niet samenleven imho. Om die reden worden (gelukkig) oorlogsmisdadigers toch veroordeeld, ondanks dat de algemene opvatting toen misschien was dat deze misdadigers dat gene deden wat juist was.
Tsja, in principe zoals ik het stel wel he... Terwijl ik het daar niet mee eens benValide punt
Ik ben allang erachter gekomen dat ik in principe een Nihilist ben. Maar dat betekend dus dat je zelf je leven zin moet geven. En ik denk, aangezien we autonome (in de zin van dat ik jou niet kan controleren. Laten we maar niet gaan discussiëren of we in feite enkel de som uitdrukking zijn van hormonen, stroompjes en neurotransmittersquote:Op zondag 14 november 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan, dus kom maar terug naar ons
Tataquote:
Vrouwen vinden autorijden al snel spannendquote:Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind dat ook leuk, en ik ben geen puber meer
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen vinden autorijden al snel spannend
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen vinden autorijden al snel spannend
Nietsquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen?
quote:
Paars!quote:Op zondag 14 november 2010 14:49 schreef Klonk het volgende:
verjaardag
lekker stukkie rijden in onze huur iQ (een paarse)
Dat is echt zo'n heerlijk nummerquote:
Kom, stap in mijn Ferrari.quote:Op zondag 14 november 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paars!Ik wil ook een stukkie in die auto rijden
![]()
LLquote:
trevquote:
echt een spannend racequote:Op zondag 14 november 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ze zitten hamilton wel erg op zijn nek he?
Nee, dan moet ik mijn adapter beneden gaan halen.quote:
zo als het nou staat gaat is alonso geen wereldkampioenquote:Op zondag 14 november 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel mee vallen...maar ja er kan nog van alles gebeuren
quote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik mijn adapter beneden gaan halen.
Ik zit met mijn laptop op schoot, maar mijn pa weet niet dat ik de laptop ook aan heb.
p0rn kijken zekerquote:
ik snap er geen hol van die puntentellingquote:Op zondag 14 november 2010 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo als het nou staat gaat is alonso geen wereldkampioen
friemelquote:
Nope, COD spelenquote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
p0rn kijken zeker
[..]
ik snap er geen hol van die puntentelling
Bis Laterquote:
later pgrquote:
toeristische route dus gehadquote:Op zondag 14 november 2010 15:13 schreef friemelaar het volgende:
Vanwege de omleiding via turnhout gaan![]()
![]()
OMLEIDING![]()
via de omleiding naar turnhout kwamen we uit... op de omleidingsroute naar postel![]()
Nouja, om 6 uur waren we al thuis
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toeristische route dus gehad
hoeveel langer hebben jullie er nou over gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 15:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar nu zonder te haasten dat scheelt![]()
Door centrum Mol en uiteindelijk weer door Retie........
Kwamen uiteindelijk precies na de afzetting bij Postel weer op de bekende weg
geen idee, we waren om kwart voor 4 weg denk ik dus totaal 2 uur en een kwartier.....quote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel langer hebben jullie er nou over gedaan?
tering zegquote:Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
geen idee, we waren om kwart voor 4 weg denk ik dus totaal 2 uur en een kwartier.....
ahummmmm, 5 kwartier langer....
whehehequote:Op zondag 14 november 2010 15:44 schreef friemelaar het volgende:
Nouja, 't was ongeveer even lang als een jaartje geleden
die alonsoquote:
iddquote:
Ik gun het Vettel ook wel, Webber ook wel hoor alles behalve Alonsoquote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het Webber het meest gegund
ik Hamiltonquote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het Webber het meest gegund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |