quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef DeBassist het volgende:
pfft wat een gedoe allemaal, dit gaat niet goed ben nu nogal in de war![]()
ik zie jullie morgen wel weer FOK!kers
Nee, dat is te honds. Maltanese houd ik het opquote:
Merengue?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is geen woord neeMaar dat klinkt als een best goed plan eigenlijk.
Even bedenken waar nu het betere latin dansen is.
Dat weet je pas als je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ook niet. ik kan jou makkelijk aan.
Hoeveel mannen die dat ook beweerden liggen al begraven in je achtertuin?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Dat weet je pas als je het gedaan hebt
Sssst!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel mannen die dat ook beweerden liggen al begraven in je achtertuin?
Merengue en salsa weet ik wel te vinden, maar tango...quote:
Leuk je gekend te hebben dawg.quote:
Oh zo! Je zoekt een tent waar dat kanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merengue en salsa weet ik wel te vinden, maar tango...
true. maar dat ligt niet aan mij, jij draaide gister ofzo weer omquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je het gedaan hebt
Myr!quote:
Altijd leuk om het te leren van een schone deernequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo! Je zoekt een tent waar dat kan
Jij kon toch helemaal geen tango?
DAT KWAM DOOR DE STORMquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef dawg het volgende:
[..]
true. maar dat ligt niet aan mij, jij draaide gister ofzo weer om
Komt alleen maar door de geilheid.quote:
Niet echt neequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo! Je zoekt een tent waar dat kan
Jij kon toch helemaal geen tango?
Dan heb je nog een paar uur om je fout goed te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders zijn uit en ik zit thuis. Wat doe ik fout?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef Yuki het volgende:
Nog 5 zaterdagen en 2 zondagen... Ik hou het wel vol, echt
Wij gingen toch samen op tango-les?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt neeMaar het is nooit te laat om te leren toch?
Niets, mits je drank en een vent in huis hebt. Zo niet, dan is er wat mis ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik las net dat pingen kan helpen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Drank genoeg, maar geen vent.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets, mits je drank en een vent in huis hebt. Zo niet, dan is er wat mis ja.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil hemhij jou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik las net dat pingen kan helpen...
Gaat me lukkenquote:
Ik wil hemNodig hem uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Mmmm... Lekker wijf, dus jij zal wel een iPhone hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.Samen met me chickies lekker pingen met die lekkere mocro's.
In Enschede?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen toch samen op tango-les?
Geen blackberry...daar gaat je jeugdquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.Samen met me chickies lekker pingen met die lekkere mocro's.
Ik wil hemWel netjes zo. Op zich is zo'n outfit prima, hoewel ik altijd een gruwelijke hekel had aan de stropdas, dat was gewoon kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met liefde gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt er een weekend vanaf gehaald
BB is uit mèn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef YipYip het volgende:
Geen blackberry...daar gaat je jeugd
We gaan soon borrelen samenquote:
Mjah hij moet wel voor zn werkquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel netjes zo. Op zich is zo'n outfit prima, hoewel ik altijd een gruwelijke hekel had aan de stropdas, dat was gewoon kut.
ik zie de pica's wel in mijn pm hequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben er weg van. Ik wil douchen maar dat lukt steeds niet. En nu ga ik echt *stampt met voet.
Nah, ik wil er wel een. Maar mijn moeder, haar vriend en zijn zoons hebben er allemaal al eentje, dus ik wacht nog even.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Lekker wijf, dus jij zal wel een iPhone hebben.
Ja, moest ik (helaas) ook. Gelukkig nu een baan waar ik dat niet aan hoef. Had laatst wel weer voor een foto overhemdje aan gedaan en zo, zit dan ook meteen wat onwennigquote:
Komt goed, doggiequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie de pica's wel in mijn pm he
Je kan ook iets anders nemen. Wat heb je dan wel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Nah, ik wil er wel een. Maar mijn moeder, haar vriend en zijn zoons hebben er allemaal al eentje, dus ik wacht nog even.
Ik wil hemblond: *check*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slank: *check*
lang: *check*
![]()
* JoeBravo muts uit msn verwijderd
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Slaap lekker!quote:
Een LG arena.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook iets anders nemen. Wat heb je dan wel?
Ik kan mij dequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
Een LG arena.![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een half jaartje met mijn abonnement, dan ga ik wel eens zoeken.
Slaap lekker mooie damequote:
Wow nu alquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
blond: *check*
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij dehelemaal voorstellen.
Maarre, echt geen plannen voor vanaaf jij?
Ik voldoe aan alledrie, is dat goed?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
blond: *check*
![]()
hf Bquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben er ook weg van, stad in. Bonne notte, lieve [Singles]![]()
Balen! Kan ik je nog entertainen? Ga ik voor je jongleren met zeven ballen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
Nee.Mijn vriendinnen blijven vanavond in Hellevoetsluis en ik heb geen zin nog terug te moeten reizen en kan niet crashen omdat ik morgen al afgesproken heb hier.
ik vermoed een verhoogd risico door huppelbesprongen te worden. Ik vind dat engquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alledrie, is dat goed?
Omdat jij geen vaste relatie wil met mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom post jij hier huppel?
Je hebt me gisteren nog een stuk of 15x oraal plezier gegeven!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijn hart en mijn gaten aan jou gegeven en jij geeft maar weinig terug
Ik wil niet naar het oosten zei ik, de rest vind ik bestquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij geen vaste relatie wil met mij![]()
Ik heb mijn hart en mijn gaten aan jou gegeven en jij geeft maar weinig terug
Ik wil wel bij je komen wonen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil niet naar het oosten zei ik, de rest vind ik best
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen! Kan ik je nog entertainen? Ga ik voor je jongleren met zeven ballen.
Eitje bakken en shit kan je gewoon toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je komen wonen hoor
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eitje bakken en shit kan je gewoon toch?
Let op! Gaat 'ie!quote:
Pics.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Let op! Gaat 'ie!
* AirwiN jongleert!
oke zie je morgenmiddag schatquote:
Doe je dan ook een clownsact?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen! Kan ik je nog entertainen? Ga ik voor je jongleren met zeven ballen.
Da's wat lastig als je aan het jongleren bent.quote:
Alleen als missb meekijkt.quote:
Moet ik je wakker maken met ontbijt op bed?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke zie je morgenmiddag schat
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga nog ff een game aanslingeren (nee Yip, niet rukken)
eerst sex dan eten hequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik je wakker maken met ontbijt op bed?
Ze eet je toch niet op?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vermoed een verhoogd risico door huppelbesprongen te worden. Ik vind dat eng
Was het fijn?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga douchen en iedereen is ineens weg?!
quote:
Uiteraard.quote:
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga douchen en iedereen is ineens weg?!
Hoi jijquote:
Dat ben ik ook wel eensquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wat lastig als je aan het jongleren bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |