Kut voor je, maar het is wel zo. Je kunt beter maar zorgen dat je gelukkig leeft naar jouw normen en waarden. Dat doen die terroristen ook.quote:Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook wel in vinden, maar het probleem is dan dus dat ik geen haar beter ben qua denken, waarheid herkennen en moraliteit dan een gemiddelde terrorist, een gemiddelde kwijlende eskimo met een IQ van een deense terrier of George Bush. En dat vind ik geen fijn idee.
Kom maar bij ons in het studieklasje zitten. Waar we openlijk discussieren of het niet beter is om alle zwervers naar Texel te sturen en daar op te sluiten.quote:
sorry ik ben uitgestudeerdquote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom maar bij ons in het studieklasje zitten. Waar we openlijk discussieren of het niet beter is om alle zwervers naar Texel te sturen en daar op te sluiten.
Het vak ethiek.. <3
Dat erken ik ook wel. Dit is ook meer een gedachtenspelletje voor mij.quote:Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor je, maar het is wel zo. Je kunt beter maar zorgen dat je gelukkig leeft naar jouw normen en waarden. Dat doen die terroristen ook.
De basis van een samenleving is onderlinge leefafspraken (bij ons de rechtstaat). Zonder die basis kun je niet samenleven imho. Om die reden worden (gelukkig) oorlogsmisdadigers toch veroordeeld, ondanks dat de algemene opvatting toen misschien was dat deze misdadigers dat gene deden wat juist was.quote:Op zondag 14 november 2010 14:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar spreek je jezelf tegen. Eerst stel je dat er geen ultieme morele waarheid te maken is, daarna dat de regels van de meerderheid een richtlijn geven.
In het kader daarvan, de meerderheid van de mensen op aarde vind homosexualiteit nog steeds een zonde, dus dat zou nog steeds 'slecht' zijn?
quote:Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het leven is dan wel heel duister en nihilistisch als je dat gaat denken he?
Daarom heb ik nog COD aan staan en Fok, iets met geen levenquote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik vind er geen kut aan
tis saai
Dat vinden pubers nogal snelquote:Op zondag 14 november 2010 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vond die 2 auto op elkaar knallen we gaaf.
zondag he?quote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog COD aan staan en Fok, iets met geen leven
Ik ben persoonlijk niet tevreden met dat antwoord. Aangezien ik de meerderheid van de wereld niet bijster intelligent vind (bijv. het homosexualiteit standpunt). Ik kan niet geloven dat dat dan opeens juist is.quote:Op zondag 14 november 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De basis van een samenleving is onderlinge leefafspraken (bij ons de rechtstaat). Zonder die basis kun je niet samenleven imho. Om die reden worden (gelukkig) oorlogsmisdadigers toch veroordeeld, ondanks dat de algemene opvatting toen misschien was dat deze misdadigers dat gene deden wat juist was.
Tsja, in principe zoals ik het stel wel he... Terwijl ik het daar niet mee eens benValide punt
Ik ben allang erachter gekomen dat ik in principe een Nihilist ben. Maar dat betekend dus dat je zelf je leven zin moet geven. En ik denk, aangezien we autonome (in de zin van dat ik jou niet kan controleren. Laten we maar niet gaan discussiëren of we in feite enkel de som uitdrukking zijn van hormonen, stroompjes en neurotransmittersquote:Op zondag 14 november 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan, dus kom maar terug naar ons
Tataquote:
Vrouwen vinden autorijden al snel spannendquote:Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind dat ook leuk, en ik ben geen puber meer
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen vinden autorijden al snel spannend
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen vinden autorijden al snel spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |