Nokia users ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een goed idee! En ik heb whatsapp nog, iPhone users within my reach
Het lukt nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef YipYip het volgende:
Best handig dat pingen voor seks...maar wtf doen jullie allemaal nog hier dan??
quote:
Maar whatsapp en msn welquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een goed idee! En ik heb whatsapp nog, iPhone users within my reach
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Murmeli het volgende:
Je vrouw zei dat jullie uit eten gingen
Ik rem mezelf daar heel erg in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik niet. En als ik boos ben ben ik niet leuk
quote:
Interestingquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik rem mezelf daar heel erg in.
Totdat de bom barst
Ben ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nou nooit gedacht dat jij snel op de kast bent te krijgen
Nah, ik ben best liefquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij lijkt me geen katje wat je zonder handschoenen aan kunt pakken.
kan ik me voorstellen. maar ik kan het ook niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best kut. Soms is boos worden zo ontzettend fijn
Ja maar ik heb geen Nokia users op Whatsappquote:
Posten dat we pingen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef YipYip het volgende:
Best handig dat pingen voor seks...maar wtf doen jullie allemaal nog hier dan??
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Nokia users op Whatsapp
Ik ging 2 dagen terug ineens helemaal door het lint waar mn moeder bij was... om niks. Die schrok zich wildquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen. maar ik kan het ook niet.
of beter gezegd, ik kan wel boos worden, maar ik weet die frustratie niet kwijt te raken.
Ik doe nooit ergens iets op uit, maar er zijn bepaalde zaken die niet het beste in mij naar boven halen, om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik rem mezelf daar heel erg in.
Totdat de bom barst
twitter!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik kannie pingen
[..]
Maar whatsapp en msn wel
Geen whatsapp en jou niet op MSN.quote:
Tuttefrutten?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, ik ga even douchen en tuttefrutten enzo![]()
Masturberen met behulp van de douchekop!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een zeker iets wat vrouwen doen
What made you doubt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu, dat heb je al eens vaker gezegd. maar ik twijfel nog steeds een beetje.
Dat heb ik ook nog ja! DM word veelvuldig gebruiktquote:
Want je hebt geen msn?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen whatsapp en jou niet op MSN.
verleden jaar zo kwaad geweest dat ik door ramen en deuren wilde slaan, of gewoon m'n hand kapotslaan tegen de muur. maar uiteindelijk houd ik mezelf altijd tegen. Ook schreeuwen of schelden lukt dan niet. heel irritant.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ging 2 dagen terug ineens helemaal door het lint waar mn moeder bij was... om niks. Die schrok zich wild(ik ook) Maar toen was ik het wel allemaal even kwijt
lolquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Masturberen met behulp van de douchekop!
Dat dan weer wel.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een zeker iets wat vrouwen doen
Ach sooo...silly me...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Masturberen met behulp van de douchekop!
Als er geen nummers uitgewisseld worden, gaat dat nergens heen uiteraardquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Waar moet het heen met de algemene ontwikkeling
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenHonderdduizend dingen uit mn kast trekken en make up opdoen en mn haar doen etc etc etc. Vrouwendingen. Ineens kwam tuttefrutten bij me op en ik vond het toepasselijk
Je hebt voor gedronken en je gaat nog ff stappen in het bruisende Zaandam?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenHonderdduizend dingen uit mn kast trekken en make up opdoen en mn haar doen etc etc etc. Vrouwendingen. Ineens kwam tuttefrutten bij me op en ik vond het toepasselijk
Die honderdduizend dingen waar ze het over heeft zijn dildo's, vibrators, anal beads en tepelklemmen.quote:
Uiteraard. Ik ga op de enige zaterdagavond in de week niet thuis zitten? Nouja, technisch gezien welquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt voor gedronken en je gaat nog ff stappen in het bruisende Zaandam?
Ik noem dat klaarmaken, maar tuttefrutten is leuker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
wat schattigquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die honderdduizend dingen waar ze het over heeft zijn dildo's, vibrators, anal beads en tepelklemmen.
Dat zeg ik, masturberen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
Ik noem dat klaarmaken, maar tuttefrutten is leuker.
Ik soms ook, maar ik had daar vunzige reacties op verwacht, niet op tuttefrutten.. Boy was I wrongquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem dat klaarmaken, maar tuttefrutten is leuker.
Klinkt als een romantische, gevoelige en tedere vrouwquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die honderdduizend dingen waar ze het over heeft zijn dildo's, vibrators, anal beads en tepelklemmen.
Je zou bijna gaan denken dat pingen beter is dan seksquote:
En gewoon nog nooit toegevoegdquote:
Cheers matequote:
Niet jouw schuldquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar ik had daar vunzige reacties op verwacht, niet op tuttefrutten.. Boy was I wrong
Hou dat maar in gedachten als je naakt en vastgebonden op haar bed ligt en ze bewerkt je met al die dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt als een romantische, gevoelige en tedere vrouw
Kaarslicht, romantische muziek en double-headed dildo's, de droom van elke vrouwquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een romantische, gevoelige en tedere vrouw
Maar dan is er geen probleem toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga op de enige zaterdagavond in de week niet thuis zitten? Nouja, technisch gezien welmaar toch...
Waar is het ooit fout gegaan?quote:
Ik ben aan het wachten tot er iemand thuis komt waar mee ik seks kan hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat pingen beter is dan seks
Zeg ik ergens van niet dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan is er geen probleem toch?Dan ben je lekker stappen en lol maken, avond is dan goed toch?
Hoe kom ik naakt en vastgebonden op haar bed terecht?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat maar in gedachten als je naakt en vastgebonden op haar bed ligt en ze bewerkt je met al die dingen.
GHB m'n bestequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom ik naakt en vastgebonden op haar bed terecht?
Je was te lui om mijn mailadres toe te voegen vanuit mijn fotoboek.quote:
Daar zal ze wel haar onderdanen voor hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
Hoe kom ik naakt en vastgebonden op haar bed terecht?
Klinkt aannemelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Tally het volgende:
Je was te lui om mijn mailadres toe te voegen vanuit mijn fotoboek.
Die heeft er tot voor kort gestaan
Zou ze dat echt nodig hebben denk je?quote:
Dacht dat je in een eerder topic zei dat jij je verveelde want nog thuis en zo. Of ik ben het bier niet meer gewend, dan zag ik het verkeerdquote:
Doet het ertoe wat ik denk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ze dat echt nodig hebben denk je?
Ik dacht van nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar straks niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dacht dat je in een eerder topic zei dat jij je verveelde want nog thuis en zo. Of ik ben het bier niet meer gewend, dan zag ik het verkeerd
Wil je daarmee zeggen dat je niet gaat gillen als ze je anaal te grazen neemt zonder GHB?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Barbusse het volgende:
Schijnbaar voor jou wel, anders zou je het niet delen hier.quote:
Godzijdank kan ik me morgen vrij weinig meer van deze hele thread herinnerenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je niet gaat gillen als ze je anaal te grazen neemt zonder GHB?
Ik had het niet achter je gezocht.
Heel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde gewoon een anti-kwalitatieve post plaatsen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar voor jou wel, anders zou je het niet delen hier.
Ik PM of e-mail je nog wel een samenvatting van de week.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
Godzijdank kan ik me morgen vrij weinig meer van deze hele thread herinneren
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heel goed
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Dank jequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik PM of e-mail je nog wel een samenvatting van de week.
Schijterd, bang voor een klein meisjequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
voor mij niet. je moest eens weten.
No problem. Jammer dat het zo'n eenrichtingsverkeer is en jij nooit wat stuurt.quote:
bang? ik nooit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schijterd, bang voor een klein meisje
Lekker de tango dansen met een Maltanese ( is dat een woord?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo maar even de stad in denk ik
Wie zegt dat ik ga slapenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt niks beters te doen dan slapen?
Maltesequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker de tango dansen met een Maltanese ( is dat een woord?) schone?
What up?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef DeBassist het volgende:
pfft wat een gedoe allemaal, dit gaat niet goed ben nu nogal in de war![]()
ik zie jullie morgen wel weer FOK!kers
Dat is geen woord neequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker de tango dansen met een Maltanese ( is dat een woord?) schone?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef DeBassist het volgende:
pfft wat een gedoe allemaal, dit gaat niet goed ben nu nogal in de war![]()
ik zie jullie morgen wel weer FOK!kers
Nee, dat is te honds. Maltanese houd ik het opquote:
Merengue?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is geen woord neeMaar dat klinkt als een best goed plan eigenlijk.
Even bedenken waar nu het betere latin dansen is.
Dat weet je pas als je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ook niet. ik kan jou makkelijk aan.
Hoeveel mannen die dat ook beweerden liggen al begraven in je achtertuin?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Dat weet je pas als je het gedaan hebt
Sssst!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel mannen die dat ook beweerden liggen al begraven in je achtertuin?
Merengue en salsa weet ik wel te vinden, maar tango...quote:
Leuk je gekend te hebben dawg.quote:
Oh zo! Je zoekt een tent waar dat kanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merengue en salsa weet ik wel te vinden, maar tango...
true. maar dat ligt niet aan mij, jij draaide gister ofzo weer omquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je het gedaan hebt
Myr!quote:
Altijd leuk om het te leren van een schone deernequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo! Je zoekt een tent waar dat kan
Jij kon toch helemaal geen tango?
DAT KWAM DOOR DE STORMquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef dawg het volgende:
[..]
true. maar dat ligt niet aan mij, jij draaide gister ofzo weer om
Komt alleen maar door de geilheid.quote:
Niet echt neequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo! Je zoekt een tent waar dat kan
Jij kon toch helemaal geen tango?
Dan heb je nog een paar uur om je fout goed te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders zijn uit en ik zit thuis. Wat doe ik fout?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef Yuki het volgende:
Nog 5 zaterdagen en 2 zondagen... Ik hou het wel vol, echt
Wij gingen toch samen op tango-les?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt neeMaar het is nooit te laat om te leren toch?
Niets, mits je drank en een vent in huis hebt. Zo niet, dan is er wat mis ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik las net dat pingen kan helpen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Drank genoeg, maar geen vent.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets, mits je drank en een vent in huis hebt. Zo niet, dan is er wat mis ja.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil hemhij jou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik las net dat pingen kan helpen...
Gaat me lukkenquote:
Ik wil hemNodig hem uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Mmmm... Lekker wijf, dus jij zal wel een iPhone hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.Samen met me chickies lekker pingen met die lekkere mocro's.
In Enschede?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen toch samen op tango-les?
Geen blackberry...daar gaat je jeugdquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.Samen met me chickies lekker pingen met die lekkere mocro's.
Ik wil hemWel netjes zo. Op zich is zo'n outfit prima, hoewel ik altijd een gruwelijke hekel had aan de stropdas, dat was gewoon kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met liefde gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt er een weekend vanaf gehaald
BB is uit mèn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef YipYip het volgende:
Geen blackberry...daar gaat je jeugd
We gaan soon borrelen samenquote:
Mjah hij moet wel voor zn werkquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel netjes zo. Op zich is zo'n outfit prima, hoewel ik altijd een gruwelijke hekel had aan de stropdas, dat was gewoon kut.
ik zie de pica's wel in mijn pm hequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben er weg van. Ik wil douchen maar dat lukt steeds niet. En nu ga ik echt *stampt met voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |