Dan heb je nog een paar uur om je fout goed te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders zijn uit en ik zit thuis. Wat doe ik fout?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef Yuki het volgende:
Nog 5 zaterdagen en 2 zondagen... Ik hou het wel vol, echt
Wij gingen toch samen op tango-les?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt neeMaar het is nooit te laat om te leren toch?
Niets, mits je drank en een vent in huis hebt. Zo niet, dan is er wat mis ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik las net dat pingen kan helpen...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Drank genoeg, maar geen vent.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets, mits je drank en een vent in huis hebt. Zo niet, dan is er wat mis ja.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil hemhij jou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik las net dat pingen kan helpen...
Gaat me lukkenquote:
Ik wil hemNodig hem uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Mmmm... Lekker wijf, dus jij zal wel een iPhone hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.Samen met me chickies lekker pingen met die lekkere mocro's.
In Enschede?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen toch samen op tango-les?
Geen blackberry...daar gaat je jeugdquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh! Ik ga meteen een blackberry halen.Samen met me chickies lekker pingen met die lekkere mocro's.
Ik wil hemWel netjes zo. Op zich is zo'n outfit prima, hoewel ik altijd een gruwelijke hekel had aan de stropdas, dat was gewoon kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met liefde gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt er een weekend vanaf gehaald
BB is uit mèn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef YipYip het volgende:
Geen blackberry...daar gaat je jeugd
We gaan soon borrelen samenquote:
Mjah hij moet wel voor zn werkquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel netjes zo. Op zich is zo'n outfit prima, hoewel ik altijd een gruwelijke hekel had aan de stropdas, dat was gewoon kut.
ik zie de pica's wel in mijn pm hequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben er weg van. Ik wil douchen maar dat lukt steeds niet. En nu ga ik echt *stampt met voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |