dat mag het is tenslotte zondagquote:
ooohw dus vet koel ende tof en zoquote:
Ja, pilletjes met een smiley deropquote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm.
Ben jij je pilletjes vergeten vandaag?
He gatverquote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
Moet ik ook nog strijken en douchen en optutten en dan ook nog een heel kind wassen en leuk aankleden en dan de hele middag sociaal doen
en ze zijn van karton, je mag ze zelf in elkaar vouwenquote:
quote:
En lijmen lijkt me ook wel handig.quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze zijn van karton, je mag ze zelf in elkaar vouwen![]()
Gelukkig weet ik niet hoe dat voeltquote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He gatver
Beter dan weeen hebben
ga ze maken.danquote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze zijn van karton, je mag ze zelf in elkaar vouwen![]()
Ach, je bent het zo weer vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik ben al zo'n drie jaar niet meer ongesteld geweestquote:Op zondag 14 november 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel.. 2 bevallingen en inmiddels ook iets van 1093392893 ongesteld zijn
dan moet ik ze eerst kopenquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n drie jaar niet meer ongesteld geweest
Ja, in een webshopquote:Op zondag 14 november 2010 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kopen?
Dat valt vast wel ergens te vinden op internet.
kopen dat soort kun je vast gratis vinden joh gekkiemet een kus op je bekkie!quote:
dit is zo'n toffe winkel dat ik daar niet van ga jattenquote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
kopen dat soort kun je vast gratis vinden joh gekkiemet een kus op je bekkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |