Nah, ik wil er wel een. Maar mijn moeder, haar vriend en zijn zoons hebben er allemaal al eentje, dus ik wacht nog even.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Lekker wijf, dus jij zal wel een iPhone hebben.
Ja, moest ik (helaas) ook. Gelukkig nu een baan waar ik dat niet aan hoef. Had laatst wel weer voor een foto overhemdje aan gedaan en zo, zit dan ook meteen wat onwennigquote:
Komt goed, doggiequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie de pica's wel in mijn pm he
Je kan ook iets anders nemen. Wat heb je dan wel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Nah, ik wil er wel een. Maar mijn moeder, haar vriend en zijn zoons hebben er allemaal al eentje, dus ik wacht nog even.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil hemblond: *check*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slank: *check*
lang: *check*
![]()
* JoeBravo muts uit msn verwijderd
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Slaap lekker!quote:
Een LG arena.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook iets anders nemen. Wat heb je dan wel?
Ik kan mij dequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
Een LG arena.![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een half jaartje met mijn abonnement, dan ga ik wel eens zoeken.
Slaap lekker mooie damequote:
Wow nu alquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
blond: *check*
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij dehelemaal voorstellen.
Maarre, echt geen plannen voor vanaaf jij?
Ik voldoe aan alledrie, is dat goed?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
blond: *check*
![]()
hf Bquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben er ook weg van, stad in. Bonne notte, lieve [Singles]![]()
Balen! Kan ik je nog entertainen? Ga ik voor je jongleren met zeven ballen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
Nee.Mijn vriendinnen blijven vanavond in Hellevoetsluis en ik heb geen zin nog terug te moeten reizen en kan niet crashen omdat ik morgen al afgesproken heb hier.
ik vermoed een verhoogd risico door huppelbesprongen te worden. Ik vind dat engquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alledrie, is dat goed?
Omdat jij geen vaste relatie wil met mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom post jij hier huppel?
Je hebt me gisteren nog een stuk of 15x oraal plezier gegeven!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijn hart en mijn gaten aan jou gegeven en jij geeft maar weinig terug
Ik wil niet naar het oosten zei ik, de rest vind ik bestquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij geen vaste relatie wil met mij![]()
Ik heb mijn hart en mijn gaten aan jou gegeven en jij geeft maar weinig terug
Ik wil wel bij je komen wonen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil niet naar het oosten zei ik, de rest vind ik best
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen! Kan ik je nog entertainen? Ga ik voor je jongleren met zeven ballen.
Eitje bakken en shit kan je gewoon toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je komen wonen hoor
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eitje bakken en shit kan je gewoon toch?
Let op! Gaat 'ie!quote:
Pics.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Let op! Gaat 'ie!
* AirwiN jongleert!
oke zie je morgenmiddag schatquote:
Doe je dan ook een clownsact?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen! Kan ik je nog entertainen? Ga ik voor je jongleren met zeven ballen.
Da's wat lastig als je aan het jongleren bent.quote:
Alleen als missb meekijkt.quote:
Moet ik je wakker maken met ontbijt op bed?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke zie je morgenmiddag schat
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga nog ff een game aanslingeren (nee Yip, niet rukken)
eerst sex dan eten hequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik je wakker maken met ontbijt op bed?
Ze eet je toch niet op?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vermoed een verhoogd risico door huppelbesprongen te worden. Ik vind dat eng
Was het fijn?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga douchen en iedereen is ineens weg?!
quote:
Uiteraard.quote:
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga douchen en iedereen is ineens weg?!
Hoi jijquote:
Dat ben ik ook wel eensquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wat lastig als je aan het jongleren bent.
Je mag komen kijken. Of ik kom bij jou langs, want je bent toch alleen thuis.quote:
Ja, kom hier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag komen kijken. Of ik kom bij jou langs, want je bent toch alleen thuis.
Het klinkt alsof je hebt genoten.quote:
Het was zoooo lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hebt genoten.
Rrrrrrr...quote:
Tip voor jou. Nooit liegen, je kan 't totaal niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef Spirit82 het volgende:
Het was zoooo lekkerJammer dat je er niet bij was
Ben je zo moe wijffie?quote:
Ik zit nu achter mn pc in niets dan een handdoekquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip voor jou. Nooit liegen, je kan 't totaal niet.
Verdomme ik ben de link van die livestream kwijtquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit nu achter mn pc in niets dan een handdoek
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ga lekker je bedje in danquote:
Dat is niet zo netjes, dan zit jij of ik bij de verkeerde pcquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh, cosmo's, lekker!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik heb fucking lekker gegeten, struisvogelbiefstuk![]()
En cosmopolitans mmmm
Ik zit hier prima. Dus het ligt aan jouquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is niet zo netjes, dan zit jij of ik bij de verkeerde pc
Als ik je had geloofd had ik wel om pics gevraagd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Het is bewezen: jij kan leugen niet van waarheid onderscheiden
Ik heb je gepmtquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef missbehavin het volgende:
En cosmopolitans mmmm
Rest my casequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik je had geloofd had ik wel om pics gevraagd.
Tuurlijk lieverd!quote:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:16 schreef Spirit82 het volgende:
Je kan nu wel net doen alsof ik geen gelijk heb, maar heb ik wel
Hmm ok, heb je een extra handdoek liggen of moet ik er zelf 1 meenemen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit hier prima. Dus het ligt aan jou
As it should bequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef missbehavin het volgende:
En cosmopolitans mmmm
Wie zegt dat jij ook een handdoek nodig hebt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm ok, heb je een extra handdoek liggen of moet ik er zelf 1 meenemen?
ja goed, rustig. Lekker gegeten dus welquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, cosmo's, lekker!
Hoe was je dag meis?
Nope, het boeit mij eigenlijk gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef Spirit82 het volgende:
Je doet dit gewoon om irritant te kunnen doen he
Drank en pepernoten in overvloed, maar geen handdoek......quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ook een handdoek nodig hebt?
Het betere werk toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Drank en pepernoten in overvloed, maar geen handdoek......
Mooiquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja goed, rustig. Lekker gegeten dus wel
Ik was al onderweg toch?quote:
* Huppelmuts kruipt naast myr op de bankquote:
En de drank hoefde ook niet had je al gezegd, maar je bent nog steeds niet hierquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De pepernoten hoeven van mij niet per se
Dat dus. Enige exclusiviteit is wel gewenst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef MissMSX het volgende:
Ah, het wordt al wat krap op de bank
Ander keertje dan maar
Jij mag er wel bij, maar verder...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus. Enige exclusiviteit is wel gewenst.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
Het word gezellig bij mij op de bank.
Ik wil jou helemaal niet delen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 banken hoor, niet zo preuts mensen.
Ik ga wel op de grond zitten, tegen de bank aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 banken hoor, niet zo preuts mensen.
Jij gaat ook de deur uit zei jequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En de drank hoefde ook niet had je al gezegd, maar je bent nog steeds niet hier
Ohjaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij gaat ook de deur uit zei je
Dat beschouw ik toch wel als een complimentquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Maar als jij komt blijf ik natuurlijk hier
quote:
Het is maar een blank lakje hoor. Ik ben zo motorisch gestoord dat kleur bij mij niet goed kan gaanquote:
Kom op, niet zo bescheiden!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:31 schreef Yuki het volgende:
Het is maar een blank lakje hoor. Ik ben zo motorisch gestoord dat kleur bij mij niet goed kan gaan
Wil jij een keer mijn nagels doen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nagels blauw met een groen/blauwe laag eroverheen waarvan ik de naam ben vergeten.Maar het is wel tof.
Ga jij je es helemaal nog mooier maken voor mij.quote:
Doe ik tegelijk als ik huppels nagels ook doe.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil jij een keer mijn nagels doen?
Ik kan het echt nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik tegelijk als ik huppels nagels ook doe.
Overigens ga ik er altijd naast hoor.
Niet alleen je nagelsquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet
Mijn nagels zijn ook raar
Hoezo raar?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet
Mijn nagels zijn ook raar
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik tegelijk als ik huppels nagels ook doe.
Overigens ga ik er altijd naast hoor.
Mijn nagels zijn nu echt kort voor mijn doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scheef. En ze zien er raar uit, zowel lang als kort
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:39 schreef AirwiN het volgende:
Nagels.Amper twee uur geleden ging het nog gewoon over seks.
Chrisquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien weer een zetje in de juiste richting
Helena is absoluut een zetje in de juiste richting. Wat is die mooi.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef xFriendx het volgende:
Misschien weer een zetje in de juiste richting
Toen of nu?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helena is absoluut een zetje in de juiste richting. Wat is die mooi.
quote:
Euhm nee... sorry... je kunt veel van haar zeggen, maar niet dat ze mooi oud wordtquote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Groetjes uit Parijs!
Je t'aime, bitches!!
Jij zou mij leren hoe ik relnicht moest zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Groetjes uit Parijs!
Je t'aime, bitches!!
Hi Ang3l.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Groetjes uit Parijs!
Je t'aime, bitches!!
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik ben volgende week maandag in Rotterdam
Mon culquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Groetjes uit Parijs!
Je t'aime, bitches!!
Ik ben bij hem.quote:
Afspreken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |