ik heb gisteren over paden gefietst die meer op een sloot leken en op heuvels kwam er allemaal Duits water zonder toestemming Nederland in...quote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat vochtig?!
Gister op weg naar werk beter de boot dan de auto kunnen hebben![]()
!
Ja, de zee zal wel compleet weg zijn, nu al dat water hier in Limburg isquote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond las ik op Teletekst ineens iets over wateroverlast... ik keek naar buiten en dacht toen ook:'Welk water?'.
Whehehequote:[..]
Heb je vrijdagavond Top Gear gezien? Uit de tweede aflevering kun je inspiratie halen voor een amfibievoertuig.
Alleen door het dikgedrukte ben je al een heldquote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gisteren over paden gefietst die meer op een sloot leken en op heuvels kwam er allemaal Duits water zonder toestemming Nederland in...
Nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik maar tegen mij doe je onaardig
Halfquote:
Hoe kan iemand onaardig doen tegen jou?quote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik maar tegen mij doe je onaardig
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 14 november 2010 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zelf ook onaardig vandaag
dus ik vraag er ook wel een beetje om
quote:Op zondag 14 november 2010 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zelf ook onaardig vandaag
dus ik vraag er ook wel een beetje om
Tetten? Waarquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
Seks
SM
TETTEN
Oh wacht, dat laatste moest TETTENzijn.
Hey Phenoquote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
Seks
SM
TETTEN
Oh wacht, dat laatste moest TETTENzijn.
sorry ik ben niet zo in de mood voor strafquote:Op zondag 14 november 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan verdien je zeker wel straf
He jammerquote:Op zondag 14 november 2010 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry ik ben niet zo in de mood voor straf
Kijk eens naar benedenquote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ander keertje weer schat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |