quote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Muck het volgende:
Ik ben al zo'n drie jaar niet meer ongesteld geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh joh, ik ga zo zelf al, douchen enzoquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan niet tegen een chagrijnige ST![]()
Ik ga maar eens
quote:Op zondag 14 november 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Das kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ga etenquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh joh, ik ga zo zelf al, douchen enzo
met dat soort bedoel ik koele uitprint, vouw en lijm inelkaar zet poppetjesquote:Op zondag 14 november 2010 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit is zo'n toffe winkel dat ik daar niet van ga jatten
Maar dat van jou lijkt me ook niet fijnquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen, voor de gezelligheid hoef ik niet te blijven geloof ik![]()
Laters
Straks ben ik wel wat vrolijkerquote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen, voor de gezelligheid hoef ik niet te blijven geloof ik![]()
Laters
ja maar ik wil precies diehie!quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef PeZu het volgende:
met dat soort bedoel ik koele uitprint, vouw en lijm inelkaar zet poppetjes
Ik ook, want ik ga aan de drankquote:
ja dahag schatquote:Op zondag 14 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar ik wil precies diehie!
doei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op [url=http://forja um.fok.nl/topic/1559406/2/50#88695754]zondag 14 november 2010 12:35[/url] schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doei.
weet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kus!
Maar ik ging want ik ben bijna op de plaats van bestemming!There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nou, het bevalt me prima!quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat van jou lijkt me ook niet fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
XDquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat wij gewoon je vrienden zijn![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Anders slaap ik even tot 12:00... Luie hond dat ik ben.*Haalt alles overhoop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjokolaaaa?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Als ik zo lees is daar in dit topic wel behoefte aan. *stukje deelt*quote:
Lief!quote:Op zondag 14 november 2010 12:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik zo lees is daar in dit topic wel behoefte aan. *stukje deelt*
Dyonne sms'te me dat Sint een letter voor mij had achtergelaten bij hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Gisteren heb ik geen regen gezien... dus je was nu natter dan gisteren?quote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef Klonk het volgende:
Bijna droog gebleven
Of beter gezegd, niet zo nat geworden als gisteren
quote:Op zondag 14 november 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Foto, beetje groot dus in spoiler;Bijna net zo lekker als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Foto, beetje groot dus in spoiler;Ziet er goed uit! Monchoutaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Nee, kwarktaartquote:Op zondag 14 november 2010 12:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Monchoutaart?
Foto, beetje groot dus in spoiler;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik woon in Limburg, niets van meegekregen op het nieuws dat het hier wat vochtig isquote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren heb ik geen regen gezien... dus je was nu natter dan gisteren?.
Klinkt nog steeds uitstekend.quote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kwarktaartMon chou vind ik wat te machtig, dus ik maak 'm vaak met magere Franse kwark, slagroom, suiker en gelatine. Gaat nog veel troep in, maar dan is ie wat minder zwaar, ook omdat er al een bodem van bastognekoekjes op zit.
Ok.quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weer weg, bezoek komt zoTot later!
Have fun!quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weer weg, bezoek komt zoTot later!
Wat vochtig?!quote:Op zondag 14 november 2010 12:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, niets van meegekregen op het nieuws dat het hier wat vochtig is
Ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kwarktaartMon chou vind ik wat te machtig, dus ik maak 'm vaak met magere Franse kwark, slagroom, suiker en gelatine. Gaat nog veel troep in, maar dan is ie wat minder zwaar, ook omdat er al een bodem van bastognekoekjes op zit.
Kon je niet carpoolen met die ene dude met baard?quote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat vochtig?!
Gister op weg naar werk beter de boot dan de auto kunnen hebben![]()
!
Die ging precies de verkeerde kant opquote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit![]()
![]()
[..]
Kon je niet carpoolen met die ene dude met baard?
Gisterenavond las ik op Teletekst ineens iets over wateroverlast... ik keek naar buiten en dacht toen ook:'Welk water?'quote:Op zondag 14 november 2010 12:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, niets van meegekregen op het nieuws dat het hier wat vochtig is
Heb je vrijdagavond Top Gear gezien? Uit de tweede aflevering kun je inspiratie halen voor een amfibievoertuigquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat vochtig?!
Gister op weg naar werk beter de boot dan de auto kunnen hebben![]()
!
Doe mij dan maar de Toybotaquote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond las ik op Teletekst ineens iets over wateroverlast... ik keek naar buiten en dacht toen ook:'Welk water?'.
[..]
Heb je vrijdagavond Top Gear gezien? Uit de tweede aflevering kun je inspiratie halen voor een amfibievoertuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |