Ja, kom hier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag komen kijken. Of ik kom bij jou langs, want je bent toch alleen thuis.
Het klinkt alsof je hebt genoten.quote:
Het was zoooo lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hebt genoten.
Rrrrrrr...quote:
Tip voor jou. Nooit liegen, je kan 't totaal niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef Spirit82 het volgende:
Het was zoooo lekkerJammer dat je er niet bij was
Ben je zo moe wijffie?quote:
Ik zit nu achter mn pc in niets dan een handdoekquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip voor jou. Nooit liegen, je kan 't totaal niet.
Verdomme ik ben de link van die livestream kwijtquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit nu achter mn pc in niets dan een handdoek
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ga lekker je bedje in danquote:
Dat is niet zo netjes, dan zit jij of ik bij de verkeerde pcquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh, cosmo's, lekker!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik heb fucking lekker gegeten, struisvogelbiefstuk![]()
En cosmopolitans mmmm
Ik zit hier prima. Dus het ligt aan jouquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is niet zo netjes, dan zit jij of ik bij de verkeerde pc
Als ik je had geloofd had ik wel om pics gevraagd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef Spirit82 het volgende:
Het is bewezen: jij kan leugen niet van waarheid onderscheiden
Ik heb je gepmtquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik heb fucking lekker gegeten, struisvogelbiefstuk![]()
En cosmopolitans mmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |